Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Welkom op het forum . Lange quotes quoten is tegen de Regels, maar dat wist je waarschijnlijk nog niet. Ik wijs je er echter even op . Ontopic: Vet trucje, heb het al vaak geprobeerd. Je kan dacht ik ook naar beneden knallen als je op iemand kan richten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Welkom op het forum . Lange quotes quoten is tegen de Regels, maar dat wist je waarschijnlijk nog niet. Ik wijs je er echter even op .Ontopic: Vet trucje, heb het al vaak geprobeerd. Je kan dacht ik ook naar beneden knallen als je op iemand kan richten. Ik kende dit trucje al maar weet niet meer van waar . Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Waarschijnlijk had je dit topic ooit al eens gelezen . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Waarschijnlijk had je dit topic ooit al eens gelezen . Maar nee, in een ander forum of walktrough met trucs en tips, zoiets Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Dat zal Gamespot wel geweest zijn, maar laat ons verder ontopic gaan . Reageren
JoddoJordy Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Grappig, kga het straks proberen Reageren
fronk Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wel een leuk truckje, maar alles is zo klein beneden, ik had gehoopt dat de politie helicopter die hoogte niet kon bereiken, maar helaas... Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Bierbuikje ik vind het serieus vet gaaf ! ik doe het nu de hle tijd! weet je wat ik niet vet gaaf vind ? Zo een grote quote . Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Bierbuikje ik vind het serieus vet gaaf ! ik doe het nu de hle tijd! weet je wat ik niet vet gaaf vind ? Zo een grote quote . Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Vet! Effe uitproberen. Bedankt! Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 wow ik ga gelijk m,n DS pakken Reageren
LibertySeasnake Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Heel knap. Als met auto tegen bezine station knat ga de auto omhoog of een bike. Heb niet met mij zelf in gta chinatown wars. Reageren
Gast Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Haha Ik pik een moter , rij naar het tankstation , sta stil en begin met de cheats voor extra leven enzo , tijdens het cheaten schiet ik (ik druk op A) en knal ik tegen de tank zodat ie ontploft en ik alsog op het gebouwt kom XD Reageren
water Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Chill, ik heb het al gedaan Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik ben wel eens op een laag gebouwtje gekomen met de motor, maar nog nooit op een flatgebouw, en dat van dat laden dat je een stuk niet ziet had ik gister toen ik gewoon heel snel over de weg reed, toen duurde het laden van dat stuk langer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.