Jump to content

Welke kies je?

Welke vind jij het best?  

98 leden hebben gestemd

1. 1. Welke vind jij het best?

• 1. Xbox 360
      52
    • 2. Playstation 3
      136

Recommended Posts

• Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

7

• MNC3

6

• -R-R-

6

• henk_jan

4

Geplaatst:

Oke, Ik heb gestemd op de xbox 360.

We weten nu allemaal wat de Xbox 360 kan en wat hij niet kan. Iedereen hier zal wel een keertje erop hebben gespeeld. Er zijn trouwens genoeg redenen om op de xbox 360 te stemmen. De volgende redenen is de belangrijkste:

De Playstation 3, op dat ding heeft nog niemand gespeeld,we hebben alleen filmpjes gezien en geen ingame beelden.

Eigenlijk had deze topic niet kunnen worden gemaakt,gewoon doordat de Ps3 nog in ontwikkeling is. Jammer maar goed.

Voor vragen,Pm!!!! :D

Geplaatst: (bewerkt)

geen in-game beelden?...heb jij in een grot geleefd ofzo, Motorstrom was wel in-game er is vandaag ook een nieuwe trailer uitgekomen van fight-night round 3 ook in-game.

dus ik weet je probleem niet, maar idd we wachten nog even af...ik denk zelf dat de beelden alleen nog maar beter kunnen worden, als de devellopers de ''GFX'' goed combeneren met de ''Cell''

Bewerkt: door henk_jan

Je kunt nu nog helemaal geen keuze maken, want ze zijn nog niet allbei uit. Als je nu al weet welke je wilt (of welke beter is) ben je een fanboy.

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

dat slaat nergens op(niets persoonlijk), iedereen heeft zen eige voor keur en dat hoeft niet persé fanboy te zijn.

Geplaatst:

Omdat iemand alleen nog maar op een PS gespeeld heeft wil niet zeggen dat de PS beter is.Ook vind ik dat we moeten wachten tot de PS3 uit is,dan pas kunnen we vergelijken.Ik heb zelf al op de X-Box360 gespeeld en ik moet zeggen het is heel mooi.

• 2 weken later...
Geplaatst:
ik voor de PS3 ;) dat zitten gewoon mijn type spellen op :) en ik vind de PS2 al best mooie grapics hebben dus dat zit wel goed met de PS ;)

Yupsz precies dezelfde reden hier... :Y

Graphics, meer heeft die 360 niet te bieden ik word echt een beetje moe van al die ophef, ''Jah jah nu weten we het wel vette graphics :duh: ) Laat Microsoft eerst maar wat coole spellen komen voor de Xbox...

PS zal wel failiet gaan want XboX de machtige Microsoft overwint hem wel makkelijk.

Ik kan je alleen zeggen dat PS3 de laatste Play Station ooit word.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:
PS zal wel failiet gaan want XboX de machtige Microsoft overwint hem wel makkelijk.

Ik kan je alleen zeggen dat PS3 de laatste Play Station ooit word.

Waarom zou het de laatste PlayStation zijn? En wie zegt dat Microsoft wint, alleen maare omdat ie eerder uit is gekomen?, Door de graphics ? Ik denk dat op de dag van de Ps3 er nog meer worden verkocht dan de eerste dag van de 360. Er zijn nog genoeg mensen die weer een Sony systeempje aanschaffen.. :)

En zoals ik al zei Microsoft moet eerst wat coole spellen produceren...

Geplaatst:

De Linu-Up van de x-360 is bagger, gewoon ronduit bagger. De graphics van de x-360 zijn mooi maar voor een next-gen console toch wat magertjes. Daarintegen heeft de PS3 een aardig mooie Line-Up waar ik me centjes mooi aan kan besteden. Wat de graphics betreft weet ik het niet maar het zal hopelijk next-gen waardig worden. Dan hebben we nog niet gesproken over de slechte maar dan bedoel ik ook echt slechte organisatie van microsoft.

• Niet genoeg console's
  • Niet goed nagedacht over de koeling van het hele systeem
  • Niet goed getest
  • Niks gedaan tegen dat helse lawaai

Iets waar sony volgens mij wel goed in is. Als je het mij vraagt had microsoft nooit de console wereld in mogen stappen.

Nintendo is/blijft heer en meester. Op de voet gevolgd door sony, en waar microsoft blijft weet niemand.

PS3 want dan kan ik mijn PS2 er op aansluiten.

Edit: grote fout, ik bedoelde mijn PSP

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

Dit kan volgens mij niet hoor. En wat zou het voor nu hebben om een ps2 op een ps3 aan te sluiten?

Geplaatst:

Dit kan volgens mij niet hoor. En wat zou het voor nu hebben om een ps2 op een ps3 aan te sluiten?

Hoe wordt er bedoelt: PS2 op PS3 aansluiten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...