Jump to content

Pro Cycling Manager


rockcompany

Recommended Posts

Net nog eens PCM 06 gespeeld, zocht al een tijdje naar een goed team, heb dat nu ook gevonden :tu: door de ster van Bessegés te rijden: Kun je zien of er een goede spurter inzit en een goede heuvelrenner, team is Saxo bank (csc) geworden, dan maar een carrière gestart en nu in de Tour Down Under met O'Grady heb ik Cavendish, Hushovd en Boonen verslagen in een massaspurt nadat Cancellara en Voigt volop aan het beuken waren.

Als jullie willen dat ik mijn prestaties hier bij houd?

Bewerkt: door rockcompany
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb PCM 09 gekregen(gedownload) en ik ben daar heel blij mee:D.

Het is kwa grafisch en kwa kwaliteit natuurlijk niet te vergelijken met topgames maar het is een geweldige game als je erg van wielrennen houd.

Ik heb alleen een probleem online in gamecenter.Ik heb mijn poorten opgezet en dan nog kan ik niet hosten:S en daar baal ik wel van.

Maar kan er misschien iemand hier een game starten.

Laat anders even weten via pb of gewoon hiero dan zullen we eens even een paar spelletjes spelen:P

IK doe momenteel Team Columbia High Road en dat is tot nu toe heel vet:D want er zijn zoveel ettapes waar ik kan winnen met sprinters als cavendish,eisel,greipel,Renshaw.

en heb je ook iemand voor de kasseien met Kirchen.

En het is vooral een sprintersploeg en niet echt een ploeg om een tour stage te winnen als er een flinke berg in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 5 years later...
  • 2 weken later...

Al een poos niet meer gespeeld, na een poos wordt het eentonig.

Dat probleem heb ik met PCM ook altijd. Als er een nieuw deel uitkomt, wil ik die vaak wel graag proberen, maar in mijn achterhoofd weet ik dat ik er bij voorgaande edities al snel weer mee stopte omdat de nieuwigheid er uit was. Wat dat betreft is de gameplay van PCM blijkbaar niet boeiend genoeg om lang stand te houden (zoals FIFA dat bijvoorbeeld wel kan), en de jaarlijkse updates zijn nu ook weer niet zo groot dat er ontzettend veel vernieuwing komt. Jammer.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...