Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Ik heb zelf de Samsung Galaxy Ace (S5830). Hij werkt perfect, alleen heeft één nadeel. Je moet wel vrij snel de batterij opladen. Maar die van mij staat ook dag en nacht aan. Ik zet hem namelijk nooit uit.

Kenmerken van de Samsung Galaxy Ace:

3.5 inch HVGA-display voor het bekijken van multimedia

5.0 megapixel camera voor foto's en voor het schieten van video's in QVGA-resolutie

Android 2.2 als besturingssysteem, met daarover Samsungs TouchWiz 3.0

Inclusief 2 GB Micro SD-kaart

Wifi n-standaard voor snelle, draadloze overdracht van data, bluetooth 2.1 om zonder kabels te communiceren met andere apparatuur

Bewerkt: door Flokkert
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Hallo allemaal!

Ik las dat er binnenkort allemaal nieuwe BlackBerrys verschijnen. Nu weet ik niet meer welke ik moet kiezen.. Nieuwe BlackBerry 9860 met groot scherm lijkt me fantastisch, maar denk dat ik het toetsenbordje ga missen. Anders misschien de BlackBerry Bold 9900.

Wat denken jullie?

Dat ligt er aan wat je zelf het makkelijkste vind, ik zou eerder voor een touchscreen model kiezen omdat dat meer bij de nieuwste generatie telefoons past zoals de nieuwste Iphones en Samsungs. Maar als je een toetsenbordtje handig in gebruik vind en daar aan gewend bent, dan zou ik voor een Blackberry model met een toetsenbordtje kiezen. De keuze ligt bij jou aan wat je zelf het makkelijkste in gebruik vind.

Ik zal niet voor BlackBerry gaan, ik heb serieus spijt van m'n Bold 9700.. ding is zo vreselijk traag. -.- moet er nog een jaar mee, daarna neem ik iPhone 4. (:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu samsung chat maar vind het maar een klote telefoon :$ wifi werkt heel vaak niet looklike blackberry wel maar typen is klote (: ik ga denk ik toch samsung galaxy ace kopen en mijn samsung chat 335 verkopen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

HTC Wildfire S, HTC ChaCha, HTC Desire(aanrader) of als je het zeer goedkoop, maar toch kwalitief wiltt houden: de ZTE San Francisco. Neen, ZTE is geen flutmerk. Een vriend van me heeft de San Francisco en dat is een zéér goede GSM. Zoals elke smartphone is de batterij vlug leeg als je apps enzo vaak gebruikt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog steeds een oudje als telefoon, maar helaas doet m'n koptelefoon het niet meer ( dus muziek luisteren zit er niet echt meer in )

ik wacht met een nieuwe kopen, tot dat deze helemaal af ( kapot ) is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog steeds een oudje als telefoon, maar helaas doet m'n koptelefoon het niet meer ( dus muziek luisteren zit er niet echt meer in )

ik wacht met een nieuwe kopen, tot dat deze helemaal af ( kapot ) is :puh:

Dus, zoek je nu een mobiel of niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag een nieuwe telefoon en dan graag een telefoon met WiFi en Android. Dus ben ik uitgekomen op 2 telefoons. De HTC Wildfire (Niet te verwarren met de Wildfire S)en de Samsung Galaxy Gio. Het enigste verschil voor mij is dan de camera 5 mp en 3,5 mp volgens mij en de prijs het belangrijkst. De Samsung Galaxy Gio is 150 euro terwijl de HTC Wildfire 180 euro. Dus nu zit ik te twijfelen welke ik dan zal moeten nemen? Iemand die tips heeft ofzoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Wildfire heeft een klein scherm! ;) Ik zou voor de Wildfire S gaan, maar als je écht krap bij kas zit, de Gio.

.....

De Galaxy Gio, ik heb er een, ik twijfel erover... Veel apps werken er niet op wegens de lage resolutie en het probleem is vooral bekend bij het toetsenbord, de toetsen zijn net iets te klein waardoor je vaak de verkeerde toets intikt.

Het is een twijfelgevalletje, dingen als Adobe Flash werken er niet op (voor bepaalde sites), en andere dingen.

Een ander probleem is de Wi-Fi, deze geeft wel eens errors en andere problemen. Maar vooral een probleem is dat ie redelijk vaak uitvalt, mijn pa had zelfs een keer dat de telefoon op tafel lag dat ie uit het niks een reboot deed en ook het opstart-geluidje gaf. En een probleem is ook, ik heb mijn apps netjes geordend, veel gebruikt bij veel gebruikt, games bij games, utilities bij elkaar, en de niet-gebruikte apps bij elkaar, echter na een reboot gooit ie ze door elkaar, en er zijn genoeg apps die je niet kunt verwijderen die al voor geïnstalleerd staan bij ontvangst...

Anders eens vluchtig dit topic op Tweakers doorlezen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457001/0 daar staan nog meerdere problemen aangegeven in de reacties.

Vergelijkend is de HTC Wildfire welke ik eerder aan kan raden, HTC staat bij telefoons vaak toch wel garant aan kwaliteit en stevige telefoons, de Samsung wil namelijk nog wel eens een beetje "zwakjes" aanvoelen waar de Wildfire echt robuust aanvoelt. En natuurlijk HTC Sense wat voor mij al een reden is om een HTC te halen, veel handige dingen die erin zitten.


Ik twijfel dus erover, maar uiteindelijk valt ie me toch wel tegen van wat ik echt had verwacht. Veel apps dus die er niet op werken omdat ie er niet compatibel mee zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...