Jump to content

Welke kies je?

Welke vind jij het best?  

98 leden hebben gestemd

1. 1. Welke vind jij het best?

• 1. Xbox 360
      52
    • 2. Playstation 3
      136

Recommended Posts

• Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

7

• MNC3

6

• -R-R-

6

• henk_jan

4

Geplaatst: (bewerkt)
En ik geloof echt niet dat de ps2 2x beter is dan de xbox-360!

wie heeft er wat gezegt dat de ps2 2x beter is dan de xbox 360???

o ja en ik zou voor de ps3 kiezen ik vind de grapish mooier van de spellen dan die xbox 360 ofzo

Bewerkt: door pinopower
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zou voor de Xbox360 gaan want teneerste waren can beide consoles, de ps3 en xbox 360, de demo's nep maar de xbox 360 krijgt qua grafische en processor kracht flink wat beters dan die van de ps3(ATI is beter dan Nvidia, alhoewel Nvidia meerdere speciale functies voor games heeft). En omdat er voor de xbox360 meer spellen uitkomen die nog een beetje van kwaliteit zijn, de meeste zijn net als bij de ps heel slecht. Maar het liefste heb ik gewoon een top PC.

• 3 weken later...
Geplaatst:

:( :angry: :) :unsure: :blink: :ph34r: XBOX 360 natuurlijk Duhh k bden mega fan van XBOX :huh: :o ;) :lol: :D:puh: B) :rolleyes: <_<

Sorry moest ff (emoticons)

Geplaatst:

Microsoft heeft een betere serves dan Sony en dat is een feit. Geen discussie er over. Op de Xbox 360 komen games die mij meer aanspreken, om te beginnen een goede First person Shooter Halo 3 en een goede racer; Project Gotham Racing 3. Alleen voor die 2 games zou ik al voor de Xbox 360 gaan. De specificaties van bijde console's zeggen niks. Ja inderdaad, die zeggen niks. De GameCube is in theorie grafisch beter, maar wie is e rin de praktijk beter? Ja, de Xbox. Grafisch kan je nog niks over bijde console's zeggen. Kijk eerst welke console de grafische kracht het meest benut. De controller vind ik perfect. Knoppen op de juiste manier neergezet. Design kan je ook nog niks over zeggen (athans, de PlayStation 3, is nog niet definitief), hoewel de Xbox 360 er super mooi uit ziet. Je kan zelfs de voorkant verwisellen.

Dus: Ik ga voor de Xbox 360. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Zonder twijfel PS3

Waroom het heeft prachtig specs

en meer dingen bij x box moest je toch betalen voor online en bij ps3 toch niet?

dan helemaal PS3 :D

maar we zien Xbox360 wel op 2005 Oktober en PS3 in 2006

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Met de Xbox 360 is online nu wél gratis. Voor demo's en trailers te downloaden moet je wel betalen, wat mij logisch lijkt.

Maar met de huidige Xbox kan je wel het beste mee online, ik betaal er liever voor dan de kwaliteit van Sony Network Playing. Op de Xbox heb je ook meer functies voor Xbox Live. :)

Geplaatst:

Ik heb de playstation2 sinds de kerstvakantie 2004,ik koopte mijn playstation 2 gelijk met het spel:gta sanandreas. :D

Ik kies voor de playstation3,de playstation is gewoon hartstikke leuk! B)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...