Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Microsoft is niet zo slim met haar contracten van de DLC's, want als ze het op een DVD uitbrengen is het geen DLC!

@Stannie Ik denk dat het een goede DLC wordt, wat verwacht je anders van een GTA of DLC daarvan?

• Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

41

• Nissan

29

• jobator

27

• Kenny-Petrovic

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik denk dan wel inderdaad dat het eerst voor de Xbox 360 komt, en pas later voor de PS3 & PC tegelijk. :)

ik denk het niet...de ps3 heeft ook nog steeds niet tlad en de 360 is al bijna toe aan de tweede expansion

Geplaatst: (bewerkt)

Gister stond er een plaatje van Gracie Ancelotti op de site! Die is nu echter weer weg :?

Wat denken jullie dat haar rol in het spel wordt? En zou Giovanni Ancelotti nu ook eindelijk een echte rol spelen in het spel en dat je nu misschien tegen de Gravelli's moet vechten :Y ?

Bewerkt: door DeaQoN
Geplaatst:

De Ancelotti's en de Gambetti's zitten samen in The Commission. Een organisatie van Liberty City's 5 machtigste maffiafamilies. Ze zijn bondgenoten dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ik denk wel dat je van de Ancelotti's missies gaat krijgen :).

Geplaatst: (bewerkt)
Gister stond er een plaatje van Gracie Ancelotti op de site! Die is nu echter weer weg :?

Wat denken jullie dat haar rol in het spel wordt? En zou Giovanni Ancelotti nu ook eindelijk een echte rol spelen in het spel en dat je nu misschien tegen de Gravelli's moet vechten :Y ?

Gracie Ancelotti komt vaak in de nachtclubs van Gay Tony, net als Luis, die de lijfwacht van Gay Tony is en daar dus ook vaak te vinden is. En bij de ruil van Gracie is Luis er ook (en Bulgarin, die je waarschijnlijk zelf zal killen).

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Ik hoop dat ze wat nieuwe wagens based on RL cars erinstoppen en wat nieuwe wapens als de AK-101 en G36 serie :Y

Geplaatst:

het lijkt mij wel vet als ook de wapens van The Lost And damned erin komen en dat er ook nog een keer een patch komt met de Wapens & autos van the Lost And Damned & eventueel nieuwe wapens & autos van The Ballad Of Gay Tony

en dat The lost and damned een patch krijgt met de nieuwe wapens en autos van TBOGT

zo klopt alles weer een beetje lolz :dans:

Geplaatst:

Ik vindt dat XBOX360 eigenaren ook gewoon het recht hebben om eerder de DLC's te kunnen spelen, wij moeten betalen voor de contents, en voor het internet over hoe we het downloaden, bij jullie is alles gratis PS3 owners..

P'z

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...