PowerPats Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 wie heeft de demo al gespeeld van dit spel ? en wat vonden jullie ervan ? Ik vind dit echt een van de beste demo's ook vooral omdat je nog genoeg free roam kan doen, en de superrkrachten zijn gewoon fantastisch. kan niet wachten op de volledige game Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Wanneer komt dan de echt game uit? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Heb de demo vanmorgen gespeeld. één woord: Wauw! Erg vet met de superkrachten, maar vooral hou hij in het klimrek klauterde was super. Zo van het ene gebouw naar het andere gebouw springen, er draait een ventilator, je haalt de stroom er uit en hij stopt met draaien . Het viel me ook op dat de demo erg lang duurde, maar dat is ook alleen maar een pluspunt . Topgame! Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ben hem nu aan het downloaden,nog een kwartiertje. Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Één woord: WAUW. Wat een demo. Echt zo vet. Zo vet al die krachten, niet normaal. Soms vind ik het een beetje heel moeilijk, maar gelukkig hoef je niet helemaal overnieuw te beginnen. Ik krijg een beetje een Sly-series gevoel. Je kunt overal komen, je kunt bijna overal komen door alleen maar te springen. Reageren
HA5H Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Één woord: WAUW. Wat een demo. Echt zo vet. Zo vet al die krachten, niet normaal. Soms vind ik het een beetje heel moeilijk, maar gelukkig hoef je niet helemaal overnieuw te beginnen. Ik krijg een beetje een Sly-series gevoel. Je kunt overal komen, je kunt bijna overal komen door alleen maar te springen. HELEMAAL MEE EENS! GEWELDIG SPEL! Echt, die physics, de graphics alles! Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Wat ik wel hoop, is dat er ook een soort van grapfunction erin komt. Dat je dan dingen kunt oppakken en dan tegen een vijand kunt gooien. Lekker bloederig. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Wat ik wel hoop, is dat er ook een soort van grapfunction erin komt. Dat je dan dingen kunt oppakken en dan tegen een vijand kunt gooien. Lekker bloederig. Dan moet je voor Prototype gaan Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 !!!DAMN!!! Wat een game. Het schieten met de superkrachten werkt echt geweldig. En dan bij die vijanden,je tactiek bepalen. Of je blijft op de grond om ze te bevechten,met veel rennen en snelle acties,of je springt van gebouw naar gebouw om ze van boven aan te vallen . . Dit is denk ik een van de bruutste games die dit jaar komt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ja kan haast niet wachten tot de volledige game uitkomt, ik ga deze game halen en prototype. enige minpunt is het feit dat je maar iets van 10 min free roam kan doen, dan komt er zo een timer van je hebt 1 minuut om naar de missie te gaan. Kan dit ook worden uitgeschakeld ? voor de rest is het zeer vet, alleen de vijanden zijn zeer repetitief Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ja kan haast niet wachten tot de volledige game uitkomt, ik ga deze game halen en prototype. enige minpunt is het feit dat je maar iets van 10 min free roam kan doen, dan komt er zo een timer van je hebt 1 minuut om naar de missie te gaan. Kan dit ook worden uitgeschakeld ? voor de rest is het zeer vet, alleen de vijanden zijn zeer repetitief Volgens mij jammer genoeg niet Maar toch heel vet. En nu weet ik waarom ik een Sly serie gevoel kreeg. De maker van die serie is dezelfde maker van inFAMOUS. Gametrailers.com gaf de game een vette 9! Het is dus een zeer goede game http://www.gametrailers.com/video/review-i.../49518?type=flv Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik heb de demo gespeeld, maar ik vond het niet echt super. Het spel zegt me gewoon niks; Ik vond het wel dom dat het in het nederlands was in gesproken, klinkt nogal duf. :/ Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik denk dat je daar aan moet gaan wennen. Steeds meer games, vooral die PS3 exclusive zijn, worden Nederlands. Mij maakt het echt geen reet uit. De Nederlandse kerel vind ik veel beter klinken dan de Engelse. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik denk dat je daar aan moet gaan wennen. Steeds meer games, vooral die PS3 exclusive zijn, worden Nederlands. Mij maakt het echt geen reet uit. De Nederlandse kerel vind ik veel beter klinken dan de Engelse. Ik vindt dat het zo'n deel van de sfeer wegneemt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 ja klopt iedereen spreekt echt nederlands en dat terwijl je toch in een engelse wereld bevindt qua 'stores en police' enz dus ik heb liever engels gelukkig komt er als het spel uit is ook een engelse patch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.