Jump to content

Infamous

Recommended Posts

Geplaatst:
Volgens mij zullen er zoiezo altijd vijanden blijven. want behalve de reapers zijn er ook zat andere vijanden. die blijven spawnen. bijv er is een tweede eiland en daar lopen weer andere vijanden rond, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Oké bedankt voor de informatie. Nog 4 weken dan ga ik inFamous halen. Ik heb er nu al zin in! ^_^

paul007 :cya:

Stomme vraag: waarom over 4 weken??

Dat is geen stomme vragen hoor ;)

Over 4 weken is het zomervakantie! En dan mag ik een spel uitzoeke van m'n pa. :dans:

En dan kies je InFamous...

Ja... welk spel raad jij aan dan?

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

16

• .Stan

15

• paul007

9

• Gijsso

7

Geplaatst:

als je van een spel als infamous houdt, dan is prototype ook wel iets voor je, het is wel iets bloederiger en gruwelijker. maar zoals de gamekings zeiden. 'Haal ze gewoon allebei'

Geplaatst:

Ik denk dat ik MISSCHIEN hem tweedehans koop, als ik mijn killzone 2 verkocht heb.

Stanboy96 :cya:

P.S. Iemand intresse in Killzone 2 (€35) ---> PB Me!!

Geplaatst:
als je van een spel als infamous houdt, dan is prototype ook wel iets voor je, het is wel iets bloederiger en gruwelijker. maar zoals de gamekings zeiden. 'Haal ze gewoon allebei'

Ik neem toch inFamous, puur alleen omdat die superkrachten me meer aanspreken. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...