Jump to content

[PC] Een GTA-VCS like spel


joopykoopy

Recommended Posts

Ik zoek een spel zoals GTA-VCS, waar je vrij rond kan lopen, en een bedrijf kan opbouwen e.d. VCS kan helaas niet op de PC gespeelt worden (of met slechte framerate, maar daar mogen we niet dieper op in gaan)...

Hoe nieuw de game is maakt me niet uit, zolang hij maar leuk is om te spelen ^^.

Scarface heb ik al geprobeerd, en vond er niet supper veel aan... Dus is de vraag of jullie nog een goede weten ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de gewone GTA Vice City proberen. Helaas zitten daar geen Empire functies in, maar het is wel hetzelfde land grotendeels. In de winkel kun je hem wel kopen voor een tientje of minder. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

In Godfather II zitten ook Empire functies. Sterker nog, volgens mij draait de Godfather II daar grotendeels om. Maar of het echt een leuk spel is weet ik niet. De reviews waren volgens mij niet al te best, maar misschien zou je er meer in moeten verdiepen.

Succes!

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In Godfather II zitten ook Empire functies. Sterker nog, volgens mij draait de Godfather II daar grotendeels om. Maar of het echt een leuk spel is weet ik niet. De reviews waren volgens mij niet al te best, maar misschien zou je er meer in moeten verdiepen.

Succes!

paul007 :cya:

Godfather 1 ook, anders daar even na kijken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ok thnx ^^ over die VC, dat is geen kunst, maar geen empire functie zoals dat genoemt wordt... daar gaat me het net om ^^, zal godvader wel even bekijken ^^

Al aan Saints row 2 gedacht? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Scarface The World Is Yours heb je ook bedrijfjes, het is free-roam en het is Miami.

Je hebt ook een cover systeem vergelijkbaar met IV en een interessant politiesysteem.

Ik denk dat dit wel is wat je zoekt.

Ik heb hem zelf en het is wel cool, vooral omdat je direct start met actie maar daar ga ik over zwijgen.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt een spel op de sfeer van Vice City (Stories), en iedereen zegt gewoon het tegenovergestelde. :7

Lees nog eens.

Scarface The World Is Yours heb je ook bedrijfjes, het is free-roam en het is Miami.

Je hebt ook een cover systeem vergelijkbaar met IV en een interessant politiesysteem.

Ik denk dat dit wel is wat je zoekt.

Ik heb hem zelf en het is wel cool, vooral omdat je direct start met actie maar daar ga ik over zwijgen.

grtz

Tom

Hij heeft scarface al geprobeerd zegt ie, en vond het niet echt wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt een spel op de sfeer van Vice City (Stories), en iedereen zegt gewoon het tegenovergestelde. :7

Lees nog eens.

Scarface The World Is Yours heb je ook bedrijfjes, het is free-roam en het is Miami.

Je hebt ook een cover systeem vergelijkbaar met IV en een interessant politiesysteem.

Ik denk dat dit wel is wat je zoekt.

Ik heb hem zelf en het is wel cool, vooral omdat je direct start met actie maar daar ga ik over zwijgen.

grtz

Tom

Hij heeft scarface al geprobeerd zegt ie, en vond het niet echt wat aan.

Njah Scarface is de beste erop lijkende game die echt een VCS sfeer heeft.

Volgens mij zijn er niet echt andere games.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...