Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

Ik heb proberen met het verlengen van contracten.

Ik had een paar goede wisselspelers die nog een contract voor 5 maanden hebben dus wil ik het laten verlengen, maar elke keer wijzen ze het af zelfs als ik hen een loonsverhoging geef. :{

Kan iemand helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Btw: Met welk club doen jullie coach?

Ik met Real Madrid.

Ik zit nu in me 2e seizoen met Ajax. Alleen duurt het volgens mij best lang voordat je van Ajax naar Manchester kan, dus ik maak na dit seizoen een nieuwe savegame met Manchester of Real Madrid. :puh:

Seizoenen ben ik ook mee bezig, alleen spreekt het me niet zo heel erg aan. Verder zijn er niet zo heel veel modes behalve dan toernooien, dus ik houd het op coach of online.

Link to comment
Delen op andere websites

Btw: Met welk club doen jullie coach?

Ik met Real Madrid.

Ik zit nu in me 2e seizoen met Ajax. Alleen duurt het volgens mij best lang voordat je van Ajax naar Manchester kan, dus ik maak na dit seizoen een nieuwe savegame met Manchester of Real Madrid. :puh:

Seizoenen ben ik ook mee bezig, alleen spreekt het me niet zo heel erg aan. Verder zijn er niet zo heel veel modes behalve dan toernooien, dus ik houd het op coach of online.

Het is wel realistisch want toen van basten bij ajax kwam had hij amper ervaring , dat was ook te zien.

Daarom is hij nu ook niet coach bij een topclub.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb proberen met het verlengen van contracten.

Ik had een paar goede wisselspelers die nog een contract voor 5 maanden hebben dus wil ik het laten verlengen, maar elke keer wijzen ze het af zelfs als ik hen een loonsverhoging geef. :{

Kan iemand helpen?

Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook een seizoen begonnen met Virtual Pro Mode, of hoe je het wilt noemen, ik heb een eigen speler gemaakt en ik zit nu bij de reserves van LA Galaxy. Ik heb nu zo'n 8 westrijden gespeeld en ik ben nu aanvoerder van het reserveteam. Hoelang duurt het totdat ik in het eerste team zit?

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook een seizoen begonnen met Virtual Pro Mode, of hoe je het wilt noemen, ik heb een eigen speler gemaakt en ik zit nu bij de reserves van LA Galaxy. Ik heb nu zo'n 8 westrijden gespeeld en ik ben nu aanvoerder van het reserveteam. Hoelang duurt het totdat ik in het eerste team zit?

dat duurt niet zo heel lang als je echt echt goed presteerdt hoe zwakker je presteert hoe langer dat je moet wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...