Jump to content

Casemod: danoontje_nl

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben ook nog van plan om een window te maken, ik het nog zwart transparant plexiglas liggen, mij lijkt zwart het meest geschikt vanwege de zwarte binnenkant. Wat lijkt jullie het mooist?

Doen!

En dan rood neon erin :Y

Dat word te ééntonig denk ik met de buitenkant. Ik zou gaan voor wit licht. Maar dit is natuurlijk helemaal persoonlijk.

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danoontje_nl

39

• Djmaddox

14

• ArticLight

9

• Limbolander

9

Geplaatst:
Ik ben ook nog van plan om een window te maken, ik het nog zwart transparant plexiglas liggen, mij lijkt zwart het meest geschikt vanwege de zwarte binnenkant. Wat lijkt jullie het mooist?

Doen!

En dan rood neon erin :Y

Dat word te ééntonig denk ik met de buitenkant. Ik zou gaan voor wit licht. Maar dit is natuurlijk helemaal persoonlijk.

doe wat je nie laten kunt! het is jou casemod, uiteindelijk moet jij beslissen wat er het mooiste zal worden

ps: what the hell betekent 'KUTGW!'

Geplaatst:

Tijd geen update maar hij komt bijna! ik ben namelijk bezig met de 16de laag :cab: , omdat er steeds kleine gaatjes zijn.

Geplaatst: (bewerkt)
Tijd geen update maar hij komt bijna! ik ben namelijk bezig met de 16de laag :cab: , omdat er steeds kleine gaatjes zijn.

Is de kast nu niet zo'n 1cm dikker? :bonk::7

Bewerkt: door F1Master007
Geplaatst:

Gebruik mastiek ipv steeds opnieuw lagen te leggen. Werkt echt goed voor het opvullen van gaatjes, en je kan er ook heel precies mee werken.

Geplaatst:

Ik heb heel de Gamma afgezocht maar helaas geen mastiek gevonden :N . Dus heb ik maar gewoon witte snelplamuur gekocht. Morgen begin ik met de gaatjes op te vullen en dan is er weer een update!

Geplaatst:

Ofwel zijn 't tubes als dit:

http://www.motip.com/index.php?page=23&id=1097

Ofwel potten als dit waarbij een kleine tube hardingsmiddel bijzit:

http://www.dupli-color.de/webgate/WG_5_2.n...serspachtel.jpg

En ze hebben beiden bij de Gamma hier in België, voor een erg voordelige prijs. :Y

Maar goed, het systeem is hetzelfde als snelplamuur. Daarmee komt 't dus zeker ook in orde. :tu:

Wachtende op progress-screens. :D

:cya:

Geplaatst:
Ofwel zijn 't tubes als dit:

http://www.motip.com/index.php?page=23&id=1097

Ofwel potten als dit waarbij een kleine tube hardingsmiddel bijzit:

http://www.dupli-color.de/webgate/WG_5_2.n...serspachtel.jpg

En ze hebben beiden bij de Gamma hier in België, voor een erg voordelige prijs. :Y

Maar goed, het systeem is hetzelfde als snelplamuur. Daarmee komt 't dus zeker ook in orde. :tu:

Wachtende op progress-screens. :D

:cya:

Oh, ik zat namelijk te zoeken naar een tube met de naam Mastiek. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Update!

Omdat ik het de laatste weken erg druk had, was er geen tijd voor mijn project. Ik heb nu 1 ding gespoten van het chassis,

Pic's:

post-77128-1246110232_thumb.jpg

Het gespoten deel

post-77128-1246110269_thumb.jpg

Een foto van dichtbij

Nu ga ik verder met de kleine gaatjes vullen. Dus misschien eind van de middag is er weer een update!

IDD, mooi gespoten. Mag ik vragen hoeveel lagen en wat de naam van die zwarttint is?

KUTGW!

Bewerkt: door Mr. Psycho

Update!!

Na ik de gaatjes gevuld had begon ik te schuren schuren schuren, toen had ik het resultaat wat ik wou. Laag verf erover en klaar was hij!

Pic's

post-77128-1246217883_thumb.jpg

Foto van boven

post-77128-1246217901_thumb.jpg

Met flits.

post-77128-1246217918_thumb.jpg

Vanaf de zijkant.

post-77128-1246217947_thumb.jpg

Deel van het half gespoten chassis.

Helaas was alle spuitverf voor het chassis op dus moet weer even een spuitbus kopen.

@ Mr. Psycho: onder het zwart zit een goed dekkende primer. De zwart is 1 laag overheen gegaan.

De spuitbus komt van de Action hoogglans zwart voor 2 euro.

Bewerkt: door danoontje_nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...