Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Nog even een tip trouwens: Vooral allemaal downloaden van Marketplace in plaats van de losse DVD aan te schaffen in de winkel. Als je namelijk de DLC hebt gedownload, kan je ingame wisselen van episode met je GSM. Dit geldt uiteraard ook voor de multiplayer. Schaf je het DVD'tje aan, zul je steeds van DVD moeten wiseelen.. Geloof me, dat gaat irriteren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Jammer dat Bill Gates met zijn centjes het verziekt heeft voor andere gamers . Maar ja helaas dan maar een 360 aanschaffen ! Ik vind het nog steeds een beetje unfair geregeld Rockstar had dit nooit moeten accepteren ook al gaat het om 50 Miljoen . Veel Kwaaie gamers door dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Jammer dat Bill Gates met zijn centjes het verziekt heeft voor andere gamers . Maar ja helaas dan maar een 360 aanschaffen ! Ik vind het nog steeds een beetje unfair geregeld Rockstar had dit nooit moeten accepteren ook al gaat het om 50 Miljoen . Veel Kwaaie gamers door dit Als Rockstar dit niet geaccepteerd had was er waarschijnlijk geen Rockstar mee geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 @ De heren hierboven: Maak je niet druk, beide DLC's worden ook echt wel uitgebracht voor PC en PS3, hoor! Het enige wat Microsoft heeft gewonnen met zijn 50 miljoen is, dat het langer duurt voordat het op de andere consoles wordt uitgebracht. Maar R* kennende liggen de PC-DVD's en PS3-BluRays al klaar op het R* North hoofdkantoor, te wachten tot het contract met Microsoft verlopen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Jammer dat Bill Gates met zijn centjes het verziekt heeft voor andere gamers . Maar ja helaas dan maar een 360 aanschaffen ! Ik vind het nog steeds een beetje unfair geregeld Rockstar had dit nooit moeten accepteren ook al gaat het om 50 Miljoen . Veel Kwaaie gamers door dit Als Rockstar dit niet geaccepteerd had was er waarschijnlijk geen Rockstar mee geweest. Owh dat wist ik nog niet .. Maar ik hoop zeker dat ie ooit nog naar de ps3 komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 het gaat in dit onderwerp over The Ballad of Gay tony graag niet ergens anders over beginnen bvd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 Jammer dat Bill Gates met zijn centjes het verziekt heeft voor andere gamers . Maar ja helaas dan maar een 360 aanschaffen ! Ik vind het nog steeds een beetje unfair geregeld Rockstar had dit nooit moeten accepteren ook al gaat het om 50 Miljoen . Veel Kwaaie gamers door dit Sony verziekte het ook voor de XBOX'ers toen ze betaalden zodat de PS2 en PC gelijk SA kregen, en de XBOX pas een half jaar later. Hier werden ook veel gamers pissed om. Dus dit is gewoon dik lekker voor je . Dit contract sluit vast dat het '360 exclusive is. Er staat niks in over een afloopdatum ^^. >>> Door Hanneswasco: Kan je niet lezen? Dit topic is geen console discussie! Het gaat hier over The Ballad of Gay Tony! <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 @ Hierboven: uiteraard is er een afloopdatum, denk je dat R* gek is? Ze weten zelf ook hardstikke goed dat de PS3 en PC gamers uiteindelijk ook de DLC willen spelen. En R* weet dat iedereen er geld voor wil betalen. En denk je dat R* dat geld wil laten liggen? Lijkt me stug.. Ontopic: Om het topic weer even op gang te brengen, de volgende geruchten gaan rond op internet: In TBOGT... ...worden diverse clubs, die je in IV en TLAD al ziet op de map, uitgewerkt met een interieur; ...komt er een soort fightclub voor; ...wordt vooral Algonquin uitgelicht. Wat denken jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Algonquin is mijn favoriete district, ik ga erg blij zijn met deze DLC . Ook de club uitbreidingen ga ik zeker waarderen. Ik hoop echter niet op een fight club. Die vind ik dus totaal niet passen bij het beeld dat TBOGT gaat brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Waarom staat er geen IV meer in de naam? Was bij TLAD wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Jammer dat Bill Gates met zijn centjes het verziekt heeft voor andere gamers . Maar ja helaas dan maar een 360 aanschaffen ! Ik vind het nog steeds een beetje unfair geregeld Rockstar had dit nooit moeten accepteren ook al gaat het om 50 Miljoen . Veel Kwaaie gamers door dit Als Rockstar dit niet geaccepteerd had was er waarschijnlijk geen Rockstar mee geweest. Hoezo heeeeel erg overdreven. @Hierboven, was waarschijnlijk geen opzet, kwam gewoon makkelijk uit bij het maken van het logo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Hoezo heeeeel erg overdreven. Hoezo de opmerking "Heel er overdreven"? Met Rockstar ging het absoluut niet goed. Door de financiële input van Microsoft gaat het een stuk beter. Jammer dat Bill Gates met zijn centjes het verziekt heeft voor andere gamers . Maar ja helaas dan maar een 360 aanschaffen ! Ik vind het nog steeds een beetje unfair geregeld Rockstar had dit nooit moeten accepteren ook al gaat het om 50 Miljoen . Veel Kwaaie gamers door dit Sony verziekte het ook voor de XBOX'ers toen ze betaalden zodat de PS2 en PC gelijk SA kregen, en de XBOX pas een half jaar later. Hier werden ook veel gamers pissed om. Dus dit is gewoon dik lekker voor je . Dit contract sluit vast dat het '360 exclusive is. Er staat niks in over een afloopdatum ^^. >>> Door Hanneswasco: Kan je niet lezen? Dit topic is geen console discussie! Het gaat hier over The Ballad of Gay Tony! <<< De opmerking "Kan je niet lezen?" vind ik niet echt respectvol van je, Hanneswasco. In mijn ogen wordt in dit bericht niet over consoles gediscussieerd maar over 360 Exclusives. >>> Door Hanneswasco: Dit kan je me in het vervolg beter per PB verzenden. Daarnaast begon Cuban Ganster een discussie over de consoles, terwijl de persoon voor hem nog zei dat dit topic daarvoor niet was!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burger_King Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 mij lijkt het wel vet als die clubs ook echt zo worden uitgebouwd zeg maar. het lijkt me ook wel vet dat je in die clubs echt iets kunt doen, en dan geen fight club ik heb zown idee dat ze met de 2 DLC's iets verschillends willen doen met TLAD wouden ze een verhaal overbrengen en het broederschap promoten zeg maar en bij TBOGT krijg ik echt het gevoel dat ze er een groot feest van gaan maken:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Ben benieuwd waneer de afloopdatum van het contract is... het lijkt me echt leuk om beide DLC's te spelen en ik verwacht er veel van Mja, tot dan... Have fun Shit[/font]XBOX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 mij lijkt het wel vet als die clubs ook echt zo worden uitgebouwd zeg maar. het lijkt me ook wel vet dat je in die clubs echt iets kunt doen, en dan geen fight club ik heb zown idee dat ze met de 2 DLC's iets verschillends willen doen met TLAD wouden ze een verhaal overbrengen en het broederschap promoten zeg maar en bij TBOGT krijg ik echt het gevoel dat ze er een groot feest van gaan maken:P Khoop nieuwe voertuigen En in de stijl van 'Gay' tony Zal je wel veel spoofs hebbe Mini achtige fiat 500 auto's Een leren petje/leren pakkie in je wardrobe Ik zit al sinds te eerste dlc te hopen op een savehouse in de triangle building op star junction Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.