Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Op -deze- pagina van Gametrailers kun je een filmpje bekijken met nieuwe cutscene beelden en een interview met een Rockstar Games medewerker. Ze gaan het hebben over de nieuwe gameplay elementen en laten wat zien over het verhaal. Ook heb ik vernomen uit het filmpje dat er geen car tuning zal zijn maar je wel nitro kunt gebruiken. Ook zijn er nog wat beelden te zien over het basejumpen. Nou ja, ik zou het filmpje zelf maar eens bekijken. ^_^

• Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

41

• Nissan

29

• jobator

27

• Kenny-Petrovic

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

zoals alle 360ers wel zullen weten is er de dag voor de release van TLaD een patch geweest,deze hield niet zoveel in,het enige namelijk was onder anderen de gebouwen aanpassen...Namelijk,zaten voor die laatste patch toen,de clubhuizen er niet in,en nog een aantal interieurs waren aangepast,ik had het toen ergens gelezen,ik zal de bron zometeen nog eens opzoeken.Wat ik ook niet zeker weet is of de ps3'ers die patch ook hadden gekregen,want bij hun kan je de clubhuizen alsnog niet vinden volgensmij...

Geplaatst:

De clubhuizen van zowel de Angels of Death als van The Lost MC staan ook gewoon in de map van IV op de PS3- em PC versie.

Het enige verschil zijn de textures aan de buitenkant. Vergelijk de gebouwen maar eens in je IV savegame aan de buitenkant, met de buitenkant in je TLAD savegame. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zijn die van GTA IV -Haakon- :) .

Ik moet trouwens mijn zinnen herzien, er komen 3 nieuwe Benefactors :) .

Limo-versie, Serrano en nog een station, lijkend op de (Sindacco) Argento.

Trouwens lijkt de auto die tegen de Hotdogkraampje word gereden een Rolls Royce Phantom,

dus mogelijk een Stafford (SA) :) .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:
zoals alle 360ers wel zullen weten is er de dag voor de release van TLaD een patch geweest,deze hield niet zoveel in,het enige namelijk was onder anderen de gebouwen aanpassen...Namelijk,zaten voor die laatste patch toen,de clubhuizen er niet in,en nog een aantal interieurs waren aangepast,ik had het toen ergens gelezen,ik zal de bron zometeen nog eens opzoeken.Wat ik ook niet zeker weet is of de ps3'ers die patch ook hadden gekregen,want bij hun kan je de clubhuizen alsnog niet vinden volgensmij...

Sorry, als ik dit niet begrijp maar als je dus het spel op de dag dat het uit komt koopt zitten er sommige dingen nog niet in?

Geplaatst:

Op de dag van de release zit alles gewoon in de game. Je hoeft hem alleen te kopen via Marketplace/winkel opstarten en spelen maar! ^_^

Geplaatst:
Op de dag van de release zit alles gewoon in de game. Je hoeft hem alleen te kopen via Marketplace/winkel opstarten en spelen maar! ^_^

Ah oke, dankje voor de info! ik kan alvast niet wachten tot hij uit is, en op multyplayer met vele van een gebouw afspringen! en dan parachutes open ^_^

Geplaatst:

In TBoGT word het hoogte limiet aangepast. Hiermee kun je hoger komen met helikopters om nog spectaculairdere sprongen te maken.

Bron: Official Xbox Magazine.

Geplaatst:
In TBoGT word het hoogte limiet aangepast. Hiermee kun je hoger komen met helikopters om nog spectaculairdere sprongen te maken.

Handig maar het klinkt nogal overbodig, alhoewel er da mooie formatiesprongen kunnen gemaakt worden :7 .

Geplaatst:

Handig maar het klinkt nogal overbodig, alhoewel er da mooie formatiesprongen kunnen gemaakt worden :7 .

Ik ben er blij mee, aangezien ik me eraan stoor dat ik bijv. nooit op het punt van de Rotterdam Tower kan komen.

Geplaatst:

Ik wil het toch nog even voor de zekerheid vragen.

Ik wil het TLAD 1600MS points kopen. Volgens de site zijn het gewoon alleen de punten. Klopt dit, of is het een code om de Content te activeren?

Geplaatst:

Trouwens lijkt de auto die tegen de Hotdogkraampje word gereden een Rolls Royce Phantom,

Nee, waarschijnlijk wordt die Phantom een Super Diamond. En de Drophead versie gaat respectievelijk Super Diamond Drophead heten. ;)

Trouwens @Jacky-2007:

tampa.jpg

Dat is dus de Tampa die wel in de intro cutscene van TLAD zat (en gewoon in de bestanden), maar waar je niet mee kon rijden.

Geplaatst:

Nee, waarschijnlijk wordt die Phantom een Super Diamond. En de Drophead versie gaat respectievelijk Super Diamond Drophead heten. ;)

Trouwens @Jacky-2007:

*Tampa*

Dat is dus de Tampa die wel in de intro cutscene van TLAD zat (en gewoon in de bestanden), maar waar je niet mee kon rijden.

Maar er kan nog getwijfeld worden tussen de 2 Stafford-achtige (de Phanotms) :7 .

Dt van die Tampa had ik trouwens al een paar posts geleden gezegt :7 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...