Jump to content

In welke InternetCommunity ben jij actief?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Netlog

Hyves

Mr Green

Nationaal Computer Forum.nl

Gtaforum.NL

Helpmij.nl

9Lives

*Warezforum, naam wordt niet genoemd.*

Youtube

Rapidshare

MegaUpload

Nog een heel dozijn andere sites, maar die bezocht ik meestal voor een simpele download waarvoor ik me moest registreren..Btw ben ik enkel écht actief op Mr Green, Gtaforum en Netlog.

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NicolaB

3

• Big Boss

2

• Wrieh

2

• .Senne

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Op deze community's ben ik meestal actief:

• - GTAForum
    - SA:MP Forum
    - YouTube
    - GameKings

Ben ook nog actief op het forum van een clan, maar dat is niet zo interessant. :7

• 3 weken later...

Echt actief ben ik eigenlijk alleenmaar op het welbekende GTAforum, en Hyves. Maar ik lees ook veel mee met het emergency forum. Daarna komt eigenlijk youtube. Maar die gebruik ik alleenmaar als ik een liedje wil horen.

Verder snuffel ik op veel site's rond. :)

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

GTAForum.nl (vanzelfsprekend) Alhoewel het hier tegenwoordig weinig aan is.

Total War Center, Gaat over de Total War series.

Pff, echt veel te veel om op te noemen en de helft ben ik alweer vergeten.

Bewerkt: door CrackerzElite
  • 6 years later...

Bump. Ik wilde in de eerste instantie een soortgelijke topic aanmaken, maar (gelukkig) heb ik 'm op een magische wijze gevonden door te

gaan zoeken met de zoekfunctie.

On-topic; Ik ben op diverse internet-communities actief, waaronder; GTAForum.nl, GTAForums.com (de gebruikersnaam is exact hetzelfde als

hier (.PhoeniX.), alleen daar ben ik allang nog niet zó actief). Ik lees 'n héél enkel keertje mee uit interesse. Buiten dat was ik kortstondig actief op 't Gaming Only Forum, maar daar heb ik het hoop zeer snel opgegeven omdat 't daar hartstikke dood is.. Overigens ben ik ook geregistreerd op verscheidende game-forums, ben enkel de namen van de websites vergeten..

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Zeer actief op gtaforums.com, in deze topic.

Actief als lezer in gta.ru op deze pagina.

Actief op youtube.com met het maken/bekijken van video's.

Zippyshare.com voor het uploaden van bestanden.

Google.com, duh!

Bestgore.com, om mensen te pranken en 's avonds proberen zo veel mogelijk te kijken zonder misselijk te worden :7

Geplaatst:

Bestgore.com, om mensen te pranken en 's avonds proberen zo veel mogelijk te kijken zonder misselijk te worden :7

Ik kijk soms ook naar Best Gore maar met de eerste keer toen ik het keek was ik niet bepaald onder de indruk. :7

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Hoewel dit topic niet enkel over Social Media gaat, vond ik deze hier wel goed passen.

post-112354-0-01599900-1464190344.jpg

Op Twitter na, ik laat Hyves er even buiten, daar heb ik het al eens over gehad, worden de verschillende social media schijnbaar steeds populairder. Maar maakt ons dat nou juist socialer, of juist niet? Recent plaatste ik hier een infographic die er ook over gaat. Ik maak gebruik van Facebook, YouTube (beiden vooral passief) en Whatsapp. Andere social media vermijd ik vooral uit zelfbescherming; ik ken mezelf, en een lichte verslaving ligt om de hoek. Even checken of er nog nieuwe meldingen zijn of andere interessante zaken die je vooral niet mag missen, het is zo gedaan. Zelf heb ik nog altijd het liefst face-to-face contact, of bel ik even gauw als ik iets mondeling wil delen.

Wat andere communities betreft, naast GTAGames ben ik actief op Tweakers en (vooral passief) op diverse LEGO-gerelateerde sites.

Geplaatst:

Dat Whatsapp is ook een grote bron van informatie eigenlijk eh :puh:

Ik denk dat ik op dit forum wel het meest actief ben. Voor de rest ben ik nog wel actief op andere fora en ook wel op bepaalde social media. Niet te vergeten ben ik ook vaak online bij multiplayergames, zolang je dat ook onder een internetcommunity kan laten vallen.

Met social media ben ik ook vooral passief eigenlijk. Ook met whatsapp. Dan lees ik berichten en antwoord ik in vergaderingen, op de werkvloer of per telefoon. Ook mailtjes antwoord ik liever face-to-face.. Veel minder poeha :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...