Danoontje_nl Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Hij word hoogglans zwart van binnen, en van buiten blauw. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 (bewerkt) Kleine Update 2! Hier een kleine update! heb zojuist een 120MM fan hoogglans zwart gespoten. Omdat de fan uit de voeding kwam moet hij bevestigd worden met een kroonsteentje, Vanavond effe naar de Karwei om wat spullen te halen en dan beginnen met het grote werk! Pic's: Gespoten fan. Afgetekend gat voor de PVC buis. Bevestigd kroonsteentje aan fan. Volgende update coming soon! Bewerkt: 26 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Update 3! Ben tijdje terug van karwei en heb wat spullen gekocht, het gat waar de buis inkomt heb ik afgezaagd nu alleen nog het metaal afzagen. Pics! Past precies! Het rondje is goed rond geworden! En nog een fotootje van ver! Volgende update coming soon! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ziet er mooi uit! Kan niet wachten tot het eindresultaat! Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat! KUTGW! Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Update 4! Terug van de Gamma, en heb glasvezel plamuur en rood oranje spuitbus gekocht. De buis zit vast gelijmd op het front dus het plamuren kan beginnen! Let niet op de rommel. Picca's: Het plamuur en de verharder. Frontje met de gezaagde pvc buis. Bewerkt: 1 juni 2009 door danoontje_nl Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Update 5 Paar plamuur lagen verder, het plamuur is nog niet geschuurd dus het is niet zo mooi nog. Pics's Reageren
.Senne Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Naize! Lekker grof werk, maar het eindresultaat lijkt me erg mooi te worden. BTW, eenmaal opgeschuurd kan je eventuele foutjes wegwerken met mastiek, daarmee kan je mooi putjes opvullen enzo. Kan je kopen bij de Gamma voor 2 euro in tube. Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ziet er nu al goed uit. Ik heb btw mijn ouders ook overgehaald, en mijn spullen zijn ook besteld, maar zo extreem als jij ga ik niet beginnen. KUTGW! Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Het ziet er nu nog niet echt mooi uit, maar dat komt hopelijk nog goed. Ik vind het wel steeds interessanter woorden deze mod. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Update6! Zo, nu heb ik het meeste wel geplamuurd, nu nog beetje afwerken klein gaatjes plamuren nog en dan het front ook spuiten. De behuizing is al verder gespoten dus die is klaar! Pic's: Gespoten behuizing! Bovenkant, het zie ene beetje wit maar dat komt door de flits. Ziet er al een stuk beter uit! Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Ik ben ook nog van plan om een window te maken, ik het nog zwart transparant plexiglas liggen, mij lijkt zwart het meest geschikt vanwege de zwarte binnenkant. Wat lijkt jullie het mooist? Bewerkt: 2 juni 2009 door danoontje_nl Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Oeh,, hij wordt steeds mooier! Reageren
FerryN Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik ben ook nog van plan om een window te maken, ik het nog zwart transparant plexiglas liggen, mij lijkt zwart het meest geschikt vanwege de zwarte binnenkant. Wat lijkt jullie het mooist? Doen! En dan rood neon erin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.