Randomcharacter Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 shit ik heb geen internet op me 360 dus jammer kan hem niet kopen Als je Episodes of Liberty City koopt heb je TLAD en TBoGT in 1, kan je in de winkel kopen dan . volgens mij kun je ze alleen dowloaden op xbox live hoor Als je je wat betere had geïnformeerd, had je geweten dat de 2 DLC van GTAIV samen op 1 cd uitkomen (29 oktober), die in de betere winkel te koop is. Welke winkel?, Media markt, intertoys, Music store,? Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Die winkels ja . o oke Reageren
jobator Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik verwacht dat hier toch echt carmofds in gaan komen, de hoofdrolspeler had iets met autos te maken ofzo.Er is sowieso 1 transfender in LC en ook in de gamefiles zit ene file genaamd carmods.dat, die zit er niet voor niks, net zoals de 'episodic' slots er neit voor niks zitten. Dit is de laatste exclusieve dlc dus het zou raar zijn als ze dat er voor niks in hebben gestopt. ehh de files voor de dodo zaten er ook in,geen 1 vliegtuig waar je inkan,maar zit er wel in hoor... Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 er zitten helemaal geen files voor de dodo in, het enige wat er van inzit is een handling line. Verder, als je het topic ten minste had gelezen, was er alvaak zat gezegt dat r* er zelf geen vliegtuigen in wou omdat het niet nodig was. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Wel tijd om de discussie weer op te laten waaien, nietwaar? Tenslotte is het de laatste dagen vrij rumoerig omtrent The Ballad of Gay Tony tenslotte! Even de feiten van de afgelopen dagen op een rijtje: Op 27.08.09: Rockstar kondigt de trailer aan (dit topic) Op 29.08.09: De eerst vier screenshots (dit topic) Op 01.09.09: Trailer! (komt nog) Wat hebben we tot nu toe gezien: 1: Bij de aankondiging van de trailer op 27 augustus zijn afbeeldingen te zien van een character die uit een helicopter springt met op zijn rug een parachute-tas Op de eerste screens.. 2: ..zien we een groot, wit luxejacht wat tot nu toe in de IV era nog niet (varend) is gezien. 3: ..zien we op twee verschillende screens een kleine, zwarte gevechtshelicopter. ("Little Birds" genaamd) 4: ..zien we een zilver- of goudkleurige, grote UZI. We zien nog wel meer, maar dit zijn de nieuwe, nog niet eerder getoonde feitjes. Wat waren de grootste geruchten: Op 28 augustus jl. kwam dit topic bovendrijven. Hierin zien we een link die verwijst naar de IGN boards. (Forum) De topicstarter vertelt dat hij op een gameconventie in Las Vegas een kleine demo van TBoGT mocht spelen, hands-on dus. Cartuning is ook een veelgehoord gerucht, echter, op de screens tot nu toe gereleased is hiervan niets terug te vinden. Wat is nu opmerkelijk? Wel, ik raak er steeds meer van overtuigd dat het eerste gerucht kan worden bevestigd als WAAR. De topicstarter plaatste zijn onderwerp voordat de screens werden gereleased. Hij weet echter in zijn topic te vertellen dat hij een klein stukje missie mocht spelen waarbij hij zich met character Luis in een kleine gevechtsheli bevond, en dat hij een grote boot moest beschieten waar hij net zelf vandaan kwam vliegen. Precies deze situatie zie we tenslotte op één van de gereleasde screens! Over de tweede missie die hij claimt te hebben gespeeld, wordt hem de opdracht gegeven om uit een helikopter te springen met een parachute op zijn rug. Dit kan nog steeds verzonnen zijn, want zijn verhaal kwam later dan de eerder hierboven genoemde aankondiging van de trailer, waarbij screens te zien zijn van een dergelijke missie. Klopt het hands-on verhaal op IGN boards dan wellicht? Zal cartuning wel voor gaan komen in TBoGT, of hebben we dit onszelf wijsgemaakt? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 In Nightlife horen de illegale straatraces. Dus ik verwacht wel wat Cartuningzaken . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 In Nightlife horen de illegale straatraces. Dus ik verwacht wel wat Cartuningzaken . Hopelijk dan ook een Elegy(Nissan Skyline) en Jester(Toyota Supra) wat typische straatracers zijn . Reageren
PorZ19 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) net de de Trailer gezien ziet er goed uit helaas heb ik GTA 4 voor de PC Edit: zag ik nou rond 00:13 een blauwe auto die van achteren nogal op een Ford GT leek ?? en rond 00:32 een Gele auto Die sprekend op een Maserati Gran Turismo leek Bewerkt: 1 september 2009 door PorZ19 Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Gezien, nice stuff man ik heb der echt zin in EDIT: New: P90, Caddy, Parachute, Auto shotgun, Fightclub, Aston Martin Vanquish, Danceclubs Bewerkt: 1 september 2009 door igi0n Reageren
Game-Fan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Gezien, nice stuff man ik heb der echt zin in EDIT: New: P90, Caddy, Parachute, Auto shotgun, Fightclub, Aston Martin Vanquish, Danceclubs waw ziet het me er leuk uit, ik zie ik dat er nitro bij een paar auto's komen en een golfkarretje! ik ga deze uitbreiding zeker kopen! Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Trailer TBoGT is online: http://rockstargames.com/ Back to San Andreas! Met de parachute, de nieuwe heli en de golfcar. Reageren
DeaQoN Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ziet er heel strak uit, veel nieuwe dingen te zien! Fightclub en parachut springen lijkt me vet, ook mooi hoe je met je heli de trein oppakt! Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 net de trailer gezien,kan niet wachten tot TBoGT We krijgen zeker nitro,3 nieuwe heli's,2 tot 3 nieuwe autos Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Het spel zelf gaat gewoon een tweede GTA SA worden . Tenminste, aan de mogelijkheden te zien... . IK moet alvast maar gaan sparen xD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.