Jump to content

Het grote PSP Go! topic


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Dit is een voorbeeld:

Oud:

. . . . . . . . .

. . . . . . . . .

. . . . . . . . .

. . . . . . . . .

. . . . . . . . .

Nieuw

..........

..........

..........

..........

..........

..........

De pixels zitten veel dichter bij elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • FerryN

    10

  • KillerZero86

    10

  • Flashingdemon666

    9

Dan is je scherm meestal wat groter. Als ik zeg dat ik een scherm van 2000 x 2000 pixels heb, denk je niet dat ik een scherm van 2 op 2 centimeter heb he..

Het kan wel. En dan heb je echt prachtig beeld, dat is het prencipe achter de GO!: minder inches + dezelfde hoveelheid pixels = heel mooi beeld!

Begin je het al een beetje te snappen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics KUNNEN niet erop vooruit zijn gegaan, hij heeft minder inches dan de PSP-3000 en de hardware is hetzelfde. In principe zijn ze net achteruit gegaan. :7 En die 16 GB kaart betaal je eigenlijk zelf hoor. 150 euro is een gewone PSP, zo'n 16 GB kaartje 100 euro.

Das dus domme praat... :7 (zie de reacties boven me)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan wel. En dan heb je echt prachtig beeld, dat is het prencipe achter de GO!: minder inches + dezelfde hoveelheid pixels = heel mooi beeld!

Begin je het al een beetje te snappen? :7

Ja. ^_^

De graphics KUNNEN niet erop vooruit zijn gegaan, hij heeft minder inches dan de PSP-3000 en de hardware is hetzelfde. In principe zijn ze net achteruit gegaan. :7 En die 16 GB kaart betaal je eigenlijk zelf hoor. 150 euro is een gewone PSP, zo'n 16 GB kaartje 100 euro.

Das dus domme praat... :7 (zie de reacties boven me)

Dat van dat kaartje en de oude PSP is 100% waar hoor, check maar..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb hem( :dans: ) , en hij valt kleiner uit dan verwacht . De graphics zijn er wel enorm op vooruit gegaan ! Ook de PSN-cards zijn een leuke optie ! . Wat ik ervan vond , is dat het een zekere aanrader is. Hij is lichter compacter , beter , groter geheugen (14 GB , 2GB gaat naar het systeem :duh: ) Maar zeker een aanrader !!!

De graphics KUNNEN niet erop vooruit zijn gegaan, hij heeft minder inches dan de PSP-3000 en de hardware is hetzelfde. In principe zijn ze net achteruit gegaan. :7 En die 16 GB kaart betaal je eigenlijk zelf hoor. 150 euro is een gewone PSP, zo'n 16 GB kaartje 100 euro.

Een kleiner scherm is soms betere beeldw-kwaliteit , en bij de PSP Go! is dit het geval . Alles is gewoon veel scherper

Link to comment
Delen op andere websites

Te nieuw, is niets mee te doen qua ombouwen.

Nou , maar er bestaat een site over , maar ze hebben wel nog niets gereleased . Wel heeft iemand al zijn PSP gehackt . En ik denk dat dit ook mogelijk moet zijn ... Ik denk dat niets onhackabel is ...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou , maar er bestaat een site over , maar ze hebben wel nog niets gereleased . Wel heeft iemand al zijn PSP gehackt . En ik denk dat dit ook mogelijk moet zijn ... Ik denk dat niets onhackabel is ...

Komt misschien nog wel. Nu niet, en ik heb al wel wat gehoord over een draaibare exploit op de GO! maar die had geen mogelijkheid om naar de kernel te schrijven, dus wat ombouwen betreft heb je daar helemaal niets aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...