Jump to content

Casemod: danoontje_nl

Recommended Posts

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danoontje_nl

39

• Djmaddox

14

• ArticLight

9

• Limbolander

9

Geplaatst:

Update!!!!!

Het chassis is nu helemaal zwart gespoten. Op sommige plekken begon de verf te rimpelen, dat heb ik verholpen om het plekje te schuren en opnieuw te spuiten. Nu moet ik alleen nog gatenboren voor de front fan en misschien nog een window!

Pic's:

post-77128-1246638816_thumb.jpg

Case met de buitenkant gemonteerd.

post-77128-1246638854_thumb.jpg

Het gespoten chassis

post-77128-1246638886_thumb.jpg

Iets dichterbij!

post-77128-1246638961_thumb.jpg

Achterkant

Geplaatst:

Taartje? xD

Ontopic: Errug mooi danoontje! :D Ik wil hem wel eens als ie af is. :) Ga je bij dat gat een LED fan plaatsen?

Geplaatst:
Taartje? xD

Ontopic: Errug mooi danoontje! :D Ik wil hem wel eens als ie af is. :) Ga je bij dat gat een LED fan plaatsen?

Jep, een blauwe.

Geplaatst:

@taart; ik neem ana dat je over de blauwe leds spreekt bij ene rode kast, dat is idd behoorlijk apart, persoonlijk zou ik dat echt lelijk vinden, neem dan gele ofzo, dat matcht nog een beetje, maar het is jou keuze.

Verder is hij mooi gepaint danoontje! ziet er goed afgewerkt uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had wit genomen. Heb ik volgens mij al eerder gezegd. Wit en rood kunnen bij elkaar. Ik zou iig geen blauw nemen. Dat vloekt zo ongelooflijk met elkaar. :Y

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Ik neem nu een blauwe LED fan omdat ik er 1 thuis heb liggen. Misschien als m'n broertje wat spullen gaat bestellen, koop ik dan ook gelijk een andere kleur fan. Blauw lijkt mij wel een mooi combinatie.

Geplaatst:
Ik neem nu een blauwe LED fan omdat ik er 1 thuis heb liggen. Misschien als m'n broertje wat spullen gaat bestellen, koop ik dan ook gelijk een andere kleur fan. Blauw lijkt mij wel een mooi combinatie.

Blauw lijkt me ook niet verkeerd. :) Maar ga je dan ook nog een fanguard maken/bestellen?

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Update!!

Omdat ik tijdelijk geen zin had om met het project verder te gaan heb ik het maar een tijdje stop gezet. Nu ga ik weer verder ^_^ . Ik heb nu een stuk van de 3.5”Bay af moeten zagen, Helaas liet de verf langs de lijn waar ik gezagen had los. Toen maar eens creatief geweest en er een silvere lijn van gemaakt :puh:.

Pic's!

post-77128-1249935576.jpg

De gezaagde bay met het creatieve ideetje.

post-77128-1249935733.jpg

Je kan zien dat er een tijd niet aan gewerkt is. :puh:

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

je had dat gat beter kunnen zagen voordat hij gepaint was :puh:

Verder ziet hij er goed uit en begint hij steeds meer o peen echte pc te liken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...