Shotz Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Vraag me af of al die attracties bij firefly-island dan open zijn Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Vraag me af of al die attracties bij firefly-island dan open zijn Hier is al een topic over >>>[Onderzoek] Liberty City Carnival<<< Maar alvast: Is niet heel zeker. Daarom zit bij de titel het woord: onderzoek! Bewerkt: 3 september 2009 door GTA-TOM Reageren
jobator Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 ik ga kijken of er wat meer bekend is op de rockstar site greets Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 ik ga kijken of er wat meer bekend is op de rockstar site greets Bijna iedereen kijkt dat dagelijks op dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Check de trailer Op ongeveer 1:07 zie je Nico staan komt hij dan toch terug in de game:O Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Check de trailer Op ongeveer 1:07 zie je Nico staan komt hij dan toch terug in de game:O ik heb die trailer al gedownload op xbox live wel vet en ik had Niko nog niet eens zien staan Reageren
Tsirapo Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Niko Bellic viel mij van de eerste keer op in die trailer. Die scene is waarschijnlijk uit een ander perspectief gefilmd (de scene van de trade off tussen de diamanten en Gracie) Vergeet niet dat Luis Lopez zijn verhaal ook gelijk loopt met dat van Niko Bellic en Johnny Klebitz. Vele mensen vergeten dat alle dlc's met elkaar verband houden. Je zal zeker en vast die trade meemaken, je zal in de bank staan en miss valselijk beschuldigd worden van het overvallen ervan, je zal ook die diamanten proberen pikken in het museum. Ik hoop gewoon dat ze met de laatste dlc echt alle nieuwe content over alle gta's delen zoals bij de muziek van TLAD al gebeurd is want deze is in de originele versie ook te horen. Reageren
jobator Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Niko Bellic viel mij van de eerste keer op in die trailer.Die scene is waarschijnlijk uit een ander perspectief gefilmd (de scene van de trade off tussen de diamanten en Gracie) Vergeet niet dat Luis Lopez zijn verhaal ook gelijk loopt met dat van Niko Bellic en Johnny Klebitz. Vele mensen vergeten dat alle dlc's met elkaar verband houden. Je zal zeker en vast die trade meemaken, je zal in de bank staan en miss valselijk beschuldigd worden van het overvallen ervan, je zal ook die diamanten proberen pikken in het museum. Ik hoop gewoon dat ze met de laatste dlc echt alle nieuwe content over alle gta's delen zoals bij de muziek van TLAD al gebeurd is want deze is in de originele versie ook te horen. ik weet zeker dat zal gebeuren ik bedoel ze halen ook niety alle oude autos eruit en aleen maar nieuwe erin greets Reageren
Nissan Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik zie ook Bulgarin 2 keer verschijnen in de Trailer! Waarop hij schreeuwt: WELCOME TO THE PARTY! Ik heb een theorie achter de Diamond's Are a Girl's Best Friend missie. Bulgarin maakte een deal met de Ancelotti familie om na de deal mogen te proberen om Niko van kant te maken. Door deze deal werd het een nauwere samenwerking en kreeg Luis van waarschijnlijk Gay Tony de opdracht om wat werk te doen voor Bulgarin. Reageren
Zieniet Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) de uzi van gta vc, vcs en lcs komt ook terug in the ballad of gay toni. als ze die erbij doen verwacht ik veel wapens . Bewerkt: 5 september 2009 door Zieniet Reageren
Mevin Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) De P90 Komt er Gamekings - The Ballad Of Gay Tony Trailer Bewerkt: 7 september 2009 door Mevin Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Weet er iemand wat het lettertype is van The Ballad Of Gay Tony. Niet het GTA logo maar de tekst die eronder staat. Reageren
paul007 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik heb een nieuwe trailer gevonden van GTA TBOGT: http://www.gametrailers.com/video/tony-prince-gta-iv/55569 Het ziet er naar uit dat de FBI Buffalo terugkomt maar dan ook als gewone Buffalo... Reageren
.Senne Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 In de nieuwe trailer zijn lambo deuren te zien op de infernus, maar ook een civilian Buffalo en een nieuwe auto @ 0.27 voor zover ik weet. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 ja die buffalo is ru Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.