Jump to content

Infamous


PowerPats

Recommended Posts

Ik heb de demo gespeeld, maar ik vond het niet echt super.

Het spel zegt me gewoon niks;

Ik vond het wel dom dat het in het nederlands was in gesproken, klinkt nogal duf. :/

Ik had hem uit de USa store, en dus in het engels :) ook is er gezegd dat waarschijnlijk tijdens de release een patch uitkomt zodat je ook engels kan selecteren :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    16

  • .Stan

    15

  • paul007

    9

  • Gijsso

    7

Misschien kan het gewoon door je systeem in het engels te zetten. Zo wordt de vertaling van Saints Row 2 gewoon in het engels (veel mooier), Little Big Planet, Ratchet and Clanck: ToD en GT5P zijn dan ook in het engels. Ik weet niet of dat ook zo gaat bij de demo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja kan haast niet wachten tot de volledige game uitkomt, ik ga deze game halen en prototype. enige minpunt is het feit dat je maar iets van 10 min free roam kan doen, dan komt er zo een timer van je hebt 1 minuut om naar de missie te gaan. Kan dit ook worden uitgeschakeld ?

voor de rest is het zeer vet, alleen de vijanden zijn zeer repetitief

Ik denk dat dat is omdat het een demo is,en dat je dat in de volledige versie niet hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is de demo gewoon in het Engels?

Ik heb wel een Nederlands account, maar m'n systeem is in het Engels, weet niet of dat wat uit maakt.

Ik vind het spel zelf wel leuk, maar niet zo super leuk dat ik het meteen wou(/zou gaan) kopen.

Ik vind gewoon dat je te weinig gebruik hoeft te maken van het elektriciteit opzuipen, ik wist nooit echt wat ik moest doen (vond de aanwijzingen een beetje vaag, snapte ook eerst niet hoe ik dat elektrische storm gedoe moest gebruiken), en vond het ook redelijk moeilijk (als je vrachtwagens met miniguns moet vernietigen)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is de demo gewoon in het Engels?

Ik heb wel een Nederlands account, maar m'n systeem is in het Engels, weet niet of dat wat uit maakt.

Ik vind het spel zelf wel leuk, maar niet zo super leuk dat ik het meteen wou(/zou gaan) kopen.

Ik vind gewoon dat je te weinig gebruik hoeft te maken van het elektriciteit opzuipen, ik wist nooit echt wat ik moest doen (vond de aanwijzingen een beetje vaag, snapte ook eerst niet hoe ik dat elektrische storm gedoe moest gebruiken), en vond het ook redelijk moeilijk (als je vrachtwagens met miniguns moet vernietigen)

Als je een gewone straal doet (R1) dan kost dat geen energie, maar als je op (X) drukt, dus zoon schok waarmee je ze wegduwd, of een bommetje (vierkantje volgensmij) gooit, kost dit wel energie, en dat komt er vanzelf ook weer langzaam bij, maar als je het sneller wil moet je het dus opzuigen, maar het opzuigen kan je beter gebruiken als het beeld grijs wordt, als je bijna dood bent, want als je dan elektriciteit opzuigt, heb je weer al je levens.

Die vrachtwagens vond ik heel makelijk, gewoon een paar keer granaatje gooien en BOEM, weg! Ik heb de demo een paar keer uitgespeeld, en ik vond dat met die vrachtwagens wel heel erg makelijk.

Ikzelf zit nog te twijfelen tussen deze en Prototype, dus ik ga nog ff wachten tot van Prototype ook de demo uit is.

Stanboy96 :cya:

EDIT: de toetsen die ik heb gebruikt zijn van de PS3.

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

@stanboy96

Het is een PS3 exclusive spel ;)

Ik vind trouwens ook dat er wel iets in mag zitten zoals een Health balkje ofzo, bij mij komt het grijs schermpje meestal te laat waardoor ik geen tijd heb om elektriciteit op te zoeken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@stanboy96

Het is een PS3 exclusive spel ;)

Ik vind trouwens ook dat er wel iets in mag zitten zoals een Health balkje ofzo, bij mij komt het grijs schermpje meestal te laat waardoor ik geen tijd heb om elektriciteit op te zoeken :puh:

Oja, klopt, had er even niet aan gedacht... :7

Stanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Vinden jullie het echt allemaal zo geweldig?? :7 Ik vind het wel leuk, maar niet meer dan dat. Na de eerste missie had ik er al geen zin meer in.

