Jump to content

Welke kies je?


-Niels-

Welke vind jij het best?  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke vind jij het best?

    • 1. Xbox 360
      52
    • 2. Playstation 3
      136


Recommended Posts

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    7

  • MNC3

    6

  • -R-R-

    6

  • henk_jan

    4

De Ps3

omdat (als ik de specs mag geloven) hij veel beter is dan de X box 360...en de spellen die erop komen zijn veel leuker...en GTA als je de xbox neemt zul je net als nu eerst een jaar moeten wachten denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zitten toch alleen maar te zeuren om het design... Volgens mij heeft 1/20 hier maar een Xbox. Weten niet eens wat ze missen, volgens mij hebben ze 'm nog nooit gespeelt. Ik heb ze allebij dus ik moet het weten ( Xbox, PS en PS2 ).

Dat design kan m'n rug op, ik vind het al goed dat Microsoft het nog aandurft en aankan. Mischien staan we nog voor een verassing en word de PS3 een grote flop door grote fouten of weet ik veel wat !

EN WAT MERK IK NU TOCH VOOR ONZIN !! :lol:

Jullie zaten altijd te zeuren "OH DIE XBOX CONTROLLER IS ZO GROOT", nou... Kijk nu eens !? Die Controller van de PS3 is nog langer dan het woord tsjinkonsifontiaaandeachterkant ! Maar komen hun weer "oh nee, maakt niet uit hoor"...

Niet dat ik fanboy ben van Nintendo, Microsoft of Sony ( mijn keuze gaat naar PC, yup ! Microft... ), maar ik vind dat elke console beöordeeld moet worden OM ZIJN FEITEN EN PRESTATIES, niks design, niks verkoopcijfers, niks maker, niks land van herkomst, niks verleden. Ze gaan alle 3 een nieuw begin tegemoet en hebben even bijde even veel recht om te worden gespeelt en gekocht. Maar die "slimme" mensen zien dat niet in. Ze kopen gewoon blind datgeen waar ze "fan" van zijn, wat ze beter vinden omdat de vorige "versie" beter was. Ik hoop van harte dat ze allebij even goed zijn, dan zijn ze allebij stil. :)

Maar nu ik toch zo'n 3 alinia's schrijf, kan ik net zogoed doorgaan met m'n "actie"...

De Xbox kwam later uit, dus had Microsoft langer de tijd om even te sleutelen aan haar console. Dus; Xbox word tikkeltje mooier ( binnekant uiteraard ). Games worden soepeler... De PS'ertjes ( o.a ik ), waren erg verrast door hun onverwachte concurrentie ( Xbox ), en gingen toen allemaal dingentjes verzinnen om hem zwart te maken ( herinner me nog de Xbox vs. PS2 battles :puh: ). Xbox word wat minder verkocht, onstaan weer van die fan-clubjes... Denk dat het zéér interresant zal zijn als Microsoft en Sony SAMEN GAAN WERKEN aan één console, om hem dan nóg krachtiger te maken dan voorheen.

( leest even wat replys )

Wat een argumenten mensen... Hier hebben we niks aan ! Waarom vinden jullie dit ? Ja... PS3 is beter dan Xbox360, jemig wat een argument ! :notinpressed:

Maar ik vind dit soort topics niet passen in dit forum. Het bestaat grotendeels uit SanAndreas, SanAndreas = PS2 voor 7/10'e deel. Als we nu overstappen op een Xbox forum. Zou ik weer vinden "PS3 zuigt, heil de Xbox360 zomfglolmafo".

Controller

Xbox controller was in het begin groot, geen problemen mee. Wel had ik dat met de PS op een of andere manier. Rede ; te klein. Paste niet in m'n hand ! En dat is niet omdat ik grote handen heb nee ( alhoewel... ) Ik vind de Xbox zeker wennen tegenover de PS. Omdat de knoppen net wat anders zijn, X zit b.v links ( dus, ik zoek X, maar ben gewend om hem onderin te bereiken ). Maar na 2 dagen Burnout3 te hebben gespeelt ( 1 keer op de PS2, en 1 keer op de Xbox ), vond ik die van Xbox soepeler en gladder, werkte toegankelijker, je hebt er een goede controller voor op een of andere manier.

Systeem

Xbox is uiteraard wat sterker ( volgens mij ook van de buitenkant ). Kan net wat meer aan, en heeft een lekker gevoel. Ik werd gek van m'n PS2 als hij z'n klepje open maakt je het vreselijke geluid "SSSKRDDDDRRR" hoort. Maar dat is kwestie van oud-heid ( heb de PS2 al +/- jaar ).

Conclussie :

Alhoewel ik de Xbox blijf steunen, ga ik voor de PS3 omdat hij nét wat beter eruit ziet op een manier die ik maar niet kan snappen. Ik zie ze wel bijde in m'n kamer over 3 jaar. Evenals de Xbox en PS2 van nu. Het feit dat ze oude games kunnen spelen maakt het juist leuker. En door de gadgets kan ik hem waarschijnelijk sneller aanschaffen ( ma en pa houden ervan :puh: ).

Mijne : PS3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook zeker voor de PS3.

Ik heb altijd al voor Sony gekozen en daar blijf ik bij.

En als ik de prestaties en specificaties van de PS3 lees lijken mij die beter dan de X box 360.

Mijn keuze gaat zonder twijfel naar de Playstation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...