Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 In Cities:Skylines is er een chirp (een tweet in feite): "Mail-order babies available now, get your baby delivered today! #babiesovernight" Als het goed is, is BabiesOvernight een reclamebedrijf op de San Andreas-radio, K-DST denk ik. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 Of het in San Andreas zit weet ik even niet, maar in IV is babiesovernight.com een bedrijf waarbij je een baby naar eigen keuze kan bestellen. Deze chirp is dus echt gebaseerd op dat bedrijf. Reageren
Dotz Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Geplaatst: 5 december 2016 Leuke toevoegingen , als ik eens tijd en zin heb zal ik de pagina weer eens updaten! Reageren
PrioX Geplaatst: 30 mei 2017 Rapport Geplaatst: 30 mei 2017 Kwam net deze tegen in Goat Simulator (). Duidelijk een verwijzing naar het Vice City lettertype. Reageren
Dotz Geplaatst: 30 mei 2017 Rapport Geplaatst: 30 mei 2017 Mooie toevoeging, @PrioX! Word duidelijk eens tijd om de Wiki uit te breiden ! Maak er anders (ook) direct een uniek screentje met Wiki-watermerk van ! Reageren
PrioX Geplaatst: 30 mei 2017 Rapport Geplaatst: 30 mei 2017 3 minuten geleden, Dotz zei: Maak er anders (ook) direct een uniek screentje met Wiki-watermerk van ! Done! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2017 Velen laten zich in hun doen en laten inspireren door de GTA-spellen. In Moskou moest de zogenoemde GTA-bende voor de rechter verschijnen. Waarschijnlijk hadden de medewerkers van de rechtbank nog nooit zelf GTA gespeeld, want de afloop was volledig in GTA-stijl: Schietpartij tussen GTA-bende en bewakers rechtbank Moskou: drie doden Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 november 2018 Rapport Geplaatst: 25 november 2018 Kwam deze tegen op FB, vond 'm te leuk om niet even te delen: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Nu nog een foto van Kees die een loly eet en je hebt gelijk je affiche al klaar! De roze Cadillac van de Flodders zou een passend voertuig zijn voor een GTA eigenlijk. Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Ik mis toch wel de heli linksboven en wat auto's, mensen die schieten. Da's toch wel jammer. Reageren
Platypus Geplaatst: 20 maart 2019 Rapport Geplaatst: 20 maart 2019 Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus dan maar hier. N.a.v. het drugsgeweld in Antwerpen onlangs, heeft het programma De Ideale Wereld een trailer gemaakt voor GTA Antwerp City: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 mei 2019 Rapport Geplaatst: 9 mei 2019 Een sidemission in Just Cause 4 met betrekking tot treinen heeft de naam Wrong Side of the Tracks. Dit lijkt me toch een bewuste verwijzing. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 mei 2019 Rapport Geplaatst: 9 mei 2019 Op 20-3-2019 om 12:35, Platypus zei: Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus dan maar hier. N.a.v. het drugsgeweld in Antwerpen onlangs, heeft het programma De Ideale Wereld een trailer gemaakt voor GTA Antwerp City: Hahah ik moest hardop lachen. 7 uur geleden, Phoenyxar zei: Een sidemission in Just Cause 4 met betrekking tot treinen heeft de naam Wrong Side of the Tracks. Dit lijkt me toch een bewuste verwijzing. Jammer dat de missie verder geen gelijkenissen toont met de San Andreas missie. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 december 2019 Rapport Geplaatst: 11 december 2019 Over het algemeen weet je wel wat je character uitspookt in GTA. In V krijg je niet alles mee (wat heeft Trevor uitgespookt voordat ie in enkel een onderbroek bijkomt boven op een brug in het midden van de stad?!) maar over het algemeen beheers je ook hun leven. Maar hoe het leven van een NPC er uit ziet is over het algemeen vrij onbekend. Natuurlijk, je kan er eentje blijven volgen, maar dan weet je nog niet alles. Maar daar gaat verandering in komen: Het verhaal van een NPC in een GTA-achtige game die besluit uit zijn sleur te ontsnappen. Bron Manners.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.