Yanick95 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 Zijn er al filmpjes etc. verschenen van de uitbreiding? Of aankondiging van een evt. trailer of dergelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 Zijn er al filmpjes etc. verschenen van de uitbreiding? Of aankondiging van een evt. trailer of dergelijk? Niet dat ik weet, waarschijnlijk komt dat ergens in november. ik hoop dat R* nadat het contract afgelopen is ook heel veel Episodes voor PC of PS3 maakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 Zijn er al filmpjes etc. verschenen van de uitbreiding? Of aankondiging van een evt. trailer of dergelijk? Niet dat ik weet, waarschijnlijk komt dat ergens in november. ik hoop dat R* nadat het contract afgelopen is ook heel veel Episodes voor PC of PS3 maakt Ik denk het niet, ik denk dat R* het na het contract ook niet de DLC voor andere platformen laat verschijnen. En de Trailers verschijnen volgens mij altijd paar maand van te voren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jipi Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Weet iemand toevallig of je in deze DLC ook mensen moet vermoorden drugs leveren en andere gangster praktijken moet meedoen. Of word dit z'n slappe game met een GTA naam ervoor. Want mij lijkt het dan een stuk minder aantrekkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Je bent een lid van een bende die op grote schaal Drugs dealt. Dus ik zou wel denken dat het wat met Drugs gaat worden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Ik ga hem misschien kopen maar natuurlijk eerst reviews kijken en trailers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 er komt nog 2 DLC voor ps3 dat is al zeker ergens in 2011 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 heb je ook een bron ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Nee, hij gelooft z'n eigen leugens . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Ik weet niet of iemand het al ergens gepost heeft maar ik zie dat TBoGT 29 Oktober uitkomt Bron:The Ballad of Gay Toni Website Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Ik weet niet of iemand het al ergens gepost heeft maar ik zie dat TBoGT29 Oktober uitkomt Bron:The Ballad of Gay Toni Website http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=100839 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Ik weet niet of iemand het al ergens gepost heeft maar ik zie dat TBoGT29 Oktober uitkomt Bron:The Ballad of Gay Toni Website Oeps :$ Sorry Bewerkt: 23 juli 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yanick95 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Ik ben er zeker van dat beide DLC's op de PS3 zullen komen, misschien dan wel niet tegelijk maar ze komen er zeker! Rockstar heeft denk ik gewacht op het moment dat de 2e DLC kwam, om het vervolgens op één DVD uit te brengen, om die dan ook nog eens op de PS3 uit te brengen. En exclusief, daar geloof ik niet eens meer in bij R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Ik ben er zeker van dat beide DLC's op de PS3 zullen komen, misschien dan wel niet tegelijk maar ze komen er zeker!Rockstar heeft denk ik gewacht op het moment dat de 2e DLC kwam, om het vervolgens op één DVD uit te brengen, om die dan ook nog eens op de PS3 uit te brengen. En exclusief, daar geloof ik niet eens meer in bij R* Dat is een mening en die kan kloppen maar dan zal voor de PS3 en mogelijk voor de PC de 2 uitbreidingen wel samen worden verkocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yanick95 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Ik denk dan wel inderdaad dat het eerst voor de Xbox 360 komt, en pas later voor de PS3 & PC tegelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.