Jump to content

Gebruik -memrestrict om framedrops te verminderen!


wesley123

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    45

  • xavilolo

    9

  • Djmaddox

    8

  • Hanneswasco

    6

Ik heb last van laggs als ik 2 of meer knoppen indruk (springen, sturen, enz)

Moet ik dit dan ook gebruiken?

Als ik de bovenste gebruik dan doet hij het al iets beter, maar dan heeft de auto aleen wielen en het frame.

Dus geen deuren kofferbak enzo.

en als ik hoger ga merk ik geen verschil met hoe het normaal is.

Ik heb een e7500 en een eah 5750 formula (1GB)

(ik gebruik geen patches want dan doet hij et niet meer :( )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Hallo,

Ik heb al meerdere topics geplaatst op diverse forums, maar begin echt moedeloos te worden van dit probleem. Ik zie hoeveel tijd en moeite erin is gestopt om mensen van de FPS drops te helpen maar nog geen enkele topic waarin iemand meld dat het is opgelost.. lijkt mij dus ook niet mogelijk met deze memrestrict.Ik weet zeker dat ik dit spel een tijd geleden "normaal" heb gespeeld, echter sinds 2 weken onzettende FPS drops krijg als ik dit nakijk bia Fraps. Soms sprint ie onder de 20 wat gewoonweg niet meer te spelen is.

Ik ben ontzttend GTA fan en heb de hoop verloren om het spel weer hersteld te krijgen, misschien iemand nog andere ervaringen?

Ik zal even kort mijn specs schrijven

Intel core 2 duo e8650 3.00 GHZ

4gb intern

radeon HD 4850 512 mb.

Heb zelfs het vermoeden dat ATI kaarten gewoonweg niet draaien bij dit spel, en moet toch gezegd worden dat ROckstar slecht is bezig geweest met het finaliseren van het spel.. baal enorm!

mvg

Vincent

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijpelijk, het is inderdaad al vrij snel na release duidelijk geworden dat de PC-versie nogal rammelt. Speel je al met de laatste patch? (1.0.7.0)

Ik kan alleen niet uit je reactie halen of je de fixes genoemd in de eerste post in dit onderwerp al hebt geprobeerd? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijpelijk, het is inderdaad al vrij snel na release duidelijk geworden dat de PC-versie nogal rammelt. Speel je al met de laatste patch? (1.0.7.0)

Ik kan alleen niet uit je reactie halen of je de fixes genoemd in de eerste post in dit onderwerp al hebt geprobeerd? :$

Jep, reeds geprobeerd maar maakt totaal geen verschil. Ik heb gister mijn oude videokaart teruggezet.. (8800 gt nvidia) Terwijl ik de ATI radeon 4850 erin had zitten. Ik moet zeggen dat ie het met de nvidia veel beter doet en minder drops heeft, terwijl dit toch eigenlijk niet zou mogen?

Ik ben echt een grote fan van GTA series, baal daarom van de slechte afwerking.. en geen fatsoenlijke patch hierop.

Ik overigens een legale versie (uiteraard) van GTA, derhalve ook de laatste patches.. en ercht alles geprobeerd.

Overclocken, bios flashen, diverse benchmark testen gedraaid, voeding nagekeken enz enz. Mijn systeem opnieuw inspoelen ga ik niet doen aangezien deze gewoon goed moet zijn en niet het gevoel heb dat het daaraan ligt.. Maar wanneer de frames droppen tot 20 fps dan kun je mij bij elkaar vegen.. dat is niet te spelen..

Nu dus mijn oude kaart erin.. conclusie.. ati SUCKS ASS!!

I rest my case

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterkt dat het ATI videokaart-probleem niet op te lossen is. En je zou deze videokaart dan ook beter gebruiken, aangezien die beter is dan de 8800 GT.

Heb je de laatste drivers voor je videokaart al geïnstalleerd? Heb je eigenlijk al eens de -memrestrict fix al geprobeerd? Heb je het probleem ook bij lagere grafische settings?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn IV liep zo haperend las wat, maar dit zorg ervoor dat ik op LOW TEXTURES tenminste 30 FPS heb nu, en zonder stotteren. Zeker het aanbevelen waar als je op een Athlon X2 speelt. :Y

Ik heb ook een Athlon X2. Waarom kan jij het wel spelen en ik niet :(. Kan iemand mij aub helpen. Ik heb weinig verstand van computers.. Alvast bedankt!

Groet,

Zaishen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb ook een Athlon X2. Waarom kan jij het wel spelen en ik niet :(. Kan iemand mij aub helpen. Ik heb weinig verstand van computers.. Alvast bedankt!

Het hangt uiteraard ook van de snelheid van de processor af en van de andere onderdelen van je computer. Met behulp van de Flitskikker Infotool kan je te weten komen wat je PC specificaties zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Hmm ik vind dit nu vreemd, ik gebruikte net de 2 laatste lines, maar elke keer als ik start staat ingame alles uit of op het laagste?

Mijn grafische kaart is een GTX 660 Ti 3GB DDR5, 16GB RAM, en een Quad FX-4100@3.6Ghz?

Waarom werkt dit niet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hmm ik vind dit nu vreemd, ik gebruikte net de 2 laatste lines, maar elke keer als ik start staat ingame alles uit of op het laagste?

Mijn grafische kaart is een GTX 660 Ti 3GB DDR5, 16GB RAM, en een Quad FX-4100@3.6Ghz?

Waarom werkt dit niet?

Voer je LaunchGTAIV.exe wel (als administrator) uit, en niet een ander bestand? Je kan het bestand vinden in C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik snap niks van deze tutorial...

volgens flitskikkers infotool heb ik een:

-Intel core i5-2310 CPU @2.90GHz quad core processor met een kloksnelheid van 2901MHz

8175MB RAM

en en NVIDIA GeForce GTX 550 Ti 1024MB VRAM videokaart.

en toch loopt ie sloom, ik heb zelf helemaal geen idee wat alles met die processoren en videokaarten is,

maar ik snap dus helemaal niks van die tutorial, waar moet je commandline.txt plaatsen, erg onduidelijk als je het mij vraagt.

MVG. Stefan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...