Jump to content

Game Delen


MrIndependent

Recommended Posts

Hoe bedoel je? Online spelen? Online spelen doe je d.m.v. een PSN (PlayStation Network) account te maken op de PSP. Wat je nodig hebt? Internet, voor meer zou ik even vragen aan mensen die ervaring hebben met online gaan met de PSP. ;) Veel succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je? Online spelen? Online spelen doe je d.m.v. een PSN (PlayStation Network) account te maken op de PSP. Wat je nodig hebt? Internet, voor meer zou ik even vragen aan mensen die ervaring hebben met online gaan met de PSP. ;) Veel succes. ;)

nee game delen dat je op een spel hebt en dat je dat met zijn 2en op 2 verschillende psps kan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je? Online spelen? Online spelen doe je d.m.v. een PSN (PlayStation Network) account te maken op de PSP. Wat je nodig hebt? Internet, voor meer zou ik even vragen aan mensen die ervaring hebben met online gaan met de PSP. ;) Veel succes. ;)

nee game delen dat je op een spel hebt en dat je dat met zijn 2en op 2 verschillende psps kan spelen

Je kan multiplayen met elkaar, maar je moet allebei dit spel hebben om dat te kunnen doen. Dus game delen werkt helaas niet :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je? Online spelen? Online spelen doe je d.m.v. een PSN (PlayStation Network) account te maken op de PSP. Wat je nodig hebt? Internet, voor meer zou ik even vragen aan mensen die ervaring hebben met online gaan met de PSP. ;) Veel succes. ;)

nee game delen dat je op een spel hebt en dat je dat met zijn 2en op 2 verschillende psps kan spelen

Nee, dat gaat helaas niet. Om met andere mensen te spelen moet je toch online gaan. Op een andere manier kan het niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier wel ervaring mee (heb het ook al 100x gedaan). Zet je WLAN schakelaar aan, ik weet niet of het moet, maar het kan geen kwaad. om tegen elkaar te kunnen moet je allemaal (max. 4) de UMD disc hebben. Dus allemaal de game hebben. Je kunt volgens mij ook nog Online, maar dat weet ik niet meer zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat me jou vraag simpel beandwoorden. Nee gta VCS heeft niet de Gamedelen vunctie. Je kan wel online spelen met vrienden om je heen in de buurt.

Hoe kan je weten of een spel de Gamesharing functie heeft

Achter op in de onderste gedeeltje staan de angemene info, leeftijds categorie enz.

Daar staat ook in of je ad-hoc, infrastructure online kan gamen, daarbij kan er bij sommige games ook een tekentje staan met de Game sharing (Game delen) functie. Staat hij niet achterop dan is dit niet mogenlijk.

Ik hoop dat ik je hiermee genoeg hebt geholpen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb dit ook al vaker gedaan met vrienden. Zodra je online wil spelen met vrienden moet je naar het menu en dan naar multiplayer. Je drukt op Host A Game zodat je het multiplayer spel begint. Dan gaat je multiplayer verbinding maken en als je vrienden de WLAN schakelaar aan hebben staan vind je je vrienden en kan je ze toelaten tot je multiplayer spel. Er zin er veel verschillende modes in de multiplayer en je kan ook kiezen dus veel personages die je in de Single Player ook ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...