Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Ik vergelijk niks. Ik zeg alleen dat als je 1.6 cm al oncomfortabel vindt zitten dan zal een random boner vast een hel voor je zijn.

Mijn vorige mobieltje was een clamshell ding en was sowieso dikker dan twee centimeter. Alleen als ik cheap ass broeken aanhad vond ik dat lastig zitten, maar dat had meer te maken met de broekzakjes waar alles eruit flikkerde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik draag geen cheapass broeken, een mobieltje mag bij mij gewoon niet al te dik zijn. :puh: Achja, des goûts et des couleurs, on ne discute pas..^^

Zeeman is je beste vriend :D

zeeman.gif

ik koop eigenlijk al mn ondergoed bij de Zeeman en voor de rest soms shirtjes, en de rest koop ik bij de C&A.Je bent een dief van je eigen portemonnee...

maar goed ff ontopic...

mijn mobieltje:

000013_sony_ericsson_k550i.jpg

hij wordt ook al weer wat ouder, en valt soms uit... dat kan lastig zijn als je de wekker wilt zetten, dan moet je altijd een tweede hebben ( want soms gaat ie gwoon niet af ) :duh:

en mn koptelefoon doet et ook niet meer goed...

maar voor de rest is niet echt een nieuwe GSM in de planning. Ik denk dat ik gewoon wacht tot ie et niet meer doet ofzo :puh:

3 dingen die ik belangrijk vind aan gsm zijn

- telefoneren ( tja hoe kan het ook :D )

- Foto / film van redelijke kwaliteit ( altijd handig wanneer je niet in uniform bent en je moet wat bewijs hebben :D )

- muziek Wekkerfunctie ( tja, moet toch wel wakker worden met een lekker muziekjuh )

internet hoef ik niet, daar pak ik me flaptop wel voor of mn gewone kompiejoetur :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje is aan het twijfelen tussen de Samsung Galaxy S of de Sony Erricson Xperia Arc. Hij heeft verschillende reviews gelezen maar hij kan maar niet kiezen. Welke zouden jullie aanraden en waarom?

Link to comment
Delen op andere websites

Die Arc is duurder, maar heeft amper intern geheugen. Het zijn beide kwalitatieve mobieltjes, maar de Samsung Galaxy S is voor veel minder geld dan de Arc beschikbaar en is bijna evengoed als de Arc. De Arc heeft een betere camera en volgens mij is het scherm ook beter. De Arc is 1 mm dunner dan de Galaxy, maar dat is verwaarloosbaar..:puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...