Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Wildfire is hier 50 euro duurder dan de Gio hoor..En eerlijk gezegd heeft de Wildfire een kutklein scherm. :puh:

Net zo groot als de Gio, maar dan werkt ie iets fijner, plus het feit dat ie ook HTC Sense heeft.

Maarja, ik raad gewoon aan om iets anders te kopen dan de Gio. In Android 2.2.2 (FroYo) had ik veel vastlopers en veel applicaties die niet compatibel zijn met het toestel (vaak door de lage resolutie). Heb zojuist Android 2.3.3(Gingerbread) geïnstalleerd en hoop daarmee minder vastlopers te krijgen.

To be continued....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Merk: Sony Ericsson, HTC, Google, LG

Type: Smartphone (touchscreen of met uitschuifbaar QWERTY toetsenbord)

Prijs: Maximaal 300 euro. (kijk voor de prijs op kieskeurig.nl want bij BelCompany etc. is alles veel duurder)

Extra: Ik wil graag een goede camera (à 5 megapixel) en er moet android op zitten.

En ik wil hem uiteraard simlockvrij.

=====IN EEN ANDER TOPIC SCHREEF IK DIT=====

Hoi allemaal.

Ik wil graag een nieuwe smartphone kopen maar ik heb zo m'n twijfels tussen 3 toestellen...

Kunnen jullie me helpen met m'n keuze? :$

Welk(e) (gerelateerd toestel) moet ik kiezen en waarom?

Je kunt op de namen van de toestellen klikken voor meer info' date=' een foto etc.[/size']

Bewerkt: door OscarPownedYou
Link to comment
Delen op andere websites

Merk: Sony Ericsson, HTC, Google, LG

Type: Smartphone (touchscreen of met uitschuifbaar QWERTY toetsenbord)

Prijs: Maximaal 300 euro. (kijk voor de prijs op kieskeurig.nl want bij BelCompany etc. is alles veel duurder)

Extra: Ik wil graag een goede camera (à 5 megapixel) en er moet android op zitten.

En ik wil hem uiteraard simlockvrij.

=====IN EEN ANDER TOPIC SCHREEF IK DIT=====

Hoi allemaal.

Ik wil graag een nieuwe smartphone kopen maar ik heb zo m'n twijfels tussen 3 toestellen...

Kunnen jullie me helpen met m'n keuze? :$

Welk(e) (gerelateerd toestel) moet ik kiezen en waarom?

Je kunt op de namen van de toestellen klikken voor meer info' date=' een foto etc.[/size']

Als je een Sony wilt kan je ook een Sony xperia pro nemen, dat is het zelfde als de ray volgens mij, maar dan met uitschuifbaar QWERTY toetsenbord, je kan ook een HTC Desire nemen, voor de rest heb ik er niet zo veel verstand van.

Link to comment
Delen op andere websites

De onderstaande quote's zijn ingekort.

Merk: Sony Er ... een foto etc.

Als je een Sony wilt ... zo veel verstand van.

Ja oke, maar waarom zou ik voor dàt toestel gaan dan?

Noem argumenten plz

Bewerkt: door OscarPownedYou
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of de Samsung Galaxy S in jouw budget valt, maar het is zeker een aanrader. Heb hem zelf ook en na de laatste updates is hij echt ongelofelijk soepel en snel. Hij heeft een groot 4 inch scherm met een super goede kwaliteit. En hij heeft een 5 mp camera van achter en ook eentje van voor alleen weet ik niet hoeveel mp die is.

De batterij is soms wat te snel leeg , maar wat wil je met zo specificaties.

En als laatste , hij draait op Android, dus je hebt superveel mogelijkheden.

Bewerkt: door -TonyStark-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of de Samsung Galaxy S in ... superveel mogelijkheden.

Ik ben niet zo van de Samsung.

M'n vader heeft ook de Galaxy gehad (kweet niet welke, de standaard de S of de plus of wat dan ook) maar die had geen bereik in mijn huis en was ook over wat andere dingen ontrevreden, ik had er naar gekeken en geef hem gelijk. Samsung gaat het wat de Galaxy betreft niet worden, misschien wel de nexus...

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy S slecht? Valt me dan tegen want me ma het er een en het is een pracht-apparaat!! En anders de S2 met abonnement? De S2 was toen ie uitkwam (heb niet zo opgelet laatste tijd) toch wel dé smartphone om te halen. Snel, makkelijk, groot scherm en erg goeie foto's.

Zelf zou ik die nieuwe Galaxy Note wel willen, 5.3inch en 1.4Ghz processor _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Is de Samsung Galaxy Plus een goede telefoon? Iemand van jullie die er ervaring mee heeft?

Ja, een vriend van mij had deze. Het is een aanrader moet ik je zeggen. Het beeld is echt goed helder en het geluid is ook super. Het interne geheugen is ook erg groot dus daar moet je ook geen problemen mee hebben. Internet gaat ook heel snel en volgens mij is het beeld ook krasbestendig maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

ik heb momenteel een Samsung Marvel S5560, maar dit is aan vervanging toe omdat hij geen android heeft.

Hierbij ben ik dus op zoek naar een nieuw toestel dat (liefst) moet voldoen aan deze eisen

- Android besturingssyteem (eentje die je steeds zal kunnen blijven upgraden naar de nieuwere Android versies)

- Touchscreen (met eventueel een toetsenbord)

- Hij moet snel kunnen navigeren in de sms-menu's, applicaties enzo.

- Maximum 180 euro

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy S slecht? Valt me dan tegen want me ma het er een en het is een pracht-apparaat!! En anders de S2 met abonnement? De S2 was toen ie uitkwam (heb niet zo opgelet laatste tijd) toch wel dé smartphone om te halen. Snel, makkelijk, groot scherm en erg goeie foto's.

Zelf zou ik die nieuwe Galaxy Note wel willen, 5.3inch en 1.4Ghz processor _O_

Ja m'n vader had hem en hij had geen bereik, waar hij ook was.

En ik ben iOS gewent, Samsung (& LG) heeft het daar te nep voor gemaakt. Ik heb dan liever HTC Sense of Sony Ericsson.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb de samsung galaxy apollo I5800,

Ik ben er zeer tevreden over.

Paar kleine minpuntjes:

- De batterij is snel leeg, alhoewel de batterij van boven tot onder van het apparaat loopt :S

- Updaten naar nieuwere versie's is niet mogelijk.\

- Camera 3.0 is de laatste tijd minder mooi.... (stof)

PLus punten:

- Android

- Mogelijkheid voor apps

- het sjieke 3.2 inch beeldscherm

- Gebruik maken van Swype

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...