Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik wil ook een Blauwe fan, een rode fan en een groene, Want dat lijkt me wel leuk. En als ik het niet leuk vind dan duw ik ze in mn tweede PC Je hebt ook tricolore fans. Dus rood groen en blauwe LED's is één. @ Sctrz. Je hebt gelijk. Maar blauw is mijn lievelingskleur. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 (bewerkt) Ik ga hier verder met een groot casemod project, vond het zelf een beetje onnodig om er helemaal een nieuw topic voor te openen. Airflow Master Zo gaat de kast heten, de bedoeling is dat het een hele goed gekoelde kast gaat worden. ik ben nog aan het ontwerpen waar de blowholes komen. klein gaatje voor de voeding gemaakt.Moet nog afgewerkt worden. Het slachtoffer. Stuk wat word gezaagd. Komt de voeding op. Volgende update coming soon! Bewerkt: 23 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Zekers mooi, succes ermee. Ben benieuwd naar het resultaat Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik ben er zojuist uit wat het gaat worden.Voor komt er een 120 mm turbine fan in. De turbine fan komt het hetzelfde uit te zien als die van Mnpctech. Picca van Mnpctech. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Cool! Zal er zeker goed uitzien denk ik Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Update 2! Ik heb zojuist een stuk uit de case gezaagd. hier de pic's. http://img200.imageshack.us/img200/1075/afbeeldingc.jpg Het moet nog afgewerkt worden, het ziet er nu nog niet uit. Bewerkt: 24 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 waar ga je nu je moederbord op hangen dan als je de hele moederbord tray eruit hebt gezaagt? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) waar ga je nu je moederbord op hangen dan als je de hele moederbord tray eruit hebt gezaagt? Dat was niet het moederbord tray. Dat was een of andere zijplaat. Zat alleen maar in de weg dus eruit gezaagd. Kijk maar foto boven je dan zie je dat het wat anders is. EDIT: Dat is de moederbord tray van de kast. De moederbord tray van deze kast kan je erin schuiven en eruit. http://img34.imageshack.us/img34/5575/afbeelding902.jpg Mobo tray http://img34.imageshack.us/img34/2595/afbeelding903.jpg ruimte waar je de mobo tray kan inschuiven. Bewerkt: 24 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
ArticLight Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 waar ga je nu je moederbord op hangen dan als je de hele moederbord tray eruit hebt gezaagt? Dat was niet het moederbord tray. Dat was een of andere zijplaat. Zat alleen maar in de weg dus eruit gezaagd. Kijk maar foto boven je dan zie je dat het wat anders is. Klopt, of je mobo zat aan de verkeerde kant. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 oh je hebt zo'n kast, oke dat verklaart natuurlijk alles Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Morgen naar de bouwmarkt voor polyester plamuur en een stuk pvc buis. Verder word de kast blauw, Iemand een idee wat een mooie kleur van binnen in de case geeft? Bewerkt: 24 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.