Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Het "ik zoek een nieuwe grafische kaart" topic

Ben je op zoek naar een nieuwe grafische kaart, maar zie je door de bomen het bos niet meer? Weet je niet of je beter een 512MB of een 1024MB kaart kan nemen, of wil je gewoon feefback van anderen? Stel je vraag in dit topic en je krijgt een goed advies terug!

>>> Door Thundercover: Pinned! :tu: <<<

Edited by Sprunk

  • Replies 318
  • Views 33.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Wauw, wat een nice topic! :Y Maareh, de nVidea Geforce 9500 GT kan SA toch op Very High draaien? Want deze kaart kan Gta: IV op Medium draaien(deze kaart is aanbevolen voor Gta: IV). En dus denk ik dat hij Gta: IV op Medium kan draaien.

Even een tip: misschien kun je bij iedere kaart een link plaatsen naar de 'Tweakers.net pricewatch'. Dan kunnen mensen zelf beslissen waar ze hem evt bestellen (ik vind die site namelijk reuze handig :puh: ). Voor de rest een erg nice topic. :)

  • Author
Even een tip: misschien kun je bij iedere kaart een link plaatsen naar de 'Tweakers.net pricewatch'. Dan kunnen mensen zelf beslissen waar ze hem evt bestellen (ik vind die site namelijk reuze handig :puh: ). Voor de rest een erg nice topic. :)

Bedankt voor de tip!

Leuk topic, wens je wel heel erg veel succes met het steeds updaten ervan aangezien de hardware vernieuwing er snel gaan en de prijzen daarom ook aardig vaak zakken.

  • Author
Leuk topic, wens je wel heel erg veel succes met het steeds updaten ervan aangezien de hardware vernieuwing er snel gaan en de prijzen daarom ook aardig vaak zakken.

Houd het voorlopig bij een wekelijkse update. Elke zondag ochtend zal ik up gaan daten. ^_^ Zó snel gaat het nou ook weer niet dat je elke dag 2 uur zit up te daten.

Zeer goed topic, alleen ik mis de GTX275, deze is door NVIDIA uitgebracht om te concurreren tegen ATI's nieuwe HD4890, en presteert zelfs beter. Ik denk dat deze kaart ook een plaats verdiend in deze lijst. :)

EDIT:

Nog iets, misschien is het ook handig om erbij te vermelden wat de aanbevolen vermogen voeding is.

Edited by TaartJJ~!

  • Author
Zeer goed topic, alleen ik mis de GTX275, deze is door NVIDIA uitgebracht om te concurreren tegen ATI's nieuwe HD4890, en presteert zelfs beter. Ik denk dat deze kaart ook een plaats verdiend in deze lijst. :)

Done. ^_^

Er bestaat ook nog iets als >>deze GTS250<<, al heb ik daar nog nooit iemand iets over horen zeggen. Het is de slechtste van de 200-serie, en kost om en bij de 130 euro.. Ik weet alleen niet met welke andere kaart je 'm kan vergelijken.

Nice topic btw. :tu:

een mooi topic.

maar ik geloof echt niet dat je met de 3850 gta4 op low maar kunt draaien, ik met mijn 2600XT draai gta4 op medium en adnere spellen ook. san andreas gaat meoiteloos op very high evenals andere oudere spellen en de 3850 is echt veel beter dan min kaartje hoor.

De GTX275 is al verkrijgbaar vanaf €232,-

een mooi topic.

maar ik geloof echt niet dat je met de 3850 gta4 op low maar kunt draaien, ik met mijn 2600XT draai gta4 op medium en adnere spellen ook. san andreas gaat meoiteloos op very high evenals andere oudere spellen en de 3850 is echt veel beter dan min kaartje hoor.

ligt ook aan je resolutie he, en ook aan je andere specs, vooral bij gta IV is processor etc een stuk belangrijker..

tevens zitten er ook weer verschillen tussen de verschillende merken die grafische kaarten uitbrengen.

  • Author

Heb nu ook AGP toegevoegd.

Verder denk ik dat het wel allemaal klopt. Ik kan het natuurlijk niet 100% zeker zeggen, want ik heb al die kaarten niet. Als iemand een van deze kaarten heeft, en ziet dat een game hoger kan dan staat aangegeven. Wil je dit dan even melden? ^_^

'Draaien draaien.' U draait overtoeren, m'n jongen. :puh:

  • Author
'Draaien draaien.' U draait overtoeren, m'n jongen. :puh:

Vind je het heel erg, dat ik niet snap wat je bedoelt? :?

- De ATI Radeon HD3850: (vanaf €109,-)

Dit is een AGP kaart, en kan de nieuwste games redelijk draaien draaien. Een mid-range AGP kaart.

GTA IV kan op: low/medium

GTA SA kan op: high

Crysis, Far Cry 2 kan op: medium

Gewoon een typo :N

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.