Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic

Recommended Posts

• Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

41

• Nissan

29

• jobator

27

• Kenny-Petrovic

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Het was al een heel erg aangemoedigt gerucht dat je auto's kon gaan tunen in TBoGT ;) .

jah,dat weet ik...

Alleen dat er een tuning garage in game zat waar je niet inkan ofzow,maar er wel in zit,zecht wel iets meer volgens mij,en ik wist da nog nie :puh:

Geplaatst:

zat ook niks wat je met tunen kan linken in de trophy's,

denk alleen dat je via een vriend nitro op je auto kan laten zetten ofzo.

Geplaatst:
Het was al een heel erg aangemoedigt gerucht dat je auto's kon gaan tunen in TBoGT ;) .

jah,dat weet ik...

Alleen dat er een tuning garage in game zat waar je niet inkan ofzow,maar er wel in zit,zecht wel iets meer volgens mij,en ik wist da nog nie :puh:

De hoofdkwartieren van The Lost, The Angels of Death en The Uptown Riders zitten ook in het gewone IV. Rockstar denkt gewoon vlug vooruit ;).

Geplaatst:

waar kun je die dan vinden ik heb geprobeerd de clubhuis

van The Lost te vinden??

ontopic: ik ga checken bij die nachtclub en die tuning garage

in north/east holland lijkt me wel de ideale plek voor een tuningarage

Geplaatst:

Tot zover bekend is cartuning nog steeds geen geplande feature in de game. Wat ik me wel kan voorstellen is inderdaad wat FGras ook zegt, dat wellicht één van je vrienden ingame een garage bezit, en dat je via hem bij genoeg procent vriendschap, een turbo of nitro o.i.d. kan krijgen.

Meestal verklapt R* al het één en ander via video's. Echter, het enige wat we tot nu toe hebben gezien aan de auto's is dat er weer één inzit zoals de Infernus, waarbij je wat vlammen zie ontschieten uit de uitlaat, meer niet.

Daarnaast klopt het meestal wel, wat er op de site staat. Aan de andere kant, eigenlijk zouden we de carlist op de site in twijfel moeten gaan trekken, nu. In de laatste video zit namelijk een vierdeurs Rolls Royce, maar als we die naast de carlist houden op de website, mist dáár blijkbaar al informatie. In de editie van de Liberty Tree van vorige week (clanblad van Death Inc.) hebben we een artikel gehad, waarbij we de carlist op de R* site hebben vergeleken met wat er tot nu toe bekend was. Een poging om deze lijst hier neer te zetten:

Screenshot + Naam op R*'s website
Buzzard
buzzard.jpg

Swift

swif.jpg

Faggio

newfaggio.jpg

Smuggler

smuggler.jpg

Buffalo

buffalox.jpg

Super Diamond (vermoedelijk)

superdiamond2.jpg

Serrano (vermoedelijk)

tampa.jpg

APC

apc.jpg

Bullet

yusufvidfordgt.png

F620

f620.jpg

Caddy (vermoedelijk)

caddy.jpg

Zoals te zien, heb ik bij meerdere wagens de opmerking "vermoedelijk" geplaatst. Deze namen bij de screens zijn niet bevestigd geweest door Rockstar.

Maar nu missen we er nog wat, die wél zijn gezien in de video's, maar nog geen naam hebben op de website:

Screen Genomen uit video
wedontknow.jpg "Meet Tony Prince"
unknowncar1.png "FIZZ TV Presents: Nightlife of Liberty City"

Over de Super Drop zijn we wel zeker, dat deze eigenlijk wel klopt. Het zou mogelijk zijn, dat deze in zowel 4-deurs uitvoering als in 2-deurs convertible uitvoering dezelfde naam draagt. Dat zou verklaren waarom Rockstar daar geen aparte naam voor op de site heeft staan.

De oldskool AMI echter, in de bovenste lijst aangegeven als vermoedelijk de Serrano, is zeker géén auto die we al kennen, maar het zou kunnen dat dit niet de Serrano is. Hij heeft namelijk erg veel weg van de eerder in GTA versies geziene "Tampa".

De in de onderste lijst aangegeven eerste auto heeft verdraaid veel weg van een Mercedes. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit dan de Serrano zou moeten zijn..

Dit kan drie kanten opgaan:

1. Één of meerdere auto's gezien uit de trailer zijn er achteraf weer uitgehaald;

2. Één of meerdere auto's zijn missie-gerelateerd (Denk aan het One Time Only-topic) en staan daarom niet op de site;

3. Één of meerdere auto's staan gewoon (nog) niet op de site met merk+type, maar komen wél in de game.

Ideeën hierover? ^_^

Geplaatst:

Allereerst bedankt dat je ons topic in je post gebruikt :puh:. Wss komt er weer een wagen zoals de Regina in TLaD in de game. Met één of twee missies waar je die wagen kan krijgen.

Die Serrano vind ik meer lijken op een Stallion/Sabre GT met een nieuwe Paintjob.

Geplaatst: (bewerkt)
Allereerst bedankt dat je ons topic in je post gebruikt :puh:. Wss komt er weer een wagen zoals de Regina in TLaD in de game. Met één of twee missies waar je die wagen kan krijgen.

Die Serrano vind ik meer lijken op een Stallion/Sabre GT met een nieuwe Paintjob.

Ik heb ergens gelezen toch dat de Serrano dus die nieuwe Benefactor ging worden hoor :Y

en je bent de nieuwe (Benefactor)Limo vergeten :7 .

Jacky, de Serrano volgens jou is denk ik de Tampa :Y , die maakt een hopelijk bestuurbare terugkomst ^_^ .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

ik ben bij die nachtclub gaan kijken heete iiets met een l als voorletter

ben het alweer vergeten.

er hingen wel een paar gangsters rond 7 ongeveer

maar ik denk niet dat die in het spel opengaat.

die tuning garage kon ik niet vinden alleen ga nu nog een keer kijken

bedankt voor de snapmaps van de headquarters _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...