KillerZero86 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Als dit ding touchscreen krijgt vind ik het een erg mooi dingetje. Als het op de oude PSP zat, zat het alleen in de weg, maar op deze zit het naar mijn mening erg goed. Verder hoop ik dat dit de PSP2 wordt: een totale vernieuwing. Het is achterhaald om er nu nog de oude hardware in te stoppen. Verder heeft de tweede analoge stick wel degelijk nut: hij kan invallen voor het D-pad. Zo heb je altijd een stickje om mee te lopen, want als je het D-pad nu gebruikt wordt het stickje automatisch onbruikbaar. Er zijn al aangepaste versies van de PSP met twee stickjes, en het lijkt mij erg handig. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 ik heb al een paar maand geleden ook bijna hetzelfde plaatje gezien in de PU was het volgens mij of de OPM maar daar gaat dat niet om maar daar stond ie ook uitschuifbaar + een 2e joystickje Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) PSP Go! officieel aangekondigd op de E3!De PSP Go! verschijnt 1 oktober in Amerika en Europa voor een prijs van 249 euro. Bewerkt: 2 juni 2009 door Kai-ShockWave Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Krijgt die nou ook een touch screen? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Krijgt die nou ook een touch screen? Nee. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) Sowieso vind ik een touch screen niet passen bij de PSP GO!. Eerlijk gezegd vind ik hem wel mooi, maar een Touch Screen is zo duur om te repareren en eerlijk gezegd vind ik een Touch Screen eerder passen bij de iPod. Wel een heel nice scherm om films naar te kijken en mocht ik geld schijten, dan was deze PSP zeer vlug in m'n huis. Die klojo's van Sony mogen ook wel eens meer audio -en videoformaten ondersteunen, dat converteergedoe komt eerlijk gezegd m'n strot uit. Bewerkt: 3 juni 2009 door MegaPilot Reageren
FGras Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) (als hij het niet doet - )Ik vond het wel een toepasselijk liedje! Bewerkt: 3 juni 2009 door FGras Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Deze ziet er inderdaad veel beter uit. Als deze uit komt ga ik hem waarschijnlijk kopen want de PSP die ik op dit moment heb is kapot. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Sowieso vind ik een touch screen niet passen bij de PSP GO!. Eerlijk gezegd vind ik hem wel mooi, maar een Touch Screen is zo duur om te repareren en eerlijk gezegd vind ik een Touch Screen eerder passen bij de iPod. Wel een heel nice scherm om films naar te kijken en mocht ik geld schijten, dan was deze PSP zeer vlug in m'n huis. Die klojo's van Sony mogen ook wel eens meer audio -en videoformaten ondersteunen, dat converteergedoe komt eerlijk gezegd m'n strot uit. Gozer, zoals al eerder gezegd: stop met zeiken op Sony. Zij doen niets verkeerd: MP4 is een veel voorkomend formaat, en als je er decoders voor veel meer types files in gaat zetten gaat dat gigantisch veel flashgeheugen kosten, door alles wat extra geladen moet worden gaat de hele PSP weer langzamer werken, wat dan ook weer gecompenseerd dient te worden. En wie gaat dat betalen? Conclusie: de PSP is heel goed zoals hij is. Want hoeveel formaten ondersteunen andere portable media players nu helemaal? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Na even snel de hooft aankondigingen van de Sony presentatie op de E3 gelezen te hebben vind ik het eigenlijk diep teleurstellend. De PSP Go. Ten eerste omdat het weer gewoon de zelfde psp is die we nu al 4x (PSP Go meegeteld) gezien hebben. Ik had persoonlijk echt een nieuwe handheld van Sony verwacht. Eentje met betere hardware voor ps2 kwaliteit spellen. Met een 2e analoge stick. En met touch-screen. Maar nee, weer de zelfde console En normaal gesproken als je een nieuwe versie van een console uitbrengt, moet die ook echt voordelen hebben op het oude model. Van de PSP Go kan ik meer nadelen opnoemen dan voordelen. Kijk nou eens naar die analoge stick. Volgens mij zit die daar totaal in de weg. Je drukt sneller de toetsen op de D-pad in aangezien die gewoon er vlak naast in de weg zitten. Ook dat de UMD drive is weggelaten kan ik niet begrijpen. Die UMD's maakten een beetje herrie. Nou en. Dat de UMD geen groot succes is geworden en daarom ook niet in andere apparaten is verschenen hoeft niet gelijk te betekenen dat