Danoontje_nl Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Update!!!!! Het chassis is nu helemaal zwart gespoten. Op sommige plekken begon de verf te rimpelen, dat heb ik verholpen om het plekje te schuren en opnieuw te spuiten. Nu moet ik alleen nog gatenboren voor de front fan en misschien nog een window! Pic's: Case met de buitenkant gemonteerd. Het gespoten chassis Iets dichterbij! Achterkant Reageren
Exoit Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Vet taartje! mooi kleur gebruik!!! Super~! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Vet taartje! mooi kleur gebruik!!! Super~! Taartje? Het is Danoontje die hem heeft gemaakt hoor. Reageren
ArticLight Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Taartje? xD Ontopic: Errug mooi danoontje! Ik wil hem wel eens als ie af is. Ga je bij dat gat een LED fan plaatsen? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Taartje? xDOntopic: Errug mooi danoontje! Ik wil hem wel eens als ie af is. Ga je bij dat gat een LED fan plaatsen? Jep, een blauwe. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Vet taartje! mooi kleur gebruik!!! Super~! rofl. Aparte kleurcombinatie trouwens. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 @taart; ik neem ana dat je over de blauwe leds spreekt bij ene rode kast, dat is idd behoorlijk apart, persoonlijk zou ik dat echt lelijk vinden, neem dan gele ofzo, dat matcht nog een beetje, maar het is jou keuze. Verder is hij mooi gepaint danoontje! ziet er goed afgewerkt uit. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Ik had wit genomen. Heb ik volgens mij al eerder gezegd. Wit en rood kunnen bij elkaar. Ik zou iig geen blauw nemen. Dat vloekt zo ongelooflijk met elkaar. Bewerkt: 3 juli 2009 door Sprunk Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ik neem nu een blauwe LED fan omdat ik er 1 thuis heb liggen. Misschien als m'n broertje wat spullen gaat bestellen, koop ik dan ook gelijk een andere kleur fan. Blauw lijkt mij wel een mooi combinatie. Reageren
ArticLight Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ik neem nu een blauwe LED fan omdat ik er 1 thuis heb liggen. Misschien als m'n broertje wat spullen gaat bestellen, koop ik dan ook gelijk een andere kleur fan. Blauw lijkt mij wel een mooi combinatie. Blauw lijkt me ook niet verkeerd. Maar ga je dan ook nog een fanguard maken/bestellen? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Update!! Omdat ik tijdelijk geen zin had om met het project verder te gaan heb ik het maar een tijdje stop gezet. Nu ga ik weer verder . Ik heb nu een stuk van de 3.5”Bay af moeten zagen, Helaas liet de verf langs de lijn waar ik gezagen had los. Toen maar eens creatief geweest en er een silvere lijn van gemaakt . Pic's! De gezaagde bay met het creatieve ideetje. Je kan zien dat er een tijd niet aan gewerkt is. Bewerkt: 10 augustus 2009 door danoontje_nl Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 je had dat gat beter kunnen zagen voordat hij gepaint was Verder ziet hij er goed uit en begint hij steeds meer o peen echte pc te liken Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 amai, 't ziet er mooi uit had je misschien geen black verf meer over miss? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.