Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Een Blackberry zonder abonnement heeft volgens mij niet zo heel veel zin... Je moet gewoon een abo nemen met zo'n BB pakket, anders kan je bij lange na niet gebruik maken van alle functies van het toestel en zou ik het echt niet aanschaffen. Het welbekende motto "Zonder BIS een groot gemis" (BIS = Blackberry Internet Service).

Heb zelf een BB, en heb er nooit moeite mee gehad. Ja, toen ik hem keihard liet vallen op een stenen/betonnen vloer, toen vond mijn mobieltje dat niet grappig. Maar voor de rest heb ik er nauwelijks moeite mee. Elk mobieltje slaat wel eens vast, die van mij ook, maar eigenlijk alleen als ik met de batterij loopt te kloten.

Maar wat ik nooit zou doen, is een BB kopen zonder BIS. Dan kan je het beter niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Hey, ik heb een nieuwe gsm nodig en mijn budget is €200, de Blackberry Curve 8520 zie ik wel zitten, mooie specificaties, sexy look, maar is het ook de €200 waard? Of is er een betere sexier gsm op de markt onder de €200? Alvast bedankt voor de (hopelijk snelle) reacties!

Ik zou tijdelijk een oude mobiel gebruiken die je al had of een goedkoop mobieltje van 30 euro, en dan door sparen tot je een budget hebt van tussen de 300 en 400 euro. Voor dat geld kun je een vele betere Blackberry kopen, ik had vorig jaar een Blackberry curve 8520 gehad omdat ik toen ook een budget van 200 euro had. Maar 3 maanden daarna had ik het mobieltje toch door verkocht, omdat het als je het aan mij vraagt een lelijke mobiel is met weinig functies in vergelijking met andere telefoons van deze tijd.

Ik zou de Blackberry Curve dus niet kopen, het is geen fijn apparaat. En het is al zeker 2 jaar op de markt, er zijn vele mooiere en betere Blackberry modellen inmiddels uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Symbian is zo passé. Een goede smartphone moet Android hebben of iOS.(Of Blackberry OS natuurlijk, maar deze zit niet op het soort gsm's dat jij verkiest.)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op mijn Nokia 6210 Navigator ook een (oudere versie) symbian,en ik vind hem snel genoeg.Hij is zeker (helemaal) niet traag.Het is wel een gewone met toetsen misschien dat een voordeel heeft en dat het dan lijkt of het sneller reageert maar als je een nieuwere versie brengt van je OS dan moet je die toch ook sneller maken,niet?

Link to comment
Delen op andere websites

iOS is van de iPhone,toch?

Naja die neem ik zeker niet. Heb het liefst een Nokia,hebben alle Nokia's nu Symbian?

Had ergens gehoord dat er ook sommige waren/komen die met Windows Mobile werken?

Link to comment
Delen op andere websites

iOS is van de iPhone,toch?

Naja die neem ik zeker niet. Heb het liefst een Nokia,hebben alle Nokia's nu Symbian?

Had ergens gehoord dat er ook sommige waren/komen die met Windows Mobile werken?

WM is echt retetraag. :puh: Enja, alle Nokia's hebben Symbian voor zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar meerdere reviews zeggen dat het wel meevalt. Het haalt zeker het niveua niet van Android en dergelijke maar het is ook niet zo erg. Dus ik denk er aan om hem serieus te gaan kopen. Iemand nog een laatste iets/mening?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar meerdere reviews zeggen dat het wel meevalt. Het haalt zeker het niveua niet van Android en dergelijke maar het is ook niet zo erg. Dus ik denk er aan om hem serieus te gaan kopen. Iemand nog een laatste iets/mening?

Wanneer de N8 vastloopt kun je de batterij er niet uithalen en zul je naar een Nokia Service Punt moeten.. Voor mij een goeie reden om de telefoon niet te kopen.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar meerdere reviews zeggen dat het wel meevalt. Het haalt zeker het niveua niet van Android en dergelijke maar het is ook niet zo erg. Dus ik denk er aan om hem serieus te gaan kopen. Iemand nog een laatste iets/mening?

Wanneer de N8 vastloopt kun je de batterij er niet uithalen en zul je naar een Nokia Service Punt moeten.. Voor mij een goeie reden om de telefoon niet te kopen.

Niet waar, je kunt het openen met een Torx schroevendraaier ofzo iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar meerdere reviews zeggen dat het wel meevalt. Het haalt zeker het niveua niet van Android en dergelijke maar het is ook niet zo erg. Dus ik denk er aan om hem serieus te gaan kopen. Iemand nog een laatste iets/mening?

Wanneer de N8 vastloopt kun je de batterij er niet uithalen en zul je naar een Nokia Service Punt moeten.. Voor mij een goeie reden om de telefoon niet te kopen.

Niet waar, je kunt het openen met een Torx schroevendraaier ofzo iets.

Met een hamer ook, maar beide zijn vast niet bepaald de bedoeling.

