Jump to content

kan ik GTA 4 aan?

henrikjuh

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

11

• henrikjuh

9

• TaartJJ~!

7

• Djmaddox

5

Top Posters In This Topic

Vooral als ik dit lees:

- De nVidia Geforce 9600GT (nieuwe naam: GT130): (vanaf €84,82)

Dit is een mid-range grafische kaart, en kan goed meekomen om de nieuwste games te kunnen afspelen. Het is geen topper, maar als je het niet erg vind om niet alles op high te hebben, voldoet deze kaart. GTA IV bijvoorbeeld gaat op Medium settings erg goed draaien!

Uit dit topic van jou, dan baal ik er toch wel van dat dit bij mij eigenlijk niet het geval is. Ik heb al mijn settings behalve het water dan, op medium gezet, maar toch nog veel last van lags, en vooral tijdens de filmpjes.. Is wel beetje balen dus

Delen op andere websites

Ja, maar die laggs komen niet door je 9600GT. Je processor zit echt nét in de minumum vereisten. En dat betekend dat hij eigenlijk alleen goed genoeg is voor op low. Je grafische kaart kan medium wel aan, maar je processor niet. Die is gewoon niet snel genoeg, helaas. :N

Delen op andere websites

Ja, maar die laggs komen niet door je 9600GT. Je processor zit echt nét in de minumum vereisten. En dat betekend dat hij eigenlijk alleen goed genoeg is voor op low. Je grafische kaart kan medium wel aan, maar je processor niet. Die is gewoon niet snel genoeg, helaas. :N

Een Q9550 onder het minimum?

Delen op andere websites

Een Q9550 onder het minimum?

Whoops. Ik heb even snel naar de begin post gekenen, klein foutje. :$

Dat is het vreemd dat hij lagt. Hij moet toch echt op medium kunnen, op 1280x1024 of lager iig. Ik weet niet op welke resolutie je gamed?

Delen op andere websites

Hoogste resolutie en 60Hz

Ik heb het eens geprobeerd op 1280 x 1024, ging al beter, maar nog steeds last van lags, vooral als ik een hoek om liep of iets dergelijks.

Ik heb even een screen van mijn settings gemaakt

gtaivsettings.jpg

Bewerkt: door peter-de-gekste
Delen op andere websites

Op zich moet dat wel lukken denk ik, al zal het heus niet zo vlot lopen, en al zeker niet op high. :N

De processor is een vrij goede dual core, maar GTA IV vereist best veel. Die graka is ook niet echt een game kaart, behalve dan dat ie 1 gig geheugen heeft (wat voor GTA IV wel handig is). Ik denk dat die gelijk staat aan een rebranded 9400GT? 't zal wel lopen, maar ik denk niet erg vlot.

Delen op andere websites

Gaat niet lukken. De processor is een Pentium en is niet snel genoeg om GTA IV te speler. De GT120 is een 9500GT en kan het spel wel aan op low. Maar alleen de processor is te sloom.

Delen op andere websites

Je wilt dus een nieuwe PC als ik het goed begrijp?

Waarom bouw je er dan niet zelf een. Of in ieder geval een laten samenstellen en laten assembleren door de webshop. Dan krijg je veel beter spul voor hetzelfde geld.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...