MegaPilot Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 (bewerkt) Niet iedereen heeft die ruis want de mijne heeft dat niet en wat jij met je gsm doet weet ik niet maar ik steek hem altijd los in mij broekzak en heb nog altijd geen enkele kras. Kom op een samsung Xcover? Deze heeft een slechte geluidskwaliteit, een slechte camera met maar 3,2 mp, trage processor en wat is hij nou met een 'bouwvakkers telefoon'? Allemaal waar, maar de Neo V lijkt mij dan toch de beste kandidaat(er is een versie met xLoud, maar hoe je hieraan geraakt, weet ik niet). De Neo V heb je niet proberen afkraken, dus ik denk dat je het hiermee eens bent? Mijn Live Walkman is trouwens maar 1 keer serieus gevallen(1m-1,50 m hoogte) en er was al meteen een grote kras op. PS: Wat is er mis met een gsm die tegen wat stof en vuil kan? De Ace Plus is een goede gsm, afgezien van de geluidskwaliteit is ie beter dan de Live Walkman. Bewerkt: 3 juli 2012 door MegaPilot Reageren
Woody268 Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 (bewerkt) dus ik denk dat je het hiermee eens bent? Met de SE is niets mis maar je moet voor het design zijn (zwart/blauw). Wat is er mis met een gsm die tegen wat stof en vuil kan? De Ace Plus is een goede gsm, afgezien van de geluidskwaliteit is ie beter dan de Live Walkman. Niets eigenlijk maar hierdoor heeft de gsm een apart design dat voor sommige mensen niet prettig in de hand ligt (net zoals voor mij). PS: Het is niet tegen 'stof en vuil' kunnen. Die gsm is IP67 gecertificeerd dat wil zeggen dat de gsm stofvrij (6) is en er geen water kan indringing bij een onderdompeling van max. 30 min op 1 m diepte (7). Bewerkt: 3 juli 2012 door Woody268 Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 (bewerkt) Ik zoek een smartphone! Mijn budget is rond de 250 euro. Android of ios maakt niets uit. Ik wil er wel graag max payne en gta3 op kunnen spelen. Alvast bedankt! Bewerkt: 4 juli 2012 door Poepchineesje Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 (bewerkt) De 2 Gsm's die staan zijn ook perfect voor jou. Bewerkt: 4 juli 2012 door Woody268 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Ik zoek een smartphone! Mijn budget is rond de 250 euro. Android of ios maakt niets uit. Ik wil er wel graag max payne en gta3 op kunnen spelen. Alvast bedankt! Als je zelf eens had gegoogled, dan had je meteen geweten dat een iOS phone(toevallig is de iPhone de enige iOS phone die er is) geen optie is voor dat budget. Tenzij je tweedehands wilt gaan. + 1 met wat Woody zegt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Als je graag een android (ipv. Windows phone of het os van blackberry) gsm van die prijs klasse wil dan raad ik je de SE Xperia Arc S aan. Deze heeft een groot scherm wat handig is voor games op te spelen voor de rest heeft die ook alles wat je nodig hebt op een smartphone. (tenzij je een front camera wil hebben) Ik heb er zelf ook één en ik ben er zeer tevreden over. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Ik zoek een smartphone! Mijn budget is rond de 250 euro. Android of ios maakt niets uit. Ik wil er wel graag max payne en gta3 op kunnen spelen. Alvast bedankt! Als je zelf eens had gegoogled, dan had je meteen geweten dat een iOS phone(toevallig is de iPhone de enige iOS phone die er is) geen optie is voor dat budget. Tenzij je tweedehands wilt gaan. + 1 met wat Woody zegt. Met een iPhone 4 kan je GTA3 best wel vloeiend spelen, en dat red je zelfs tweedehands niet. 3GS kan GTA 3 aan, maar ik denk niet zo soepel, en die past wel in dat budget. Goede kandidaat is een Samsung S2 tweedehands, die zijn rond de 250 te krijgen, en kan GTA 3 vast goed aan. Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Of mijn suikeroompje lief aankijken en vragen of hij 500 euro voor me heeft voor een eiphone 4 Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 De Galaxy S2 is flink in prijs gedaald sinds de S3 uit is , verder kun je als je een groot scherm wilt kijken voor de S Plus ( wel verouderede Android ) of de Galaxy Nexus of Xcover. Je koopt trouwens beter voor wat meer geld een HTC One X dan een Samaung Galaxy S2. Ja , die is dan ook 200 euro duurder en voor datzelfde geld heb je dan een Galaxy S3 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 Ja , die is dan ook 200 euro duurder en voor datzelfde geld heb je dan een Galaxy S3 http://www.smartphoneshop.be/product/168524/htc-one-x-grey.html http://www.smartphoneshop.be/product/123781/samsung-galaxy-s-ii.html Say what? Ik woon in België hé, elektronica is zowat altijd goedkoper in Nederland. Reageren
Davedavy Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Ja , die is dan ook 200 euro duurder en voor datzelfde geld heb je dan een Galaxy S3 elektronica is zowat altijd goedkoper in Nederland. Ik vind die sitejes van jou anders aardig duur. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2012 Rapport Geplaatst: 13 juli 2012 Ja , die is dan ook 200 euro duurder en voor datzelfde geld heb je dan een Galaxy S3 elektronica is zowat altijd goedkoper in Nederland. Ik vind die sitejes van jou anders aardig duur. Coolblue z'n prijzen zijn zowat gelijk met die van elke andere site in België, afgezien van enkele modellen. Nu even mijn dilemma. Ik ben van plan om een iPhone 5 te kopen, 32 GB sowieso(ik heb de ruimte echt nodig, ik heb een iPod Touch 32 GB 4th generation en spreek dus uit ervaring). Maar ik twijfel een beetje. 760 euro, het is toch best veel hé..iPhone 5 heeft hoogstwaarschijnlijk een 4 inch scherm en dat vind ik écht fantastisch, want tegenwoordig heb je monsters van broekzakken nodig om de huidige smartphones zoals de S3 in je zak te stoppen. Ik ben een zware voorstander van iOS(heb er ook vele apps op, die savegames enzo zet ik makkelijk over via iTunes die dat automatisch doet wanneer je je iPhone voor de eerste keer in je pc stopt). Denken jullie dat ik spijt ga hebben van m'n aankoop? De iPod wordt natuurlijk verkocht(enkel wanneer ik een iPhone koop natuurlijk) voor een bedrag rond de 150 à 200 euro, dus dat scheelt wel wat geld. Ik ben overigens niet van plan om een mobiel internet abonnement af te sluiten. Zoals je al gelezen hebt ga ik m'n iPhone gewoon los kopen en verder doen met m'n huidige abonnement(onbeperkt smsen en 15 minuten bellen, als ik meer bel wordt het aangerekend - Proximus Generation MTV 10 - ). Commentaar? Reageren
.Senne Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Ik ben op zoek naar een mobiel. Deze moet: zo goedkoop mogelijk zijn Micro sim compatible zijn mogelijkheid tot uitbreiden van geheugen tot 16 of liefst 32 gigabyte Ik heb een Xperia S, maar als ik ga longboarden of joggen enzovoort wil ik bereikbaar zijn en niet met een toestel van 450 euro in mijn zakken zitten. Eén verkeerde beweging en daar gaat het scherm. Dus ben ik op zoek naar een zo goedkoop mogelijke mobiel om bereikbaar te zijn, en waar ook al mijn muziek op kan. Iemand die wat degelijks weet? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 (bewerkt) Oei, dual sim maakt je keuze beperkt. http://www.gsmstore....-keuzehulp.html Zie je hier iets tussen staan dat je aanspreekt? Bewerkt: 19 juli 2012 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.