Daarnaast zal er vast wel een manier zijn om hem te resetten zonder de batterij eruit te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

@GolfG60, de aan/uit knop 8 seconden inhouden werkt ook. Dan schakelt het toestel zichzelf uit. Zegt Nokia,weet niet of het waar is.

@MegaPilot, over smaak valt niet te disscusieren(ofzo) ik vind hem best wel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een Blackberry, maar ik vind het echt een ontiegelijke schijt ding. Als ik dit eerder had geweten had ik dit echt never nooit gekocht. Hij loopt regelmatig vast als je bijvoorbeeld Hyves opent, internet is ook niet snel (ja op Wifi :puh:). Soms stottert mijn bb behoorlijk erg, tijdens het typen op bijv. msn of twitter.

Als ik jou was zal ik gewoon kijken naar een telefoon met android OS, ik heb verder niet veel verstand van de prijzen die er tegenwoordig zijn voor mobiele telefoontjes. Maar volgens mij moet je wel een redelijke telefoon kunnen kopen met android voor 200 euro.

Kijk in iedergeval goed naar alle telefoons die je interessant vind, lees ook voornamelijk de reviews en nieuwe alleen op de site waar die gsm wordt aangeboden, maar ga ook even google bij langs en luister vooral naar het negatieve nieuws van een gsm. Zo maak je de beste keuze. En uiteraard elke gsm heeft wel een minpunt, maar je moet ook dingen kunnen accepteren wat minpuntjes betreft.

Jij hebt mij onder andere overtuigd om geen BB te kopen, bedankt voor de reactie. ;)

Misschien een HTC Wildfire (S)? Ik weet zo niet de prijs uit mijn hoofd, maar kijk anders eens op http://www.htc.com/ :)

Ik heb de HTC Wildfire effe opgezocht en wat reviews bekeken, ziet er allemaal erg mooi uit en zo, en als ik 'Blackberry Curve 8520 vs HTC Wildfire' opzoek, dan zegt 85% van de mensen dat de Wilfire beter en up to dater is. Bedankt voor de reactie! ;)

Een Blackberry zonder abonnement heeft volgens mij niet zo heel veel zin... Je moet gewoon een abo nemen met zo'n BB pakket, anders kan je bij lange na niet gebruik maken van alle functies van het toestel en zou ik het echt niet aanschaffen. Het welbekende motto "Zonder BIS een groot gemis" (BIS = Blackberry Internet Service).

Heb zelf een BB, en heb er nooit moeite mee gehad. Ja, toen ik hem keihard liet vallen op een stenen/betonnen vloer, toen vond mijn mobieltje dat niet grappig. Maar voor de rest heb ik er nauwelijks moeite mee. Elk mobieltje slaat wel eens vast, die van mij ook, maar eigenlijk alleen als ik met de batterij loopt te kloten.

Maar wat ik nooit zou doen, is een BB kopen zonder BIS. Dan kan je het beter niet doen.

Mjhaa, ik ben niet van plan om een abonnement te nemen, dus geen BB voor mij dan... BTW bedankt voor de reactie. ;)

Ik zou tijdelijk een oude mobiel gebruiken die je al had of een goedkoop mobieltje van 30 euro, en dan door sparen tot je een budget hebt van tussen de 300 en 400 euro. Voor dat geld kun je een vele betere Blackberry kopen, ik had vorig jaar een Blackberry curve 8520 gehad omdat ik toen ook een budget van 200 euro had. Maar 3 maanden daarna had ik het mobieltje toch door verkocht, omdat het als je het aan mij vraagt een lelijke mobiel is met weinig functies in vergelijking met andere telefoons van deze tijd.

Ik zou de Blackberry Curve dus niet kopen, het is geen fijn apparaat. En het is al zeker 2 jaar op de markt, er zijn vele mooiere en betere Blackberry modellen inmiddels uitgekomen.

Zoals je kan zien heb ik geen zin meer om een BB te kopen door het gedoe met 'BIS' en zo, toch bedankt voor de reactie, het is een grote hulp. ;)

Nou, ik ben denk ik van gedachten verandert, geen Blackberry Curve 8520 voor mij, ik denk dat ik voor de HTC Wildfire ga, is het nou die €200 euro waard? Heb al wat dingen opgezocht maar ik twijfel nog. Alvast bedankt!

Bewerkt: door -1337-
Link to comment
Delen op andere websites

Maar meerdere reviews zeggen dat het wel meevalt. Het haalt zeker het niveua niet van Android en dergelijke maar het is ook niet zo erg. Dus ik denk er aan om hem serieus te gaan kopen. Iemand nog een laatste iets/mening?

Wanneer de N8 vastloopt kun je de batterij er niet uithalen en zul je naar een Nokia Service Punt moeten.. Voor mij een goeie reden om de telefoon niet te kopen.

Niet waar, je kunt het openen met een Torx schroevendraaier ofzo iets.

En dan verloopt de garantie ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...