Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik heb zojuist wat info gezien (bron: Gunk magazine) Het gepikte metrotreinstel uit de daarnet besproken missie moet bijvoorbeeld dienen als een van de attracties uit een liberty city-themapark dat hij aan het neerpoten is. gaat het pretpark, achtbaan misschien weer open? Het klinkt het mij nogal vaag en onduidelijk , maar het zou natuurlijk geweldig zijn . Reageren
Game-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik heb zojuist wat info gezien (bron: Gunk magazine) Het gepikte metrotreinstel uit de daarnet besproken missie moet bijvoorbeeld dienen als een van de attracties uit een liberty city-themapark dat hij aan het neerpoten is. gaat het pretpark, achtbaan misschien weer open? Het klinkt het mij nogal vaag en onduidelijk , maar het zou natuurlijk geweldig zijn . Maar ik denk (hoop) dat gunk magazine toch geen zever gaat vertellen? dat met dat metrotreinstel pikken is wel juist, maar waar hun dat van dat attractiepark vandaan halen zou ik wel eens willen weten, want zou natuurlijk goed nieuws zijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Maar ik denk (hoop) dat gunk magazine toch geen zever gaat vertellen? dat met dat metrotreinstel pikken is wel juist, maar waar hun dat van dat attractiepark vandaan halen zou ik wel eens willen weten, want zou natuurlijk goed nieuws zijn. Ik denk niet dat ze iets onwaar (hopelijk) niet rond gaan strooien , maar wat heeft een metrostel met een attractie te maken . Reageren
Game-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Maar ik denk (hoop) dat gunk magazine toch geen zever gaat vertellen? dat met dat metrotreinstel pikken is wel juist, maar waar hun dat van dat attractiepark vandaan halen zou ik wel eens willen weten, want zou natuurlijk goed nieuws zijn. Ik denk niet dat ze iets onwaar (hopelijk) niet rond gaan strooien , maar wat heeft een metrostel met een attractie te maken . Daar zat ik ook al aan te denken, nu ga je misschien lachen maar misschien voor zo een simulator dat je net in een trein zit maar dat je eigenlijk gewoon stil staat, maar wat ik niet snap een gepikt ding ga je toch niet openbaar zetten, en al zeker niet in een attractiepark Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Maar ik denk (hoop) dat gunk magazine toch geen zever gaat vertellen? dat met dat metrotreinstel pikken is wel juist, maar waar hun dat van dat attractiepark vandaan halen zou ik wel eens willen weten, want zou natuurlijk goed nieuws zijn. Ik denk niet dat ze iets onwaar (hopelijk) niet rond gaan strooien , maar wat heeft een metrostel met een attractie te maken . Daar zat ik ook al aan te denken, nu ga je misschien lachen maar misschien voor zo een simulator dat je net in een trein zit maar dat je eigenlijk gewoon stil staat, maar wat ik niet snap een gepikt ding ga je toch niet openbaar zetten, en al zeker niet in een attractiepark Ok, de simulator lijkt me nogal ongeloofwaardig hoor , eerder iets waardoor je door heel het park, dat toch zeker 200 op 50 meter is, kan 'reizen' . Reageren
Game-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Maar ik denk (hoop) dat gunk magazine toch geen zever gaat vertellen? dat met dat metrotreinstel pikken is wel juist, maar waar hun dat van dat attractiepark vandaan halen zou ik wel eens willen weten, want zou natuurlijk goed nieuws zijn. Ik denk niet dat ze iets onwaar (hopelijk) niet rond gaan strooien , maar wat heeft een metrostel met een attractie te maken . Daar zat ik ook al aan te denken, nu ga je misschien lachen maar misschien voor zo een simulator dat je net in een trein zit maar dat je eigenlijk gewoon stil staat, maar wat ik niet snap een gepikt ding ga je toch niet openbaar zetten, en al zeker niet in een attractiepark Ok, de simulator lijkt me nogal ongeloofwaardig hoor , eerder iets waardoor je door heel het park, dat toch zeker 200 op 50 meter is, kan 'reizen' . ja, daar had ik zelf nog niet bij nagedacht, het kan wel zijn dat het als een treintje gaat dienen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Misschien maken ze er wel een Diner van, het ziet er ongeveer hetzelfde uit als alle Diners doorheen LC . Reageren
Game-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Misschien maken ze er wel een Diner van, het ziet er ongeveer hetzelfde uit als alle Diners doorheen LC . Kan zijn, maar hoe kan gunk aan die informatie geraken ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Misschien maken ze er wel een Diner van, het ziet er ongeveer hetzelfde uit als alle Diners doorheen LC . Kan zijn, maar hoe kan gunk aan die informatie geraken ? R* die dit aan hen mailed misschien, anders weet ik het niet . Reageren
Game-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Misschien maken ze er wel een Diner van, het ziet er ongeveer hetzelfde uit als alle Diners doorheen LC . Kan zijn, maar hoe kan gunk aan die informatie geraken ? R* die dit aan hen mailed misschien, anders weet ik het niet . http://media.rockstargames.com/products/ro...x720/15.jpg?new http://farm3.static.flickr.com/2103/245474...81eddfc0d_o.jpg[/img]Je ziet misschien wel een beetje overeenkomsten. Reageren
jobator Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 dat treinstel gebruiekn ze al wagon voor "The screamer" ! Reageren
Nissan Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Lijkt me niet logisch. De Screamer is zo krakkemikkig als ik die op een sneeuwdag rechtop de fiets probeer te blijven. Reageren
Dvt Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Voor je 'Schafter Limo' , deze zal wel gebaseerd zijn op deze denk ik: Mercedes Benz S 600 . Je hoeft niet al je posts te versieren met deze emoticon hoor: Anyway het zal geen limo worden, aan deze screen te zien: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Voor je 'Schafter Limo' , deze zal wel gebaseerd zijn op deze denk ik:*Plaatje Mercedes S600* Mercedes Benz S 600 . Je hoeft niet al je posts te versieren met deze emoticon hoor: Anyway het zal geen limo worden, aan deze screen te zien: *Plaatje Serrano* Er komen 2 nieuwe Benefactors, een van-de-shafter verschillende 4-personenwagen en een limo . Reageren
jobator Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 veel mensen gingen me uitlachen toen ik zei dat er een nieuwe scooter kwam.dus ik heb even mijn bewijs gemaakt... *Plaatjes* dus ik zal die pm'etjes maar niet serieus nemen greets Eigenlijk had ik liever de IV-uitvoering, maar waarschijnlijk heeft de Faggio nu 2 versie's zoals de NRG heeft ? wat je nu zegt klopt helemaal greets EDIT: Ik zat ff fotos te kijken op rockstar games dot com,en toen viel me iets op greets EDIT: Het ging me dus om die schafter limo Die was volgensmij niet eerder gespot namelijk greets dat zou best wel eens kunnen,maar zou het?kjik een goed naar het plaatje..dat is echt geen gewone schafter als ik het goed zie,en ik denk dat hearv de goede auto heeft gevonden,want op de normale s600 was de schafter gebaseerd greets sorry mods,plaatje is benodigd voor overtuiging greets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.