Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Jammer dat het niet voor de ps3 is aangekondigd :erm:

We hebben het er nu niet over of het voor de ps3 komt of niet

wat je hier kan mededelen is

- wat je ervan gaat verwachten

- of er bijv weer nieuwe auto's en wapens in komen

- enz

- enz

maar niet of het op de ps3 komt of niet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    41

  • Nissan

    29

  • jobator

    27

  • Kenny-Petrovic

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ikzelf heb geen xbox maar ik ben benieuwd hoe deze DLC gaat uitpakken. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er nog zitten te wachten op DLC van GTA IV... zijn de meeste mensen er niet een beetje op uitgekeken? :)

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat hier toch echt carmofds in gaan komen, de hoofdrolspeler had iets met autos te maken ofzo.

Er is sowieso 1 transfender in LC en ook in de gamefiles zit ene file genaamd carmods.dat, die zit er niet voor niks, net zoals de 'episodic' slots er neit voor niks zitten. Dit is de laatste exclusieve dlc dus het zou raar zijn als ze dat er voor niks in hebben gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het ook echt spijtig dat deze episode ook niet op PS3 komt, maarja waarschijnlijk ooit toch wel eens...

Nu is Microsoft echt wel gekeerd, zeggen dat alle GTA's altijd eerst gereleased waren voor Sony :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb geen xbox maar ik ben benieuwd hoe deze DLC gaat uitpakken. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er nog zitten te wachten op DLC van GTA IV... zijn de meeste mensen er niet een beetje op uitgekeken? :)

Waar zou je op uitgekeken moeten zijn? Liberty City, the city that never sleeps? Ik vermaak me er nog prima! Vergeet niet dat een nieuwe DLC óók weer een geheel nieuwe storyline met zich meebrengt, en de stad zelf vanuit een nieuw, derde oogpunt zal benaderen.

In de tweede DLC start je in Alderney, het eiland wat je na de Niko storyline toch wel bekijkt als een soort van rijkere buurt. Maar het perspectief waarmee Alderney belicht wordt door de ogen van Johnny Keblitz, is totaal het tegenovergestelde!

In de tweede DLC, waar we het hier over hebben, zal waarschijnlijk Algonquin weer veel meer uitgelicht worden, en beleef je daar de meeste avonturen. Hoe hebben we dan tot nu toe tegen Algonquin aangekeken? Nou, het is uiteraard het hart van Liberty City, het is business, het is fancy. Met het character Niko voelt het, ondanks de missies die op Algonquin gespeeld zijn, en het vermogen wat je met hem vergaard, toch wel als een soort vreemde eend in de bijt als je op Algonquin uit je safehouse wandelt. Niko is en blijft tenslotte voor mij een (zoals we hier in Nederland wel zeggen, hè) ImportPool, en die horen nu eenmaal thuis in de getto. Bohan, Broker en Dukes zijn de wijken waar hij thuishoort.

In de Johnny Keblitz storyline is Algonquin ineens niet alleen Rich & Famous zoals in de Niko Storyline, waarbij ook de missies daar van nette uptowners kwamen, maar ook thuisbasis voor het tuig wat Angels of Death heet. Zo blijkt dus ineens dat Algonquin een kant heeft die we nog niet kenden.

Ik verwacht dat, ook al lopen, rijden en vliegen de meesten onder ons nu al ruim een jaar rond in en boven Liberty City, er toch nog een verrassende stroyline uit komt rollen! R* is tenslotte niet voor niets R*...

En laten we niet vergeten dat er wapens, voertuigen en niet te vergeten nieuwe multiplayer modes bij komen! :D

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

In de hoofdpost staat als je de 2 DLCs op CD koopt dat je dan geen GTA IV nodig hebt. Zelf vind ik dit best wel raar, het is immers een uitbreiding. Dus wat moet je met een uitbreiding zonder GTA IV zelf? Dan klopt het toch niet dat je geen GTA IV nodig hebt?

Zelf hoop ik op meer zicht in LC, inderdaad dat we meer met het nachtleven te maken krijgen. Daarbij hoop ik ook dat de hoofdpersoon niet al te lelijk is. Jhonny is namelijk ook niet de knapste. Ik vraag me nog wel af, speelt gay nu wel of niet een rol in deze DLC? Of is dat inderdaad alleen zijn naam?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me nog wel af, speelt gay nu wel of niet een rol in deze DLC? Of is dat inderdaad alleen zijn naam?

Voor zover ik weet is de hoofdpersonage Luis Lopez, die werkt voor Tony Prince a.k.a. Gay Tony. Luis is dus waarschijnlijk voor het andere geslacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...