Jump to content

Het grote PSP Go! topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja zeg, als jij je een Nintendo DS Lite koopt, en een maand later is de DSi er, dan ben je genaaid..Je koopt namelijk het nieuwste van het nieuwste en een maand later is er weeral iets nieuws. Het is maar een mening, daarvoor hoef je me niet meteen aan te vallen hoor..

• Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

16

• FerryN

10

• KillerZero86

10

• Flashingdemon666

9

Geplaatst:
Ja zeg, als jij je een Nintendo DS Lite koopt, en een maand later is de DSi er, dan ben je genaaid..Je koopt namelijk het nieuwste van het nieuwste en een maand later is er weeral iets nieuws. Het is maar een mening, daarvoor hoef je me niet meteen aan te vallen hoor..

Het verschil is dat de PSP Go dit jaar nog niet uit gaat komen. Hij komt op zijn vroegst op Q2 2010 uit. Maar die word nog wel een keer uitgesteld hoor...

Geplaatst:

Hoezo dat? als je een game pc koopt, dan word je dus ook telkens genaaid omdat er telkens nieuwe onderdelen komen, beter gezegd, voordat het 'nieuwste' in de schappen ligt is er al weer iets nieuws en snellers ontwikkeld, dat gaat gewoon tering hard in de hardware sectie.

@ Flashingdemon, ik hoop het wel, het zou namelijk een gigantische domme fout van ze zijn om er geen touchscreen op te smijten.

En dan nog hopen op nieuwe games voor de PSP, al ik wel eerst GTA VCS en LCS ga kopen denk ik :Y en nog wat games dus eerst die inhalen :puh:

Geplaatst:

Dat ding ziet er niet uit IMO. :puh: En ze hebben 'm misschien wel kleiner willen maken in de breedte (omdat dat een struikelblok was voor velen), maar nu lijkt hij me eerder dikker geworden.

Geplaatst:
@ Flashingdemon, ik hoop het wel, het zou namelijk een gigantische domme fout van ze zijn om er geen touchscreen op te smijten.

En dan nog hopen op nieuwe games voor de PSP, al ik wel eerst GTA VCS en LCS ga kopen denk ik :Y en nog wat games dus eerst die inhalen :puh:

Er komt in ieder geval nog een MotorStorm, een Tiger Woods, een Assasins Screed, en een Little Big Planet aan voor de oude psp.

Check anders ook even dit topic van Kai-ShockWave. Daar staan ook nog een paar 'oude' psp spellen tussen.

Geplaatst:

Er komt in ieder geval nog een MotorStorm, een Tiger Woods, een Assasins Screed, en een Little Big Planet aan voor de oude psp.

Check anders ook even dit topic van Kai-ShockWave. Daar staan ook nog een paar 'oude' psp spellen tussen.

Ho ho, word dit nou een PSP 2 of blijft het een PSP 1?

Geplaatst:

Ik vind hem er best goed uitzien, ik heb misschien geen PSP maar het lijkt me een prettige handheld console.

Geplaatst:

Ik ben erg benieuwd naar de verdere specificaties van de PSP Go!, vooral of er evt. een touch screen op zit, wat in mijn ogen wel een grote teleurstelling zal zijn als dat niet het geval is. Even afwachten tot de Sony persconferentie op de E3 dus :) .

Geplaatst:

Ik denk dat een touch screen meer een storend element is als het met een schuifsysteem werkt. :{

Want je touchscreen wordt niet bedenkt, bij de DS wordt het wel bedekt. :Y

Geplaatst:

Je zou zeggen dat ze daar de "hold" knop voor hebben. Maar als ik er zo over nadenk kan het idd wel erg snel kapot gaan aangezien het niet echt heel geod beschermd is. Afwachten maar :Y .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben niet zo'n fan van uitschijf-gadgets. Ik vindt nog steeds de 1e PSP "stoerder" en het lijkt alsof die beter in je hand ligt dan de PSP Go!. Alleen vraag ik me af hoe het geluid zal zijn. Ik zie maar 2 kleine boxen aan de zijkant in de vorm van 4 puntjes.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst: (bewerkt)
Dat ding ziet er niet uit IMO. :puh: En ze hebben 'm misschien wel kleiner willen maken in de breedte (omdat dat een struikelblok was voor velen), maar nu lijkt hij me eerder dikker geworden.

Als ik het vergelijk met mijn Slim and Lite dan valt dat verschil in dikte best wel mee.

PSP Go

ss_preview_PSP_GO_003.bmp.jpg

Slim and Lite

psp_slim_side-thumb.jpg

Ik ben erg benieuwd naar de verdere specificaties van de PSP Go!, vooral of er evt. een touch screen op zit, wat in mijn ogen wel een grote teleurstelling zal zijn als dat niet het geval is. Even afwachten tot de Sony persconferentie op de E3 dus :) .

Dat zou ik ook wel een flinke teleurstelling vinden. Vooral als je denkt dat Sony al van plan was in de originele psp een touch screen te stoppen. Bovendien worden touch screens ook steeds meer gebruikt. Inderdaat de E3 presentatie maar even afwachten.

Ik ben niet zo'n fan van uitschijf-gadgets. Ik vindt nog steeds de 1e PSP "stoerder" en het lijkt alsof die beter in je hand ligt dan de PSP Go!. Alleen vraag ik me af hoe het geluid zal zijn. Ik zie maar 2 kleine boxen aan de zijkant in de vorm van 4 puntjes.

Ik vind de PSP Go ook geen schoonheid. Ik vind mijn Slim and Lite stukken mooier. Daar waren de boxen ook heel klein maar die kunnen best hard hoor.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Geplaatst:

Oh lol, pas voor 2010, naja, dan is het goed...:puh:

@ FerryN: Komt ook omdat de hardware van PC's er ook veel te snel op vooruit gaat..:N

Geplaatst:

ik vind het belachelijk dat Sony met nog een PSP komt.

Zo veel is er nou ook alweer niet verbeterd, ja yeah bluetooth, ik lig er niet wakker van dat de PSP Go dat wel heeft en de andere PSP's niet. Als ze met een nieuwe PSP komen, vind ik dat ze ook met nieuwere dingen moeten komen (tweede analoog , betere hardware.bijv.)

Ga hem niet kopen.

mijn handen worden steeds groter dus dat speelt niet lekker.

Geplaatst:
ik vind het belachelijk dat Sony met nog een PSP komt.

Zo veel is er nou ook alweer niet verbeterd, ja yeah bluetooth, ik lig er niet wakker van dat de PSP Go dat wel heeft en de andere PSP's niet. Als ze met een nieuwe PSP komen, vind ik dat ze ook met nieuwere dingen moeten komen (tweede analoog , betere hardware.bijv.)

Ga hem niet kopen.

mijn handen worden steeds groter dus dat speelt niet lekker.

Ik snap niet dat mensen liggen te kutten om een tweede analoog, de (meeste) spellen zijn er niet eens mee gemaakt dus heb je er niks aan, en dan zit je met een tweede analoog waar je geen kut mee kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...