Het spijt me wel, maar ik deel volledig jouw mening. Ik las in dit topic allemaal reacties die zeiden dat er zo'n enorm ''wow-factor'' in het spel zat, dus ik dacht eergisteravond even: ''Kom, laat ik dan eens kijken of het werkelijk zo'n fantastisch spel is''. Nou, ik vind er geen flikker aan. Ik had verwacht dat je dikke superkrachten had zoals enorm hoog boven de stad kunnen vliegen, enorme energieschilden creëren zoals je in het beginfilmpje ziet die de hele stad vernietigt etc. Maar helaas, gewoon simpele, suffe krachtjes zoals energiebollen afschieten. En je kan niet eens vliegen, hoogstens je val vertragen :? En sowieso die vijanden vond ik erg vervelend, gewoon poppetjes die voortdurend op je lopen te schieten. Nee ik miste echt die ''wow-factor'' hoor. Geen spel wat ik misschien eens zou gaan kopen IMO.

Link to comment
Delen op andere websites

Vinden jullie het echt allemaal zo geweldig?? :7 Ik vind het wel leuk, maar niet meer dan dat. Na de eerste missie had ik er al geen zin meer in.

Het spijt me wel, maar ik deel volledig jouw mening. Ik las in dit topic allemaal reacties die zeiden dat er zo'n enorm ''wow-factor'' in het spel zat, dus ik dacht eergisteravond even: ''Kom, laat ik dan eens kijken of het werkelijk zo'n fantastisch spel is''. Nou, ik vind er geen flikker aan. Ik had verwacht dat je dikke superkrachten had zoals enorm hoog boven de stad kunnen vliegen, enorme energieschilden creëren zoals je in het beginfilmpje ziet die de hele stad vernietigt etc. Maar helaas, gewoon simpele, suffe krachtjes zoals energiebollen afschieten. En je kan niet eens vliegen, hoogstens je val vertragen :? En sowieso die vijanden vond ik erg vervelend, gewoon poppetjes die voortdurend op je lopen te schieten. Nee ik miste echt die ''wow-factor'' hoor. Geen spel wat ik misschien eens zou gaan kopen IMO.

Helemaal mee EENS :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net infamous al in de winkels zien liggen, heb getwijfelt of ik het moest kopen, maar aangezien ik al prototype krijg van power unlimited, wil ik niet 2 games tegelijk hebben, omdat ik ze dan allebei wil spelen en dan ga ik rushen. dus ik ga eerst prototype spelen, en daarna pas infamous kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net infamous al in de winkels zien liggen, heb getwijfelt of ik het moest kopen, maar aangezien ik al prototype krijg van power unlimited, wil ik niet 2 games tegelijk hebben, omdat ik ze dan allebei wil spelen en dan ga ik rushen. dus ik ga eerst prototype spelen, en daarna pas infamous kopen.

Wat is rushen???

Ik heb hetzelfde gedaan, ook Prototype bij de PU besteld, wil je me PB'en als je Prototype ontvangen hebt, dan weet ik ook een beetje wanneer ik heb krijg :puh:

Over InFamous: de demo is best saai...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net infamous al in de winkels zien liggen, heb getwijfelt of ik het moest kopen, maar aangezien ik al prototype krijg van power unlimited, wil ik niet 2 games tegelijk hebben, omdat ik ze dan allebei wil spelen en dan ga ik rushen. dus ik ga eerst prototype spelen, en daarna pas infamous kopen.

Wat is rushen???

Ik heb hetzelfde gedaan, ook Prototype bij de PU besteld, wil je me PB'en als je Prototype ontvangen hebt, dan weet ik ook een beetje wanneer ik heb krijg :puh:

Over InFamous: de demo is best saai...

'Rushen' is iets haastig doen. Je hoort wel is dat games 'gerusht' worden, hier bedoelen ze mee dat de game developers games snel afmaken zodat ze optijd klaar is voor de release datum, waardoor (soms) schoonheidsfoutjes of erge bugs nog in het spel zitten.

Maar even over inFamous. Echt een superspel! Ik ga hem kopen als dit schooljaar voorbij, dus nog ongeveer 5 weken! :dans:

Ohw, ik had nog even een vraagje: hoe spreek je inFamous eigenlijk uit? :7

Is het: in-fe-mes of in-fai-mus?

Bij sommige reviews hoor ik namelijk vaak in-fe-mes, klopt dit of niet? :duh:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...