.Stan Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 @hierboven: bedankt het is gelukt.btw ben ik de enige met dit spel ofz ? het is echt zo gaaf. ik heb al 40 % van de stad onder mijn controle, dat betekent dat de straten er schoner uitzien en het normale leven er weer een beetje begonnen is. ook hangen er overal posters van mij en ben ik gelieft bij de mensen ja ik heb gekozen voor het goede inplaats van het slechte. aan de andere kant van de stad however, heerst er nog allemaal chaos, overal lijken op de grond en uitgebrande auto's en reapers op het dak die daarvandaan op de grond iedereen neerschieten. Lijkt me idd. vet spel... Iemand intresse in Killzone 2 (35 euro) PB me, dan kan ik ook InFamous halen! Reageren
paul007 Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 @hierboven: bedankt het is gelukt.btw ben ik de enige met dit spel ofz ? het is echt zo gaaf. ik heb al 40 % van de stad onder mijn controle, dat betekent dat de straten er schoner uitzien en het normale leven er weer een beetje begonnen is. ook hangen er overal posters van mij en ben ik gelieft bij de mensen ja ik heb gekozen voor het goede inplaats van het slechte. aan de andere kant van de stad however, heerst er nog allemaal chaos, overal lijken op de grond en uitgebrande auto's en reapers op het dak die daarvandaan op de grond iedereen neerschieten. Graag gedaan. Het klinkt inderdaad super tof! Ik ga het spel halen over ongeveer 4-5 weken, als het schooljaar voorbij is. Tot die tijd vermaak ik me met Mirror's Edge Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Als je alle gebieden en missie's bij InFamous hebt uitgespeeld en veroverd, is het dan nog leuk, want er zijn dan geen vijanden of missie's, je kan dan toch alleen nog maar wat rondlopen, of niet? Dus ik denk dat ik heb toch maar NIET meer ga halen, of iemand moet me hier nog overhalen. Stanboy96 Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 pfff zelfs dan valt er nog veel te doen, en je moet niet te licht over de missies denken he, je hebt ook nog side missies en dat zijn er echt heel veel, daarna heb je ook nog replaywaarde omdat je de slechte kant kan kiezen en andere morele beslissingen kan kiezen. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 @hierboven: bedankt het is gelukt.btw ben ik de enige met dit spel ofz ? het is echt zo gaaf. ik heb al 40 % van de stad onder mijn controle, dat betekent dat de straten er schoner uitzien en het normale leven er weer een beetje begonnen is. ook hangen er overal posters van mij en ben ik gelieft bij de mensen ja ik heb gekozen voor het goede inplaats van het slechte. aan de andere kant van de stad however, heerst er nog allemaal chaos, overal lijken op de grond en uitgebrande auto's en reapers op het dak die daarvandaan op de grond iedereen neerschieten. Natuurlijk ben je niet de enigste met Infamous. Ik heb hem zaterdag gekocht en bezit nu 100% van het Neon-District en 60% van Warren. De graphics en animatie van Infamous zien er erg tof uit, alleen wat ik echt jammer vind is dat je met sneltrein vaart door de game gaat. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 De demo is zeker gaaf! Ik denk dat ik 'm ook ga halen, maar eerst even wachten of Prototype wat is. Reageren
paul007 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Als je alle gebieden en missie's bij InFamous hebt uitgespeeld en veroverd, is het dan nog leuk, want er zijn dan geen vijanden of missie's, je kan dan toch alleen nog maar wat rondlopen, of niet? Dus ik denk dat ik heb toch maar NIET meer ga halen, of iemand moet me hier nog overhalen.Stanboy96 Ik wil dit nou ook even weten. Want zijn er na het uitspelen van inFamous echt geen vijanden meer op straat? Ook dus als je al die districten hebt veroverd? Want de reactie op Stanboy96 zijn bericht ging hier niet diep op in... Iemand? paul007 Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Ik ga hem binnenkort ook kopen/downloaden. Ik heb al een preview van deze game gezien en inderdaad het ziet er goed uit. Vooral de Free Roam is leuk in de game. Bewerkt: 2 juni 2009 door The Hulk Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Als