Jump to content

Welke kies je?

Welke vind jij het best?  

98 leden hebben gestemd

1. 1. Welke vind jij het best?

• 1. Xbox 360
      52
    • 2. Playstation 3
      136

Recommended Posts

Geplaatst:
Oke, Ik heb gestemd op de xbox 360.

De Playstation 3, op dat ding heeft nog niemand gespeeld,we hebben alleen filmpjes gezien en geen ingame beelden.

De XBOX 360's in de winkels zijn allemaal aangesloten op zo'n ultradure plasmatv. Logisch dat het dan scherp beeld is. Maar hoe zit het dan met de 'gewone' tv-schermen?

• 3 weken later...
  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

7

• MNC3

6

• -R-R-

6

• henk_jan

4

Geplaatst:

ik denk da ge het ook kunt aan sluite op een plate pc scherm en dan is da eve goe als die plasme scherme van in de winkel

PS de ps3 is gewoon beter die ga ook maar 350 euro koste dus ni veel :*D

Geplaatst:
ik denk da ge het ook kunt aan sluite op een plate pc scherm en dan is da eve goe als die plasme scherme van in de winkel

PS de ps3 is gewoon beter die ga ook maar 350 euro koste dus ni veel :*D

350 euro? nee zeker niet. pas maar 450 of 550 euro ;)^ps3 heeft veel meer mogenlijkheid +krachtiger+wat beter grafichs + blu ray is duur+ cell kost ook veel diet maakt ps3 al zeker 150 euro duurder dan die 400 euro voor x360

Geplaatst:

De 360 is nu te koop bij de Mediamarkt in Duitsland (in ieder geval in Nordhorn) voor €350,-. Lijkt me heel sterk als ps3 veel duurder zal zijn...

Geplaatst: (bewerkt)

NEE ik zeet zeker dat ie 350 euro gaat kosten want ik was wat eens op teletekt aan het kijken bij nieuws en daar stond het dat sony de prijs heeft bekend gemaakt dus 350 euro truewens x-box is altijd al duurder geweest :bonk:

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Geplaatst:

Hallo, er komt ook nog een 3e next-gen console uit, die van Nintendo?

Daar kies ik ook voor, ik hoef niet een multi-media center, ik wil gamen. Nintendo bied niks meer als gamen, goeie zaak. De Revolution word van mij. PS3 koop ik misschien later wel, als ie word afgeprijst tot onder de 200 euro.

Geplaatst:

Ik kies voor de Playstation 3.

Ookal is 'ie nog niet uit, ik vind het beter.

Hopelijk krijgt 'ie een lage prijs. :*D

Geplaatst: (bewerkt)
NEE ik zeet zeker dat ie 350 euro gaat kosten want ik was wat eens op teletekt aan het kijken bij nieuws en daar stond het dat sony de prijs heeft bekend gemaakt dus 350 euro truewens x-box is altijd al duurder geweest :bonk:

sony heeft JUIST niets bekend gemaakt van prijs ;) sony heeft altijd gezegd dat hij zeker duur ging zijn, en allezins duurder dan x360 ;)

ps3 is krachtiger en beter, en sony maakt bijna 1 miljard verlies door het maken van ps3 dus gat ps3 niet goedkoper zijn dan x360, maar wel eerder duurder ik hoop zo een 450 euro maar ik vrees van niet.

Bewerkt: door MNC3
Geplaatst:

Als ik ooit een next gen koop zal het wss de PS3 zijn omdat je er de PSP op kan aansluiten.

Maar ik zou hem niet meer op de dag van de release kopen zoals de PSP omdat er meestal een paar weken of een maand later voordeligere paketten te verkrijgen zijn.

Nu: PSP + gratis spel uit keuze van 8 games. :bonk:

Geplaatst:

dat is ook marketing troep, dat doen ze al om 'ruimte te maken voor de PS3 ;) zodat iedereen die gaat kopen en niet eerst een PSP en een jaar later de PS3 :Y

Geplaatst:

ps3 loopt grafisch wel voor maar hij kost ook VEEL meer en is volgens mijn gedacht lelijker.

als je hardcore-gamer bent koop je normaal wel de ps3.

voor gewoone gamers de xbox360.

ik pak alvast de xbox360

greetz roeiertje

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb gestemd voor de PS3, niet alleen omdat ik meer fan ben van de PlayStation, maar ook omdat als ik de specs zo bekeek van de PS3 en die van de XBox360 is de PS3 naar mijn idee véél beter. Maar is dit topic eigenlijk niet een beetje vroeg? Want we kunnen eigenlijk pas écht oordelen wanneer de PS3 ook uit is. Maar hoe dan ook, ik zal altijd zéker voor de PlayStation gaan, dus... ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...