Jump to content

Infamous

Recommended Posts

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

16

• .Stan

15

• paul007

9

• Gijsso

7

Geplaatst:

volgens mij is het ook in-fai-mous omdat je de A in het engels hier als een E klinkt.

Ik heb trouwens in de bevestigingsmail gelezen van de PU dat het abonneekado wel een maand lang op zich kan wachten nadat je het eerste blad hebt gekregen, dus misschien dat ik vandaag infamous ga halen ^_^

Geplaatst:
volgens mij is het ook in-fai-mous omdat je de A in het engels hier als een E klinkt.

Ik heb trouwens in de bevestigingsmail gelezen van de PU dat het abonneekado wel een maand lang op zich kan wachten nadat je het eerste blad hebt gekregen, dus misschien dat ik vandaag infamous ga halen ^_^

Die bevestigingsmail van de HUB store waar een paar bestelling gegevens instaan bedoel je??

Hoe heb jij trouwens betaald, incasso of acceptgirokaart?

Stanboy96 :cya:

P.S. Hoeveel kan ik nog voor Killzone 2 vragen als ik die verkoop (bij bijv, de GameMania) om InFamous te kopen?

Geplaatst:

Die bevestigingsmail van de HUB store waar een paar bestelling gegevens instaan bedoel je??

P.S. Hoeveel kan ik nog voor Killzone 2 vragen als ik die verkoop (bij bijv, de GameMania) om InFamous te kopen?

Ja helemaal onderaan in de bevestigingsbrief staat het.

ik betaal trouwens altijd automatische incasso, dat is toch het makkelijkst.

Killzone 2 is al best wel lang uit, volgens mij krijg je er niet zo heel veel meer voor.diegene die killzone 2 wilden kopen hebben het nu inmiddels al lang.

Geplaatst:

Ja helemaal onderaan in de bevestigingsbrief staat het.

ik betaal trouwens altijd automatische incasso, dat is toch het makkelijkst.

Killzone 2 is al best wel lang uit, volgens mij krijg je er niet zo heel veel meer voor.diegene die killzone 2 wilden kopen hebben het nu inmiddels al lang.

Ok, en hebben ze het al geïncasseerd bij jou...Ik heb trouwens acceptgirokaart, dat vonden mijn ouders beter. Is wel jammer dat het nog zooo lang duurt tot Prototype maarja

Geplaatst:

O ik heb het helemaal in mijn eentje gedaan, via mijn eigen bankpas

en volgens mij hebben ze het al geïncasseerd, maar ik weet niet zeker, zometeen even checken.

Ja, het duurt ook best wel lang, ik denk dat als de game al iets van 2 weken uit is wij hem dan pas krijgen misschien eind van volgende maand. maar het is het wel waard, Je betaalt maar 44 euro en dan krijg je 10 nummers van het vette blad power unlimited en ook nog eens een gratis spel die nieuw al iets van 60 euro kost, dus dan heb je echt veel geld bespaard.

Geplaatst:

Ik ben nog aan het wachten op die acceptgiro kaart, maar zou die 'maand' tellen vanaf de bestelling of vanaf te betaling?

Geplaatst:

ligt aan de administratie van de PU zelf, of hun snel al die betalingen afhandelen of niet.

maar ontopic: Ik heb net infamous gehaalt, en wat een vet spel, je moet niet geloven wat er allemaal in de demo zit het echte spel is veel vetter, heb maar iets van 3 missies gedaan de rest de hele tijd free runnen en gebieden veroveren was heel vet, vooral de morele keuzes die je moet maken, bijv er was heel veel politie die tegenover een woedende mensenmassa stond, de goede daad was om zelf de politie te lijf te gaan, en de slechte was om de politie op de mensen af te sturen. ik heb voor die laatste gekozen, en in de verwarring die ontstond kon ik toen ontsnappen.

Geplaatst:
ligt aan de administratie van de PU zelf, of hun snel al die betalingen afhandelen of niet.

maar ontopic: Ik heb net infamous gehaalt, en wat een vet spel, je moet niet geloven wat er allemaal in de demo zit het echte spel is veel vetter, heb maar iets van 3 missies gedaan de rest de hele tijd free runnen en gebieden veroveren was heel vet, vooral de morele keuzes die je moet maken, bijv er was heel veel politie die tegenover een woedende mensenmassa stond, de goede daad was om zelf de politie te lijf te gaan, en de slechte was om de politie op de mensen af te sturen. ik heb voor die laatste gekozen, en in de verwarring die ontstond kon ik toen ontsnappen.

Klinkt goed, ik denk dat ik hem ga halen als het me gelukt is Killzone 2 te verkopen :), hoeveel kost hij?

Geplaatst: (bewerkt)
nee in de mediamarkt kosste het 54,99

Bij Mediamarkt schelen ook vaak de prijzen. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Hoe kan ik een engelse taal kiezen ? ik heb nederlands en dat klinkt nergens naar. voorbeeldje:

Voetganger: 'SODEKNETTER !!! hoe krijg je dat nou voor elkaar !!!' :bonk:

zeg nou eerlijk als je zo iets hoort, dan wil je toch gewoon dood.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe kan ik een engelse taal kiezen ? ik heb nederlands en dat klinkt nergens naar. voorbeeldje:

Voetganger: 'SODEKNETTER !!! hoe krijg je dat nou voor elkaar !!!' :bonk:

zeg nou eerlijk als je zo iets hoort, dan wil je toch gewoon dood.

Ga naar...

1. Playstation Hoofdmenu

2. Instellingen

3. Systeeminstellingen

4. Systeemtaal

5. Engels

Het enige nadeel is dat heel je Playstation 3 Engels word. Athans je Playstation Store niet, die blijft gewoon Nederlands. Maar bijvoorbeeld het mapje Muziek wordt Music maar goed dat lijkt mij niet zo'n groot probleem.

Maar is die patch er dan nog niet? Want ik had ergens gelezen dat Sony bezig was met een patch waarmee je kon kiezen welke taal je wilt. Ze wilden hem af hebben tijdens de release datum. De patch is er dus nog niet? Enig idee wanneer die uitkomt?

paul007 :cya:

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

@hierboven: bedankt het is gelukt.

btw ben ik de enige met dit spel ofz ? het is echt zo gaaf. ik heb al 40 % van de stad onder mijn controle, dat betekent dat de straten er schoner uitzien en het normale leven er weer een beetje begonnen is. ook hangen er overal posters van mij en ben ik gelieft bij de mensen :7 ja ik heb gekozen voor het goede inplaats van het slechte.

aan de andere kant van de stad however, heerst er nog allemaal chaos, overal lijken op de grond en uitgebrande auto's en reapers op het dak die daarvandaan op de grond iedereen neerschieten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...