je alle gebieden en missie's bij InFamous hebt uitgespeeld en veroverd, is het dan nog leuk, want er zijn dan geen vijanden of missie's, je kan dan toch alleen nog maar wat rondlopen, of niet? Dus ik denk dat ik heb toch maar NIET meer ga halen, of iemand moet me hier nog overhalen.Stanboy96 Ik wil dit nou ook even weten. Want zijn er na het uitspelen van inFamous echt geen vijanden meer op straat? Ook dus als je al die districten hebt veroverd? Want de reactie op Stanboy96 zijn bericht ging hier niet diep op in... Iemand? paul007 Nou ik ben pas halverwege omdat ik het rustig aan doe met dit spel, maar ik neem aan dat als je alle districten hebt verovert, de reapers ook weg zijn. vooral omdat je op het eind hun baas doodmaakt[/font] Reageren
paul007 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Als je alle gebieden en missie's bij InFamous hebt uitgespeeld en veroverd, is het dan nog leuk, want er zijn dan geen vijanden of missie's, je kan dan toch alleen nog maar wat rondlopen, of niet? Dus ik denk dat ik heb toch maar NIET meer ga halen, of iemand moet me hier nog overhalen.Stanboy96 Ik wil dit nou ook even weten. Want zijn er na het uitspelen van inFamous echt geen vijanden meer op straat? Ook dus als je al die districten hebt veroverd? Want de reactie op Stanboy96 zijn bericht ging hier niet diep op in... Iemand? paul007 Nou ik ben pas halverwege omdat ik het rustig aan doe met dit spel, maar ik neem aan dat als je alle districten hebt verovert, de reapers ook weg zijn. vooral omdat je op het eind hun baas doodmaakt[/font] Oké, jammer. Er is dan wel weinig te doen... Ik bedoel wat moet je met die superkrachten als je ze niet op iemand effectief kan benutten? Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Volgens mij zullen er zoiezo altijd vijanden blijven. want behalve de reapers zijn er ook zat andere vijanden. die blijven spawnen. bijv er is een tweede eiland en daar lopen weer andere vijanden rond, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Reageren
paul007 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Volgens mij zullen er zoiezo altijd vijanden blijven. want behalve de reapers zijn er ook zat andere vijanden. die blijven spawnen. bijv er is een tweede eiland en daar lopen weer andere vijanden rond, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Oké bedankt voor de informatie. Nog 4 weken dan ga ik inFamous halen. Ik heb er nu al zin in! paul007 Reageren
.Stan Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Volgens mij zullen er zoiezo altijd vijanden blijven. want behalve de reapers zijn er ook zat andere vijanden. die blijven spawnen. bijv er is een tweede eiland en daar lopen weer andere vijanden rond, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Oké bedankt voor de informatie. Nog 4 weken dan ga ik inFamous halen. Ik heb er nu al zin in! paul007 Stomme vraag: waarom over 4 weken?? Reageren
paul007 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Volgens mij zullen er zoiezo altijd vijanden blijven. want behalve de reapers zijn er ook zat andere vijanden. die blijven spawnen. bijv er is een tweede eiland en daar lopen weer andere vijanden rond, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Oké bedankt voor de informatie. Nog 4 weken dan ga ik inFamous halen. Ik heb er nu al zin in! paul007 Stomme vraag: waarom over 4 weken?? Dat is geen stomme vragen hoor Over 4 weken is het zomervakantie! En dan mag ik een spel uitzoeke van m'n pa. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Volgens mij zullen er zoiezo altijd vijanden blijven. want behalve de reapers zijn er ook zat andere vijanden. die blijven spawnen. bijv er is een tweede eiland en daar lopen weer andere vijanden rond, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Oké bedankt voor de informatie. Nog 4 weken dan ga ik inFamous halen. Ik heb er nu al zin in! paul007 Stomme vraag: waarom over 4 weken?? Dat is geen stomme vragen hoor Over 4 weken is het zomervakantie! En dan mag ik een spel uitzoeke van m'n pa. En dan kies je InFamous... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.