Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Dunne telefoontjes maken uiteindelijk toch niet veel uit als je er een case omheen hebt zoals ik nu bij mijn Iphone 4. Ik kan me niet voorstellen dat mensen 'dure'mobieltjes zonder enige vorm van bescherming in hun broekzak stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Dunne telefoontjes maken uiteindelijk toch niet veel uit als je er een case omheen hebt zoals ik nu bij mijn Iphone 4. Ik kan me niet voorstellen dat mensen 'dure'mobieltjes zonder enige vorm van bescherming in hun broekzak stoppen.

Ik ken er anders zat. Vind het vaak zonde van het design van een mobieltje om er een case omheen te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik eigenlijk ook, maar heb omdat ik me blackberry al eens mee heb gesleurd een valpartij in, heb ik nu het gayerigste hoesje dat er te vinden was voor:

Een doorzichtige met een soort van burberry patroon dat heel nichterig staat op een witte blackberry

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het nuter niet van in om een case te kopen om een behuizing te besparen die je dan toch niet meer kan zien. Mijn Xperia is dan ook zo vrij als een vogel. Met lichte schaafwondjes ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog he... Telefoons begonnen groot, toen werden ze steeds kleiner en nu moeten ze weer zo super groot zijn :puh: Wel ander design dan maar dat valt me wel op :puh:

ja idd , sommige toestellen zijn/waren gewoon te klein... als ik op die toetsen druk, druk ik er 2 te gelijk in :puh: dat vind ik echt niks

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog he... Telefoons begonnen groot, toen werden ze steeds kleiner en nu moeten ze weer zo super groot zijn :puh: Wel ander design dan maar dat valt me wel op :puh:

ja idd , sommige toestellen zijn/waren gewoon te klein... als ik op die toetsen druk, druk ik er 2 te gelijk in :puh: dat vind ik echt niks

M'n broer heeft hetzelfde probleem, je bent heus niet de enige.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou voor de Galaxy S gaan, hij is goedkoper en zo goed als evenwaardig aan die Arc.

Vergeet niet dat de camera van de Sony Ericsson Xperia Arc een stuk beter is (dankzij de Exymor lens), het Android besturingssysteem voor de Arc eerder geüpdatet zal worden (Samsung Galaxy S heeft inmiddels een opvolger en heeft geen prio meer) en de de HMDI-uitgang van de Sony Ericsson Xperia Arc is fantastisch voor ons gamers. Volgens mij is de Galaxy S op geen enkel punt beter dan de Xperia Arc (het toestel is dan ook bijna een jaar ouder). Oftwel ik ben erg tevreden met mijn Sony Ericsson Xperia Arc! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha grapjas, Sony Ericsson en updaten is een nachtmerrie. Ik heb nu een Xperia X10, en ik krijg pas rond augustus 2.3. Dat terwijl 2.3 origineel uitkwam in december. Vind ik zelf veels te lang wachten voor een toestel wat een jaartje oud is (ook al heb ik hem pas sinds april, bijzaak).

Voor de rest is mijn Sony Ericsson geweldig. Al is die van mij al half dood. Het netwerk vindt hij soms niet, de oplaad kabel moet er scheef in en ik moet de kabel ergens op laten rusten zodat hij er met de juiste hoek in gaat anders maakt hij geen contact, en de mobiele browser is gaar, maar voor de rest ben ik er reuze blij mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog he... Telefoons begonnen groot, toen werden ze steeds kleiner en nu moeten ze weer zo super groot zijn :puh: Wel ander design dan maar dat valt me wel op :puh:

ja idd , sommige toestellen zijn/waren gewoon te klein... als ik op die toetsen druk, druk ik er 2 te gelijk in :puh: dat vind ik echt niks

M'n broer heeft hetzelfde probleem, je bent heus niet de enige.

haha, mooi. dat doet me deugd whaha :bonk:

soms zit ik echt van hoe doen die mensen dat :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...