Jump to content

Casemod: danoontje_nl


Danoontje_nl

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danoontje_nl

    39

  • Djmaddox

    14

  • ArticLight

    9

  • Limbolander

    9

Update!

Ben nu bezig met letters uitzagen uit het plexi, wat er op die letters staat is 'Custom Style'. Dat word ergens op de case geplakt alleen weet nog geen mooie plek voor de letters. Misschien hebben jullie een idee waar die letters mooi staan? ^_^

Pic.

post-77128-1250276119.jpg

Een grove schets gemaakt. Heb het nu mooi afgetekend maar heb daar geen foto van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik de letters zwart ga spuiten, er was namelijk 1 letter gebroken :puh:. Dus die lijm ik dan gewoon en spuit hem mooi zwart. Past goed bij de case.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Update!!

Hij is eindelijk klaar! naar veel gedoe mag het resultaat er zijn. De letters zet ik er toch maar niet op, ze waren namelijk gebroken en een case zonder letters ziet er ook veel beter uit.

Pic's:

post-77128-1251119585.jpg

Met de fan uit.

post-77128-1251119608.jpg

Met de fan aan.

post-77128-1251119643.jpg

post-77128-1251119678.jpg

post-77128-1251119746_thumb.jpg

Met de kap erop.

(Oudere foto)

Bewerkt: door Danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de meeste mensen al opgemerkt hadden, Blauwe led past niet echt bij een rode case. wel zou die passen bij een zwarte case, en de zwarte binnenzijde. Ik zou dus wel vragen aan je broer om zen pc vlugger naaar de knoppen te helpen en nieuwe onderdelen te bestellen aangezien jij nieuwe fans besteld samen met je broer als hij zen pc zal upgraden/vervangen door custom geval ^_^

en voor de rest: Nice Work dude, 'k herken de originele case bijna niet meer in (ja, ik heb ook nog zo'n case liggen hier)

Link to comment
Delen op andere websites

goddamn dat ziet er echt nice uit!

Dat blauw bij rood ziet er beter uit dan dat ik had verwacht.

Je kan die tekst in de zijwand doen met blauwe leds ervoor zodat die letters blauwoplichten en je de kast in kunt kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Argh, Dan moet ik eerst ff een andere fan halen . Dan houd ik die Blue LED Fan voor in mijn kast en dan bestel ik wel ff een Green LED fan voor in de PSU.

nog van helemaal in het begin

ik heb zelf ook een erg stille fan uit een oude PSU gehaald, losgesoldeerd en daarna vastgesoldeerd aan zo'n stekkertje en dat was niet erg moeilijk dus je hoeft niet per se een andere fan te halen je kan gewoon die uit je PSU halen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...