Jump to content

Het grote PSP Go! topic

Recommended Posts

Geplaatst:

In de gemiddelde broekzak moet hij wel passen die PSP3000. de nieuwe is natuurlijk nog iets compacter, maar wel duur inderdaad. Je krijgt er standaard nog mooi stoffen hoesje bij (kreeg ik bij de 1e PSP ieder geval). Handige aan de PSP bij muziek is dat je hem gewoon op HOLD zet en wanneer je van nummer wil wisselen, zet je de HOLD knop uit en kan je weer verder, maar dat zal vast de nieuwe PSP ook hebben.

• Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

16

• FerryN

10

• KillerZero86

10

• Flashingdemon666

9

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is hold? :? Dat zit ook bij m'n PSP-3000 en ik snap er de ballen van. Bedoel je de standbyfunctie van de PSP? Da's eenmaal naar boven schuiven, uitzetten is naar boven schuiven en 3 seconden zo houden. Wat die hold daar zit te doen, snap ik niet... :puh: Ga maar voor de PSP-3000, hij is echt z'n geld waard. Deze kan je wel niet ombouwen.Sinds gisteren is het wél mogelijk! :dans:

Is er btw niemand die de schermresolutie kent van de PSP GO!?

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Als je de HOLD knop naar beneden doet, blijft je PSP aanstaan alleen je toetsen worden geblokkeerd. Zo kan je bijvoorbeeld muziek luisteren en de PSP in je broekzak doen, zonder dat er knopjes worden ingedrukt.

Over de schermresolutie:

"Ook de grootte van het scherm is ten opzichte van het vorige PSP-model gekrompen: van 4,3” bij de PSP-3000 naar 3,8” bij de PSP Go."

Dat HOLD-gedoe doe je dus met die schakelaar waarmee je je PSP uitzet en op standby zet? :puh:

@ Schermresolutie: Da's genaaid man, ik blijf bij m'n 3000. :)

Geplaatst:

@MegaPilot:

Bij de PSP-1000 gebruik je de HOLD-functie door de power schakelaar naar beneden te drukken (in plaats van naarboven als je hem op standby wil doen), ik verwacht dat ik ook zo zal zijn bij de PSP-3000 :puh:

On topic:

Heeft deze PSP dezelfde functies als de PSP-3000 (ingebouwde microfoon, ander scherm (iets met scanlines ofzo), of is het gewoon een PSP-1000-mini?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Echt een ver***te versie van de gewone PSP. Als je maar een beetje grote handen hebt kun je nieteens meer normaal gamen op dit ding! Wat een indeling zeg!

En verder, je moet dus je spellen vanaf de PS-store halen, UMD is weg. eigenlijk bij mij ook al 2 jaar :engel: [/font] Nou, dat geheugenkaart idee is goed, maar die downloaddienst lijkt me niks. Geef mij maar een ouderwetse kast vol met gamehoesjes+de gezellige gameshops!

rolo

Inderdaad, als er dan zo'n lekkere blonde stoot aan de kassa staat, sta je gewoon elke dag met een game aan de kassa.

Geplaatst:
Inderdaad, als er dan zo'n lekkere blonde stoot aan de kassa staat, sta je gewoon elke dag met een game aan de kassa.

Ja dat is ook echt vaak bij gamewinkels hè xD

Geplaatst:
@MegaPilot:

Bij de PSP-1000 gebruik je de HOLD-functie door de power schakelaar naar beneden te drukken (in plaats van naarboven als je hem op standby wil doen), ik verwacht dat ik ook zo zal zijn bij de PSP-3000 :puh:

On topic:

Heeft deze PSP dezelfde functies als de PSP-3000 (ingebouwde microfoon, ander scherm (iets met scanlines ofzo), of is het gewoon een PSP-1000-mini?

het heeft ook alle functies van de PSP-3000 en nog wat meer, maar ik ben te lui om het nu allemaal op te noemen :puh:

dit filmpje heb ik ff in elkaar geflanst :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ja dat is ook echt vaak bij gamewinkels hè xD

Wie zegt dat hij een meid bedoeld? :kots:

Geplaatst:
Lijkt eerder op een werkgsm maar bon, ben benieuwd hoeveel die zal kosten?

Net als de launchprijs van de PSP-1000 zal de PSP Go! €249,99 kosten. :)

Geplaatst:

Mooi dingetje.

Maar de scherm resolutie vind ik nogal klein.

en zeg nou zelf je drukt het toch niet in je broekzak?

Daar heb ik geen psp voor hoor.

Die haal ik uit me tas in de trein ofzo.

Wou hem kopen maar ik moet nog allemaal verf voor mijn boot kopen,

En als ik al het geld had had ik een Itouch 8GB gekocht dat is wee net iets leuker .IMO.

Nap, een tegen valler, de PSP S&L ownt gewoon.

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...