Jump to content

Het grote PSP Go! topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Komen de oudere games, die al jaren geleden zijn uitgekomen (Lees: LCS & VCS) dan ook naar de PSS? Anders kan je ze natuurlijk niet spelen :-(

• Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

16

• FerryN

10

• KillerZero86

10

• Flashingdemon666

9

Geplaatst: (bewerkt)

Normaal gezien zou je ze, mits je de UMD-tjes hebt, gratis een downloadlink van je games kunnen krijgen. Ik ben benieuwd, want ik denk niet dat het hele UMD-aanbod 'downloadbaar' gaat worden.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ja , eigenlijk in belgië wisten we eht al lang , want op GUNK ( een game-tijdschrift en programma) hadden ze die ook al getoond ... Want op de E3 kon je hem uitproberen :D

Geplaatst:
Normaal gezien zou je ze, mits je de UMD-tjes hebt, gratis een downloadlink van je games kunnen krijgen. Ik ben benieuwd, want ik denk niet dat het hele UMD-aanbod 'downloadbaar' gaat worden.

Als je de bronnen gelezen hebt, zeggen ze dat de UMD gewoon doorgaat voor de oudere PSP's, alleen zouden er volgens mij ook PSP Go exclusives komen, maar dit weet ik niet zeker.

Geplaatst:

PSP GO Exclusives bestaan niet, elke PSP kan in de PS Store downloaden hoor, dus met de PSP-1000/2000/3000 kan je alles spelen(UMD's en downloadgames van de PS Store).

Geplaatst:
PSP GO Exclusives bestaan niet, elke PSP kan in de PS Store downloaden hoor, dus met de PSP-1000/2000/3000 kan je alles spelen(UMD's en downloadgames van de PS Store).

Gast, misschien krijgt de GO een speciale firmware waar alleen spellen voor die firmware word gemaakt en afgespeeld kan worden.

Bij de iPod gebeurd dit ook namelijk, sommige programmatjes kun je alleen downloaden als de OS 3.0 hebt, en lager kun je ze niet downloaden, dus dat het niet kan is onzin.

Geplaatst:

Dat denk ik echt niet aangezien er al meer dan 50 miljoen PSP zijn verkocht, dus dan missen ze al een afzzetmarkt van 50 miljoen mensen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Dat denk ik echt niet aangezien er al meer dan 50 miljoen PSP zijn verkocht, dus dan missen ze al een afzzetmarkt van 50 miljoen mensen.

Ja dat klopt, maar het kan ook een stimulatie zijn zodat meer mensen de GO kopen, het zo niet voor het eerst zijn dat zo'n actie geflikt zou worden.

Natuurlijk wel een hele dure stimulatie. :7

Geplaatst:

FerryN, dit gaat erg meevallen. Het is tot nog toe wel altijd zo geweest dat de eerste firmware die standaard op die PSP staat exclusief voor die PSP is, maar verder is het altijd zo geweest dat de firmwares weer gelijk werden getrokken bij de eerstvolgende firmware update. Verder heb ik ook nog steeds niets gehoord over zogenaamde N1000 (officiële naam voor de Go!) only's en ik heb ook nog niet het idee dat de hardware sterker is dan die van de 3000, dus dat verwacht ik ook niet.

Geplaatst:
Gast, misschien krijgt de GO een speciale firmware waar alleen spellen voor die firmware word gemaakt en afgespeeld kan worden.

Ik baseer me op feiten, niet op insinuaties.

Geplaatst:

Ik baseer me op feiten, niet op insinuaties.

Feiten die jij niet hebt.

Heb jij soms een Go? nee, dus heeft Sony gezegd dat er geen PSP Go exclusives zijn? nee, Sony heeft er niks over gezegd, of toch wel?

Iig, er word erover gespeculeerd, maar er is zover ik weet geen antwoord van Sony.

Dus kun jij ook niet zeggen dat er wel of geen Go Exclusives komen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Het uiterlijk van de Go! Vindt ik echt lelijk, dat uitschuifbaar ding past niet bij het PSP-Imago dat ik altijd had, Ik hou het maar bij mijn PSP 1000...

Geplaatst:

Om hier ook maar even mijn mening te geven, PSP Go vind ik het domste van 2009. Het schuift, het scherm is klein. En potverdorie, geen UMD's? Dat vind ik wel te rampzalig, ik wil gewoon naar de winkel toe om mijn games te kopen. En niet alles via de PC moeten downloaden en dan daarna op mijn PSP te zetten. Of via de PSP zelf, ik heb geen draadloos netwerk. Hoe kom ik dan aan games? Daarnaast, moet alles via PSstore. En dat moet weer via een creditcard, en tell me. Welk kind van 15 heeft een creditcard?

Geplaatst:
Om hier ook maar even mijn mening te geven, PSP Go vind ik het domste van 2009. Het schuift, het scherm is klein. En potverdorie, geen UMD's? Dat vind ik wel te rampzalig, ik wil gewoon naar de winkel toe om mijn games te kopen. En niet alles via de PC moeten downloaden en dan daarna op mijn PSP te zetten. Of via de PSP zelf, ik heb geen draadloos netwerk. Hoe kom ik dan aan games? Daarnaast, moet alles via PSstore. En dat moet weer via een creditcard, en tell me. Welk kind van 15 heeft een creditcard?

Vanaf 1 oktober (dus vandaag) zijn ook de PSN Cards te koop, en kun je dus 'tegoed' in de winkels kopen, er zijn kaarten van 20 euro en van 50 euro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...