Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

Ik heb deze game nu ongeveer 2 maandjes en ik ben niet helemaal tevreden. Vind 't spel een beetje irritant spelen af en toe:

- Het spel herkent het niet als er hands wordt gemaakt. Ik heb al 2x een bal tegen een zwaaiende arm van de tegenstander geschoten in het penaltygebied, maar er gebeurde niks..

Heb ik ook gemerkt inderdaad, denk ook niet dat dit aangepakt wordt. dan is het risco te groot dat er door een gekke beweging van een van de spelers door een foutje de bal plots op de stip ligt..zit je ook niet echt op te wachten denk ik ;)
- Dat irritante kaarten-geven-na-voordeel systeem is er nog steeds niet uitgehaald.
Denk dat dit alleen maar goed is dat dit er is..Ze hebben het al voor een deel er uit gehaald door niet een scripted filmpje te laten zien elke keer maar soms alleen dat de scheids er heen loopt en de kaart laat zien.
- Elk afschandschot wordt door een speler van de tegenpartij aangeraakt, vliegt 20 meter naast of is een "makkie" voor de keeper (hij hoeft alleen maar eventjes naar de hoek te duiken en hij heeft hem klemvast).

- Schoten vanaf rond de penaltystip strak in de hoek zijn ook een makkie voor de keeper. Hij raast met grote snelheid op de grond af en hij heeft hem klemvast.

Hmm vreemd, ik heb genoeg goals gemaakt doormiddel van een (geplaatst) afstandschot hoor...
Zijn er meer mensen met die problemen, of hebben jullie enig idee hoe enkele van deze problemen kunnen worden opgelost? Ik hoor het graag.. :)

Overigens bevat het spel ook genoeg pluspunten die het hem zeker waard maakt om te kopen. :Y

Denk niet dat veel van deze gegeven problemen aangepakt worden dmv van patches, echter grote veranderingen zal je pas in deeltje 2011 zien denk ik...
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Bump

Heeft EA die bug nou al is gefixt waardoor je bij coach een nieuw seizoen start met een budget onder de min? :{

Want ik ben dna maar een nieuw seizoen begonnen met Arsenal.

Nee, ik heb het nog steeds.

Ik dacht dat ik het probleem niet meer zou hebben als ik een nieuwe coach zou starten, maar ik hoop dat ik er nu geen problemen mee ga hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bump

Heeft EA die bug nou al is gefixt waardoor je bij coach een nieuw seizoen start met een budget onder de min? :{

Want ik ben dna maar een nieuw seizoen begonnen met Arsenal.

Nee, ik heb het nog steeds.

Ik dacht dat ik het probleem niet meer zou hebben als ik een nieuwe coach zou starten, maar ik hoop dat ik er nu geen problemen mee ga hebben. :Y

Je hebt het probleem niet direct na het starten van een nieuwe Coach, maar was als je naar seizoen 3 of seizoen 4 gaat. Dat is het punt waar ik het bij elke carrière heb gekregen. Er staat min twee miljard, maar als je een speler wilt kopen sta je opeens in de plus. Op een speler met waarde van 5 miljoen bood ik 100 miljoen. Nog vinden ze het bod een 'lachertje'. Als je een speler wilt lenen kom je opeens wel in de min te staan. Een hele grote bug dus.

Link to comment
Delen op andere websites

als je verbonde bent met de internet dan krijg je een patch. die het verhelpt.

Ik ben altijd verboden met internet, ik heb elke patch en elke spelersselectie. Nog krijg ik deze bug hoor. ;)

Heb je je profiel wel is verwijderd?

want dat helpt meestal

Link to comment
Delen op andere websites

als je verbonde bent met de internet dan krijg je een patch. die het verhelpt.

Ik ben altijd verboden met internet, ik heb elke patch en elke spelersselectie. Nog krijg ik deze bug hoor. ;)

Heb je je profiel wel is verwijderd?

want dat helpt meestal

Alleen je coach savegame of echt heel je profiel? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien heel gek, maar het viel me vandaag pas op dat je de omroepkracht bij competitiewedstrijden in

de Eredivisie soms dingen hoort omroepen zoals 'Dames en heren, graag attendeer ik u erop dat het verboden is voorwerpen op het veld te gooien.' Ik wist wel dat er soms dingen werden omgeroepen, maar dat ze dat zover hadden uitgebouwd had ik niet verwacht. Ik vind het best wel vet, in ieder geval. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel leuk dat ze dat er hebben ingedaan. :Y

Alleen iets wat ik wel raar vindt is dat als je een topmatch speelt bijvoorbeeld: Real Madrid - Barelona dat er heel veel open vakken zijn waar geen fans zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...