Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Maar ik snap gewoon niet waarom Symbian word afgekraakt,mja...

Ik ben vast ook niet de enige.

Omdat Symbian nou eenmaal een verouderd systeem is. Als je voor simpele telefoons gaat voldoet het wel, maar als je ''meer'' wilt moet je toch echt voor iOS of voor Android gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Maar ik snap gewoon niet waarom Symbian word afgekraakt,mja...

Ik ben vast ook niet de enige.

Omdat Symbian nou eenmaal een verouderd systeem is. Als je voor simpele telefoons gaat voldoet het wel, maar als je ''meer'' wilt moet je toch echt voor iOS of voor Android gaan.

De N8 is geen simpele telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zegbedoel dan ook dat de N8 geen simpele telefoon is maar toch op Symbian draait en toch mee kan met de tijd. Lezen...

:clown:

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat zei je niet. :7 Dudee!

De N8 is geen simpele telefoon.

is niet gelijk aan

Ik zeg dan ook dat de N8 geen simpele telefoon is maar toch op Symbian draait en toch mee kan met de tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb trouwens een probleem met men vader zijn Samsung Galaxy 5 als ik hem verbind met met de PC via USB, dan zegt hij dat er geen stuurprogramma's zijn, heb er ook geen cd bijgekregen dus weet iemand wat het probleem kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Merk:Sony Ericsson of Nokia

Type: Satio of N8

Prijs:Allebei bijna 400 euro

Extra:Goede camera en lekker touchscreen en goede handligging

Ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is een fijn cameraatje, een fijn telefoontje en goed voor in mijn grote hand. Mijn Satio is kapot en ik vraag me af of ik een nieuwe Satio moet kopen, of een N8 die ook dik is, of iets anders wat erop lijkt en iemand meer verstand wel weet.

Bedankt alvast!

Antonio.

Link to comment
Delen op andere websites

Er was trouwens laatst op het nieuws dat Nokia en Microsoft samen iets wouden maken als Apple omdat nokia niet goed verkocht word.

Over iOS vs. Android gesproken. Ik heb een Android en een iOS en ik merk toch met iOS dat de apps JUIST vaker vastlopen dan die van Android. Daarentegen vind ik iOS wel stukken makkelijker in gebruik. (Ik houd iTunes dan even buiten beschouwing, want dat is echt kut)

IK heb nu al bijna een jaar een iPhone een 3GS en een 4. En mijn telefoon is nog nooit vastgelopen. Nooit van die lag met apps. En juist ook bij veel Android telefoons heb ik gezien dat ze toch een aantal keren per week vastlopen (Samsung Galaxy S) Heb een 4tal vrienden die dat toestel bezitten.

En wat ook mega vaak crashed in vergelijking met iOS. Maarja, ieder zn meug.

Wat is dat nou weer voor onzin..Dat apps vastlopen heb je ook met iOS(iPhone moet je trouwens niet nemen voor de apps, dat is zo overrated..), maar crashes heeft die vriend van me nog niet gehad neen..:7

Wij moeten helemaal niks. En de Apps van de Androidmarket zijn ook niet altijd zo goed hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Merk:Sony Ericsson of Nokia

Type: Satio of N8

Prijs:Allebei bijna 400 euro

Extra:Goede camera en lekker touchscreen en goede handligging

Ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is een fijn cameraatje, een fijn telefoontje en goed voor in mijn grote hand. Mijn Satio is kapot en ik vraag me af of ik een nieuwe Satio moet kopen, of een N8 die ook dik is, of iets anders wat erop lijkt en iemand meer verstand wel weet.

Bedankt alvast!

Antonio.

Volgens mij is de Satio toch ietsjes dikker dan de N8.

Link to comment
Delen op andere websites

Merk:Sony Ericsson of Nokia

Type: Satio of N8

Prijs:Allebei bijna 400 euro

Extra:Goede camera en lekker touchscreen en goede handligging

Ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is een fijn cameraatje, een fijn telefoontje en goed voor in mijn grote hand. Mijn Satio is kapot en ik vraag me af of ik een nieuwe Satio moet kopen, of een N8 die ook dik is, of iets anders wat erop lijkt en iemand meer verstand wel weet.

Bedankt alvast!

Antonio.

Waarom zou je in godsnaam van die twee oude krengen kopen als je voor 40 euro meer dan jouw budget de nieuwste Sony Ericsson Xperia Arc kan kopen :7

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...