Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Ben je op zoek naar een nieuwe grafische kaart, maar zie je door de bomen het bos niet meer? Weet je niet of je beter een 512MB of een 1024MB kaart kan nemen, of wil je gewoon feefback van anderen? Stel je vraag in dit topic en je krijgt een goed advies terug! >>> Door Thundercover: Pinned! <<< Bewerkt: 29 juni 2010 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Wauw, wat een nice topic! Maareh, de nVidea Geforce 9500 GT kan SA toch op Very High draaien? Want deze kaart kan Gta: IV op Medium draaien(deze kaart is aanbevolen voor Gta: IV). En dus denk ik dat hij Gta: IV op Medium kan draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Even een tip: misschien kun je bij iedere kaart een link plaatsen naar de 'Tweakers.net pricewatch'. Dan kunnen mensen zelf beslissen waar ze hem evt bestellen (ik vind die site namelijk reuze handig ). Voor de rest een erg nice topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Even een tip: misschien kun je bij iedere kaart een link plaatsen naar de 'Tweakers.net pricewatch'. Dan kunnen mensen zelf beslissen waar ze hem evt bestellen (ik vind die site namelijk reuze handig ). Voor de rest een erg nice topic. Bedankt voor de tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Leuk topic, wens je wel heel erg veel succes met het steeds updaten ervan aangezien de hardware vernieuwing er snel gaan en de prijzen daarom ook aardig vaak zakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Leuk topic, wens je wel heel erg veel succes met het steeds updaten ervan aangezien de hardware vernieuwing er snel gaan en de prijzen daarom ook aardig vaak zakken. Houd het voorlopig bij een wekelijkse update. Elke zondag ochtend zal ik up gaan daten. Zó snel gaat het nou ook weer niet dat je elke dag 2 uur zit up te daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Zeer goed topic, alleen ik mis de GTX275, deze is door NVIDIA uitgebracht om te concurreren tegen ATI's nieuwe HD4890, en presteert zelfs beter. Ik denk dat deze kaart ook een plaats verdiend in deze lijst. EDIT: Nog iets, misschien is het ook handig om erbij te vermelden wat de aanbevolen vermogen voeding is. Bewerkt: 19 april 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Zeer goed topic, alleen ik mis de GTX275, deze is door NVIDIA uitgebracht om te concurreren tegen ATI's nieuwe HD4890, en presteert zelfs beter. Ik denk dat deze kaart ook een plaats verdiend in deze lijst. Done. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Er bestaat ook nog iets als >>deze GTS250<<, al heb ik daar nog nooit iemand iets over horen zeggen. Het is de slechtste van de 200-serie, en kost om en bij de 130 euro.. Ik weet alleen niet met welke andere kaart je 'm kan vergelijken. Nice topic btw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 een mooi topic. maar ik geloof echt niet dat je met de 3850 gta4 op low maar kunt draaien, ik met mijn 2600XT draai gta4 op medium en adnere spellen ook. san andreas gaat meoiteloos op very high evenals andere oudere spellen en de 3850 is echt veel beter dan min kaartje hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 De GTX275 is al verkrijgbaar vanaf €232,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 een mooi topic.maar ik geloof echt niet dat je met de 3850 gta4 op low maar kunt draaien, ik met mijn 2600XT draai gta4 op medium en adnere spellen ook. san andreas gaat meoiteloos op very high evenals andere oudere spellen en de 3850 is echt veel beter dan min kaartje hoor. ligt ook aan je resolutie he, en ook aan je andere specs, vooral bij gta IV is processor etc een stuk belangrijker.. tevens zitten er ook weer verschillen tussen de verschillende merken die grafische kaarten uitbrengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Heb nu ook AGP toegevoegd. Verder denk ik dat het wel allemaal klopt. Ik kan het natuurlijk niet 100% zeker zeggen, want ik heb al die kaarten niet. Als iemand een van deze kaarten heeft, en ziet dat een game hoger kan dan staat aangegeven. Wil je dit dan even melden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 'Draaien draaien.' U draait overtoeren, m'n jongen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 'Draaien draaien.' U draait overtoeren, m'n jongen. Vind je het heel erg, dat ik niet snap wat je bedoelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.