Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

ja die buffalo is ruig :ch:

en echt cool die infernus die met de deuren omhooggaat

ik zag ook in de trailer 2 dat luis met tony en gracie ancelotti in de auto hard botsen volgens mij is dit na

de missie diamonds are a girls best friend ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    41

  • Nissan

    29

  • jobator

    27

  • Kenny-Petrovic

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgensmij behoren die lambo deuren tot tuning,in de eerste trailer kon je daar ook al dingen van zien,zoals waarschijnlijk dus de porsche met andere uitlaten,de maserati gran turismo had nitro,en nu dus ook waarschijnlijk de lambo deuren op de infurnes

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat een groot deel van de storyline over Tony Price.

Waarschijnlijk is hij zoals Roman in de storyline van Niko.

Volgens mij speelt de storyline zich ook in een andere tijd af, want in de trailer gaat die kraan kapot, maar in de storyline staat die kraan er altijd. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat een groot deel van de storyline over Tony Price.

Waarschijnlijk is hij zoals Roman in de storyline van Niko.

Volgens mij speelt de storyline zich ook in een andere tijd af, want in de trailer gaat die kraan kapot, maar in de storyline staat die kraan er altijd. :Y

dat denk ik niet helemaal,want die brug in gta sa bij de grove street gaat in die missie ook een stuk van de wand kapot,maar die is na de missie ook weer heel...

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat is San Andreas en in San Andreas is er ook een missie waarin je op het einde door een reclamebord rijdt dit reclamebord blijft na de missie nog steeds kapot. :Y

Maar dat bord kon je ervoor net als de brug al kapot schieten ;) . Maar dit is wat offtopic :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie ook Bulgarin 2 keer verschijnen in de Trailer! Waarop hij schreeuwt: WELCOME TO THE PARTY! Ik heb een theorie achter de Diamond's Are a Girl's Best Friend missie. Bulgarin maakte een deal met de Ancelotti familie om na de deal mogen te proberen om Niko van kant te maken. Door deze deal werd het een nauwere samenwerking en kreeg Luis van waarschijnlijk Gay Tony de opdracht om wat werk te doen voor Bulgarin.

Goed gedacht. CG, maar na een tijdje staat er op de site van LCPD van dossiers. staat deceased bij bulgarin betekent dit dat bulgarin dood is en op wikigta staat erdat misschien bulgarin door luis word vermoord.

Link to comment
Delen op andere websites

luis moet m wel hebben vermoord

als het goed is wilde Ancelotti family samenwerken met de Russische bratva

dus moet luis van gay tony een paar klusjes doen voor bulgarin

maar dan verraad bulgarin hem en vermoord

Luis hem :sst::gaap:

Bewerkt: door lancaster
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat is San Andreas en in San Andreas is er ook een missie waarin je op het einde door een reclamebord rijdt dit reclamebord blijft na de missie nog steeds kapot. :Y
Ja maar dat is San Andreas en in San Andreas is er ook een missie waarin je op het einde door een reclamebord rijdt dit reclamebord blijft na de missie nog steeds kapot. :Y

Maar dat bord kon je ervoor net als de brug al kapot schieten ;) . Maar dit is wat offtopic :7 .

maar wat ik bedoel is dat na de missie met die kraaan de kraan weer heel kan zijn,kijk,ik weet het niet zeker natuurlijk,want het realismeniveau is aardig hoog is...en het taxidepot en het appartement ook niet herbouwt worden,maar ach...

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat is San Andreas en in San Andreas is er ook een missie waarin je op het einde door een reclamebord rijdt dit reclamebord blijft na de missie nog steeds kapot. :Y
Ja maar dat is San Andreas en in San Andreas is er ook een missie waarin je op het einde door een reclamebord rijdt dit reclamebord blijft na de missie nog steeds kapot. :Y

Maar dat bord kon je ervoor net als de brug al kapot schieten ;) . Maar dit is wat offtopic :7 .

maar wat ik bedoel is dat na de missie met die kraaan de kraan weer heel kan zijn,kijk,ik weet het niet zeker natuurlijk,want het realismeniveau is aardig hoog is...en het taxidepot en het appartement ook niet herbouwt worden,maar ach...

greets :cya:

Ik denk dat de verhaallijnen zich gewoon niet op hetzelfde moment kruisen. In IV was die kraan nog heel, in TBOGT niet. Of misschien klopt er niets van, maar we wachten het gewoon af. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat is San Andreas en in San Andreas is er ook een missie waarin je op het einde door een reclamebord rijdt dit reclamebord blijft na de missie nog steeds kapot. :Y
Ja maar dat is San Andreas en in San Andreas is er ook een missie waarin je op het einde door een reclamebord rijdt dit reclamebord blijft na de missie nog steeds kapot. :Y

Maar dat bord kon je ervoor net als de brug al kapot schieten ;) . Maar dit is wat offtopic :7 .

maar wat ik bedoel is dat na de missie met die kraaan de kraan weer heel kan zijn,kijk,ik weet het niet zeker natuurlijk,want het realismeniveau is aardig hoog is...en het taxidepot en het appartement ook niet herbouwt worden,maar ach...

greets :cya:

Tja ze kunnen ook een nieuwe kraan plaatsen das minder werk dan een afgebrand gebouw te repareren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie ook Bulgarin 2 keer verschijnen in de Trailer! Waarop hij schreeuwt: WELCOME TO THE PARTY! Ik heb een theorie achter de Diamond's Are a Girl's Best Friend missie. Bulgarin maakte een deal met de Ancelotti familie om na de deal mogen te proberen om Niko van kant te maken. Door deze deal werd het een nauwere samenwerking en kreeg Luis van waarschijnlijk Gay Tony de opdracht om wat werk te doen voor Bulgarin.

Goed gedacht. CG, maar na een tijdje staat er op de site van LCPD van dossiers. staat deceased bij bulgarin betekent dit dat bulgarin dood is en op wikigta staat erdat misschien bulgarin door luis word vermoord.

Dat is al aan het begin nvan het spel zo, dat er staat dat Bulgarin dood is. Die theorie is dus nutteloos. Maar in zowel IV als TLaD word Bulgarin niet vermoord, dus moet dat wel gaan gebeuren in The Ballad of Gay Tony.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...