het niet goed werkt op de PSP. Het grote nadeel daaraan is dat je niet meer gewoon naar de winkel kan en daar in de aanbiedingen pak een spel voor €5,- kan kopen. En heb je ook niet meer van die acties als: Koop een van deze spellen en krijg een gratig opbergtasje/korting! Bovendien kan je ook niet meer een spel van een vriend overkopen als hij het toch nooit meer speelt. Waar ik wel positief over ben is het ingebouwde geheugen van 16gb. Daar kan je lekker veel spellen op op slaan. Ook buetooth lijkt me wel handig. Ik zit nu altijd met het probleem dat ik mijn psp op het achtste usb-poort van mijn pc moet stoppen aangezien dat ding zoveel energie vreet. Al met al heb ik liever mijn Slim and Lite, dan de nieuwe Go. Ik ga dus waarschijnlijk ook geen PSP Go kopen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Gozer, zoals al eerder gezegd: stop met zeiken op Sony. Zij doen niets verkeerd: MP4 is een veel voorkomend formaat, en als je er decoders voor veel meer types files in gaat zetten gaat dat gigantisch veel flashgeheugen kosten, door alles wat extra geladen moet worden gaat de hele PSP weer langzamer werken, wat dan ook weer gecompenseerd dient te worden. En wie gaat dat betalen?Conclusie: de PSP is heel goed zoals hij is. Want hoeveel formaten ondersteunen andere portable media players nu helemaal? Ik zeik niet, ik geef gewoon wat kritiek. AVI is veel meer voorkomend dan MP4, een combinatie van beide is toch geen probleem? Ik ben zeer tevreden over Sony, een PSP, een Sony Vaio(laptopmerk ^^), PS2,...Alleen uit ik wat kritiek. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Gozer, zoals al eerder gezegd: stop met zeiken op Sony. Zij doen niets verkeerd: MP4 is een veel voorkomend formaat, en als je er decoders voor veel meer types files in gaat zetten gaat dat gigantisch veel flashgeheugen kosten, door alles wat extra geladen moet worden gaat de hele PSP weer langzamer werken, wat dan ook weer gecompenseerd dient te worden. En wie gaat dat betalen?Conclusie: de PSP is heel goed zoals hij is. Want hoeveel formaten ondersteunen andere portable media players nu helemaal? Ik zeik niet, ik geef gewoon wat kritiek. AVI is veel meer voorkomend dan MP4, een combinatie van beide is toch geen probleem? Ik ben zeer tevreden over Sony, een PSP, een Sony Vaio(laptopmerk ^^), PS2,...Alleen uit ik wat kritiek. AVI? Daar zit een licentie op, dus die mogen ze helemaal niet gebruiken! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) OMG? :O Da's pas genaaid! :O Maar mag ik even van iemand weten wat de schermresolutie van de PSP GO! is? Dat vind ik namelijk wel belangrijk. Bewerkt: 5 juni 2009 door MegaPilot Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Het is iets wat je of helemaal geweldig vind,of je vind het verschrikkelijk. ik hoor bij de eerste. Ik vind het design juist wel mooi, was heel even wennen, maar ik ben d'r nu al gewend aan . over de nieuwe mogelijkheden: Dat bluetooth is natuurlijk vet! denk eens aan de mogelijkheden: bestanden van je PC/PS3/mobiel draadloos naar je PSP verzenden, een ps3 controller draadloos gebruiken (vervolg PSP-PLus?!) het downloaden ligt er een beetje aan, als we prepaid kaarten krijgen: SUPER ! Anders is het een beetje vervelend, omdat veel mensen geen CC hebben, of bij de ouders moeten zeuren (zoals ik) En dat de UMD drive weg is: nog een keer: zolang ze maar PSN Prepaid cards uitbrengen is het alleen maar goed! UMD is namelijk veel slomer dan flash. De prijs vind ik wel wat hoog, maar daar begon de PSP 1000 ook mee, dus die gaat vanzelf wel naar €170,- Reageren
FerryN Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Wat zouden jullie doen? Ik zit te twijfelen, zal ik de PSP 3000 pakken, of wachten op de GO, ik vind die GO wel mooi enzo, maar die prijs is zo verschrikkelijk duur(Zo al 80 euro meer ) en voordat die een prijsverlaging krijgt zal Sony kennende wel een hele lange tijd mee wachten. En daarnaast, als ik er muziek mee luister, moet ik die GO dus telkens openschuiven wil ik bv. een ander liedje kiezen, en daar zullen die scharniertjes ook op den duur last van krijgen lijkt me. En dan moet ik tot Okt. wachten, wat opzich geen probleem is maar alsnog. En past die PSP 3000 fatsoenlijk in de gemiddelde broekzak/jas zak? Greetz! Bewerkt: 6 juni 2009 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.