Jump to content

[PSP]Prince Of Persia-Revelations


MegaPilot

Recommended Posts

Hallo forummertjes! :)

Ik heb dit spel op de PSP en heb het nog maar net of ik zit al vast. Ik zit in die movement tutorial. Maar op een bepaald moment kan ik echt niks meer. Ik kan geen kant op. Ik kan niet veel info geven, aangezien ik jullie die niet kan geven. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen probeer het eens over nieuw. Bij de eerste Google link over jou probleem zag ik iemand die een revieuw schreef, en de tutorial 20x over most doen. Dus met je één keer ben je pas begonnen :puh: .

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat ik er niks aanheb en dat ik deze game in de kast mag leggen. Het is simpelweg vastzitten..

Edit: GEVONDEN!!!! :dans: Dat mannetje kan dus zijwaarts tegen muren lopen! :D Toch bedankt! :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw probleem: Ik moet tegen een ridder die uit vogels bestaat vechten. Nadat ik hem een erste keer versla 'vliegt' hij ergens omhoog. Hoe de hel geraak ik daar? Ik probeerde op een soort paal te springen, maar die staat te ver weg. Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Edit: Probleem opgelost, nieuw probleem. Ik vecht met hem lekker hoog, maar nadat ik weer win gaat ie weer hoger. Ik zie nergens waar ik moet gaan om daar te geraken, kan iemand me svp helpen?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...