Jump to content

The Lost & The Damned ook naar PS3 !


schootje

Recommended Posts



GTA IV: The Lost Damned ook naar PS3

io2deu.jpg

In het laatste deel van PSW (Playstation World Magazine) is een artikel verschenen waarin staat dat GTA IV: The Lost and Damned ook naar de PS3 zal komen.

GTA IV: The Lost and Damned is tot op heden een exclusive voor de xbox360,

daarvoor moest Microsoft 50, 25 miljoen per episode, miljoen euro op tafel leggen. Maar dat was alleen voor 6 maanden geldig.

GTA IV: The Lost and Damned is de eerste episode van de twee downloadbare episodes voor de xbox360.

Het duurt nog wel een tijdje voordat de PS3-gebruikers gebruik kunnen maken van deze downloadable content,

de magazine meldt dat de PS3-versie waarschijnlijk 20 augustus 2009 zal verschijnen.

Maar Rockstar heeft nog niks bevestigd, waarschijnlijk zullen ze dat tijdens de E3 (vanaf 2-4 juni in Los Angeles) vertellen.

Bron: ps3-media.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Weer zo'n topic. klik, klik, klik en zo zijn er nog wel meer.

Voor de allerlaatste keer: GTA TLAD komt niet naar de PS3 omdat Microsoft 25 miljoen heeft betaald om TLAD exclusief te houden voor de Xbox360. Dus die gaan het zeker niet goed vinden als TLAD op de PS3 komt. Ik vind het heel vervelend voor de PS3 bezitters, maar het is niet anders.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

hoe verklaren jullie dit dan?

[...]

Er staat duidelijk 33 days untill GTA IV gets released. Lijkt mij een zeer oude bron, en dus niet betrouwbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe verklaren jullie dit dan?

[...]

Er staat duidelijk 33 days untill GTA IV gets released. Lijkt mij een zeer oude bron, en dus niet betrouwbaar.

En er zit het woord 'playstation' in, wat het al helemaal niet meer betrouwbaar maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar ik zou wel een een andere DLC maken voor de PS3. Voor de Xbox360 zit je bij een motorbende, voor de PS3 zou ik wel een illegaale straatracebende willen. =D

Link to comment
Delen op andere websites

Lulz, ik had dit plaatje nog in mn clipboard staan :puh:

Wel, ik zie geen plaatje... :cya:

En BTW ik heb niks tegen dat woord 'playstation', maar in dit geval maakt dat het bericht onbetrouwbaar en bevooroordeelt, omdat het juist de PS3 is die de content niet heeft.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...