Sprunk Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik ben ook nog van plan om een window te maken, ik het nog zwart transparant plexiglas liggen, mij lijkt zwart het meest geschikt vanwege de zwarte binnenkant. Wat lijkt jullie het mooist? Doen! En dan rood neon erin Dat word te ééntonig denk ik met de buitenkant. Ik zou gaan voor wit licht. Maar dit is natuurlijk helemaal persoonlijk. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik ben ook nog van plan om een window te maken, ik het nog zwart transparant plexiglas liggen, mij lijkt zwart het meest geschikt vanwege de zwarte binnenkant. Wat lijkt jullie het mooist? Doen! En dan rood neon erin Dat word te ééntonig denk ik met de buitenkant. Ik zou gaan voor wit licht. Maar dit is natuurlijk helemaal persoonlijk. doe wat je nie laten kunt! het is jou casemod, uiteindelijk moet jij beslissen wat er het mooiste zal worden ps: what the hell betekent 'KUTGW!' Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Tijd geen update maar hij komt bijna! ik ben namelijk bezig met de 16de laag , omdat er steeds kleine gaatjes zijn. Reageren
F1Master007 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Tijd geen update maar hij komt bijna! ik ben namelijk bezig met de 16de laag , omdat er steeds kleine gaatjes zijn. Is de kast nu niet zo'n 1cm dikker? Bewerkt: 9 juni 2009 door F1Master007 Reageren
.Senne Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Tijd geen update maar hij komt bijna! ik ben namelijk bezig met de 16de laag , omdat er steeds kleine gaatjes zijn. Gebruik mastiek ipv steeds opnieuw lagen te leggen. Werkt echt goed voor het opvullen van gaatjes, en je kan er ook heel precies mee werken. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Ik heb heel de Gamma afgezocht maar helaas geen mastiek gevonden . Dus heb ik maar gewoon witte snelplamuur gekocht. Morgen begin ik met de gaatjes op te vullen en dan is er weer een update! Reageren
.Senne Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Ofwel zijn 't tubes als dit: http://www.motip.com/index.php?page=23&id=1097 Ofwel potten als dit waarbij een kleine tube hardingsmiddel bijzit: http://www.dupli-color.de/webgate/WG_5_2.n...serspachtel.jpg En ze hebben beiden bij de Gamma hier in België, voor een erg voordelige prijs. Maar goed, het systeem is hetzelfde als snelplamuur. Daarmee komt 't dus zeker ook in orde. Wachtende op progress-screens. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Ofwel zijn 't tubes als dit:http://www.motip.com/index.php?page=23&id=1097 Ofwel potten als dit waarbij een kleine tube hardingsmiddel bijzit: http://www.dupli-color.de/webgate/WG_5_2.n...serspachtel.jpg En ze hebben beiden bij de Gamma hier in België, voor een erg voordelige prijs. Maar goed, het systeem is hetzelfde als snelplamuur. Daarmee komt 't dus zeker ook in orde. Wachtende op progress-screens. Oh, ik zat namelijk te zoeken naar een tube met de naam Mastiek. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Update! Omdat ik het de laatste weken erg druk had, was er geen tijd voor mijn project. Ik heb nu 1 ding gespoten van het chassis, Pic's: Het gespoten deel Een foto van dichtbij Nu ga ik verder met de kleine gaatjes vullen. Dus misschien eind van de middag is er weer een update! Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Nice! Mooie diepzwarte kleur. Reageren
F1Master007 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) glansend zwart Bewerkt: 27 juni 2009 door F1Master007 Reageren
Exoit Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Wow wat een mooie kleur zwart ! goed gespoten ! Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) IDD, mooi gespoten. Mag ik vragen hoeveel lagen en wat de naam van die zwarttint is? KUTGW! Bewerkt: 28 juni 2009 door Mr. Psycho Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Update!! Na ik de gaatjes gevuld had begon ik te schuren schuren schuren, toen had ik het resultaat wat ik wou. Laag verf erover en klaar was hij! Pic's Foto van boven Met flits. Vanaf de zijkant. Deel van het half gespoten chassis. Helaas was alle spuitverf voor het chassis op dus moet weer even een spuitbus kopen. @ Mr. Psycho: onder het zwart zit een goed dekkende primer. De zwart is 1 laag overheen gegaan. De spuitbus komt van de Action hoogglans zwart voor 2 euro. Bewerkt: 28 juni 2009 door danoontje_nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.